oktober 2010 baby's

• Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd! Wigdis, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend! Wat leuk. Ik heb vooral in de avonden een opgeblazen buik. Heb vandaag een test van clear blue gedaan met conceptie datum en die klopte. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Maak me soms zorgen als ik veel energie heb alles zal toch wel goed gaan met de zwangerschap maar dan doe ik even heel veel en ben weer doodmoe...dus zal wel goed gaan nog smile.gif
  • Hoi allemaal

Alle zwangere erbij welkom en gefeliciteerd

Ik heb ook zon clear bleu test gedaan maar na die test zou ik langer zwanger moeten zijn?

ik moet 5 maart naar de verloskunde en zal het dan wel horen.

nog 5 weken wachten duurt erg lang hahahah

groetjes Diane
  • Wat krijgen jullie al allemaal snel echo's zeg. Ik kom uit Nederland en daar is het pas met 10-12 weken. Of er moet iets aan de hand zijn....Maar ja...Ik ben heel hevig ongesteld geweest, ik heb (voor het eerst trouwens) ovulatietesten gebruikt..(dus weet op de dag wanneer deze pruts verwekt is hihi)...ik ben misselijk en moe...tja, niets bijzonders dus om eerder een echo te krijgen...zit dus niets anders op dan te wachten...

Of nee, bedenk me inenen dat de tante van mijn man verloskundige is (ze heeft mijn zoontje ook gehaald..was heel speciaal..is gelijk die nacht gebleven...heel gezellig...) misschien kan ik haar zover krijgen om iets eerder te kijken...

Maar is dat in belgie normaal, dat je een echo krijgt zo vroeg???

Groetjes van Rojanne...ben weer erg moe..net negen pubers over de vloer gehad...hebben we elke week voor een praatgroepje..we hebben nu net een film gekeken..ik wordt daar normaal al moe van..maar nu...had moeite om mijn ogen open te houden..(kan je natuurlijk niet echt maken met negen van die twaalfjarigen..hihi)

Hoe is het met jullie?

wave.gif
  • ja klopt in be krijg je ij de 1e afspraak al een echo
    ook word er veel sneller een bloed controle gedaan of je zwnager bent.
    bij ons in nl is d ehuisarts al blij met een pos test van thuis.

ook zijn de prenatale controle in be intensiever dan in nl wij moeten extra betalen voor een nekplooi meting en in be is dat standaard
  • Hai Rojanne

Ik kom ook uit nederland en ik krijg bij de eerste afspraak ookal een echo maar puur om te kijken of het hartje klopt.

en met 12 weken een terijn echo.

maar ik zou die echo wel eerder willen. je hebt dan geluk dat je mans tante verloskundige is.

Waar woont ze kom ik er wel aan ben nieuwsgierig hahahahaha.

groetjes Diane
  • Hey,

Ook van mijn kant een dikke proficiat aan alle nieuwe zwangeren. Echt leuk om zo'n fijn nieuws met anderen te kunnen delen. Want ik zou het al willen uitschreeuwen ... Maar ga het deze keer toch nog wat voor ons proberen houden. Alhoewel, binnenkort de eerste verjaardag van onze Rune dus dan is iedereen hier bij ons thuis. Hmm, t zal moeilijk worden.

Morgen ga ik langs bij de ha en vrijdag ga ik dan een afspraak vastleggen bij de gyn. Ik wil sowieso wachten tot rond een week of acht om de eerste keer te gaan. Dan is er normaal zeker al iets te zien. Mijn zus heeft een slechte ervaring achter de rug met een leeg vruchtzakje, dus nu zit hier de schrik er ook wel in. Maar langer wil ik ook niet wachten. Mijn vorige zwangerschap was vrij problematisch dus wil geen risico nemen.

Ik beval in elk geval wel terug in het ziekenhuis. Om dezelfde reden als hierboven. Zwangerschap en bevalling zijn de vorige keer niet zonder problemen verlopen, dus geen risico's. Maar ik kan mij wel inbeelden dat het een fantastische ervaring moet zijn om in je eigen huisje je kindje op de wereld te zetten.
  • De nekplooi wordt toch gewoon vergoed?

Ik kom ook uit Nederland.
    Mijn verloskundige vind het goed dat ik met 7 weken al kom, maar dat komt ook door 3 miskramen.

Rojanne heb je al kindjes? En is 1 van die pubers van jou of organiseer je dat?
    Wat voor praatgroepje?

Hier heb ik vandaag echt mijn dag niet!
    Ben door mijn rug gegaan, ontzettende maagkrampen! Zoontje wil niet eten en mijn oog is nu ook dik en ontstoken! FEEST! Net nu mijn man weg is...
    Heb vandaag echt een zeurdagje goofy.gif
  • Waar uit Nederland komen jullie vandaan eigenlijk?

