oktober 2010 baby's

• hallo allemaal!

Annie, ik kan je verzekeren, het is superleuk met drie kinderen! wink.gif Maar ik begrijp je twijfels, ik denk dat iedereen daar wel een beetje mee zit! Gaat het wel lukken, hoe gaan we dat aanpakken... maar goed, dat zal zichzelf wel uitwijzen allemaal!
    Ik zou eigenlijk ook heel graag een keer niét willen weten wat het wordt, maar het lijkt mij fijner voor de kinderen als we ze al een beetje kunnen 'voorbereiden' op een baby.gif of een baby2.gif . De één wil nl heel graag een jongen, de andere een meisje, en ik ben bang dat ze dan misschien teleurgesteld gaan zijn? Terwijl als we het al weten, kunnen ze zich er al op voorhand aan aanpassen? Ben er nog niet echt uit content.gif

Melissa, proficiat met je zwangerschap! En ik duim voor je dat het een prachtige echo wordt volgende donderdag!! hug.gif

Niempje, leuk dat je zo een goed nieuws hebt gekregen! En nu maar genieten!!

Ik heb vandaag m'n voet omgeslaan, doet verschrikkelijk veel pijn. Hij is helemaal dik en opgezwollen, maar gelukkig kan ik er nog op staan. Geen pijnstillers nu, dus ik heb er maar wat Aloë Vera heat lotion opgesmeerd, hopelijk neemt dat de pijn wat weg!

groetjes

wave.gif
  • Ik meld me aan

Ik meld me ook even aan. Ik ben er net achter dat ik zwanger ben en volgens de kalenders op 10-10-2010 uitgerekend. Ben ik de enige die er zo snel achter is? Ik vind het heel leuk, kan het alleen niet zo geloven en maak me best zorgen of het wel goed zal gaan.

Liefs,

Mama2be
  • mooie datum mama2be!

Ik wist het ook al met 4 weken. Ik denk zelfs als ik 2 dagen eerder getest had dat ik het ook al had gezien. Streepje was zo duidelijk bigsmile.gif
  • Hier hopelijks nog een oktober mama. Ik heb normaal morgen pas mijn NOD, maar kon gewoon niet wachten van testen. Al een paar dagen misselijk en op van de zenuwen. Mijn eerste zwangerschap was een toevalstreffer tijdens de eerste ronde, maar nu waren we er echt wel mee bezig. En dan valt het wachten veel lastiger.

Maar deze morgen toch al een test gedaan en er was een duidelijke tweede streep te zien. Ik wacht nu nog af tot donderdag en dan ga ik langs bij de ha voor een bloedtest. Zodat we nog voor het weekend zekerheid hebben.
  • Tolita een streep is een streep he.

ik ben al 2 dagen over tijd ik ga vanmiddag testen ben benieuwd al inmiddels 7 maanden weer bezig dus word tijd....

maar ben me van bewust dat het ook neg kan zijn eigenlijk hebben we niet op de juiste dagen geklust maar bij een vroege eisprong kan het raak zijn...
    we wachten af vanmiddag dus weten jullie meer. thumbup.gif
  • Wigdis spannend zeg thumbup.gif ik duim voor je dat het raak is bigsmile.gif
  • proficiat aan alle nieuwe zwangeren!!

ik wist het al voor mijn nod omdat de gyn wat op een echo zag die ik kreeg omdat ik veel buikpijn had de laatste maanden....
  • Gefelicteerd alle nieuwe zwangeren.
    Ik had buikgriep op het moment dat ik overtijd was, en ik was aan het begin van de maand begonnen met vitaminepillen en teunisbloemolie. Dus ik dacht dat mijn menstruatie daardoor uitbleef. Maar toen ik weer opknapte heb ik toch maar een testje gedaan.

Idd, af en toe is het handiger om te weten of het een baby.gif of een baby2.gif is, dan kun je alles er op aanpassen.
    Maar ik vond de verrassing wel erg leuk de vorige keren bij de bevalling. De eerste keer waren we helemaal ingesteld op een meisje, en kregen we een jongen hihihi. Maar wel super leuk!

Ik zou best wel een echo willen. Maar wil gewoon even afwachten of alles allemaal goed gaat.

Willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis??
  • Annie, dus het was een beetje een verrasing dat je zwanger bent! Leuk!

Ik had er ook niet op gerekend meer, maar het is toch weer!

Ik wil wel graag weten wat het is, ik ben te nieuwsgierig.

Thuis wil ik zeker weten niet bevallen, vind het maar niets het idee alleen al. Ik vind het veel veiliger in het ziekenhuis. Als ik niet in het ziekenhuis bevallen was bij Mick danw as hij er misschien niet meer geweest. Dus ik ga heel graag naar het ziekenhuis.

Ik krijg mijn eerste echo op 17 feb, ik zou dan bijna 7 weken zijn. Ik krijg hem zo vroeg, omdat ik 2 miskramen achter elkaar heb gehad op 22-10 en op 22-12 vorig jaar. Ik ben dus meteen weer zwanger geworden na de laatste. Ik weet dus ook niet precies hoever ik ben.
  • Proficiat aan alle nieuwe zwangeren thumbup.gif

Wigdis: ik thumbup.gif datje vanmiddag een + test in handen hebt.

Tolita: als je zo duidelijk een streep ziet, zal je wel pregnant.gif zijn. Proficiat!

Wendy: ik krijg mijn eerste echo ook op 17 feb, kunnen we samen aftellen.

annie: ik ga in het zh bevallen. Zie het niet echt zitten om thuis