Ik uit omgeving van Venlo
  • hey, mag ik hier ook mee schrijven content.gif
    heb op 28januari 2 positieve testjes gedaan heel onverwacht maar ze waren alle 2 positief effe geschrokken omdat het rap is mijn 2e kindje wordt nu pas 9maanden,, maar tis zo welkom,,
    ben gisteren naar de gyn geweest heb al een echo'tje gekregen ben ongeveer 5weekjes Zwanger content.gif volgende disndag terug,,

proficiat aan de zwangere thumbup.gif
  • wendy ik kom van omgeving valkenburg...

enne dit jaar wordt de nekplooimeting weer vergoed. Die is wel 1 jaar eruit geweest want bij jesse heb ik hem wel moeten betalen (132 euro) en bij lucas niet en nu zit het weer in het pakket.....als ik hem niet vergoed zou krijgen zou ik hem niet laten doen .....

groetjes!
  • ik kom uit brabant (bergen op zoom)
    dan zou die nekploi meting net in 2007 zijn geweest
  • He,

Valkenburg Zuid Holland of Limburg. Ik kom uit Leiden. Ik heb nog niet gebeld met de verloskundige. Wil mijn vriendin vragen wie de verloskundige van haar zus was, die was erg goed namelijk.

Wel spannend allemaal. Heb vandaag helemaal nog geen kleine steekjes ofzo in me buik en vraag me gelijk af of het wel goed gaat. Aan de andere kant...ben doodmoe en was echt misselijk vanmorgen dus zal wel goed gaan. blush.gif
  • heb gebeld naar de vk en mag 24 feb komen voor de echo... was eerst intake en daarna echo maar nu omgedraait dus dat is leuk dan kunnen we daarna de foto laten zien aan de opa's en oma's
  • Ik doe het ff snel

Hier gaat het nu voor de 4e keer mis... Ik ben vanrmogen begonnen met helder bloed te verliezen en heb buikpijn!

Ik moet volgende week donderdag naar de gyn om het te bespreken. cry.gif
  • Oh Wendy wat erg, heel veel sterkte, ik vind het vreselijk voor je dat je dit nu alweer moet meemaken. Ik hoop dat de gyn je concrete oplossingen kan bieden, maar vooraleerst, veel sterkte en een enorme knuffel om de komende dagen door te komen.

sadhug.gif sadhug.gif sadhug.gif
  • hallo iedereen

ik ben zwanger wink.gif denk ik toch, maandstonden zijn al 4 dagen uitgebleven en zwangerschaptestjes kleuren heel heel licht
    straks bellen naar gyn voor afspraak, maar zal nog zo'n 4 weekjes wachten zijn, bij abel was het toch eerste keer op 8 weken

dus duimen dat het blijft goed gaan

even kort voorstellen:
    ik ben sofie, 24 jaar en getrouwd met bram voor bijna 3 jaar, hebben al 1 zoontje: abel, is nu 4 maanden, dat was toen van de eerste keer prijs!!! en nu opnieuw zwanger, na de bevalling niet opnieuw met pil of dergelijke begonnen, en deze maand was de eerste maand waarvan we dachten: het zou nu wel leuk zijn opnieuw zwanger te zijn ... en hopla <3 natuurlijk nog wat in spanning nu de eerste weken ...
    als het klopt en ik blijf hopelijk zwanger dan is het ongeveer uitgerekend voor 10 oktober, 18 dagen verschil bij Abel ... Abel was uitgerekend voor 21 september 2009 en is geboren op 22 september om 10u39.

wendy, ik las het al even ... sterte meid candle.gif
  • wendy sterkte meid dit is echt niet leuk sadhug.gif
    tja kan bij ns ook gebeuren he
  • Wendy heel veel sterkte. Hopelijk komt alles alsnog inorde. Ik denk aan je meid XXX sadhug.gif candle.gif
  • Ik weet da thet bij iedereen kan gebeuren, maar het is nu al de 3e keer op rij en de 4 e keer in totaal..

Ik krijg nu als goed is onderzoeken om te kijken waaarom het steeds mis gaat... en krijg dan ook een echo. Wie weet bestaan wonderen nog wel en zit het toch goed.., maar heb er geen hoop voor eigenlijk
  • Heel veel sterkte Wendy sadhug.gif

Ik heb het nieuws gisteren aan mijn ma verteld (met een leugentje om bestwil blush.gif opdat ze minder furieus zou reageren ponder.gif ). Ze was flink geschrokken, maar belde een kwartiertje later al terug om te vragen voor wanneer het zou zijn en dat ik maar best zo vlug mogelijk een afspraak zou maken bij de gyn om te weten of alles goed gaat.
    Ik hoop maar dat ze tegen vanavond al wat kan relativeren; maar ik ben al blij dat het van mijne lever is.

Morgen dan waarschijnlijk de schoonouders (want als de ene het weet, mag de andere het ook weten hé), maar die zullen blij zijn.

Eerste echo op 17 februari; nog een kleine twee weekjes wachten wink.gif
    Het idee begint te wennen, al slaat de paniek me soms nog om het hart; maar dat zal altijd wel een beetje zo zijn zeker?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld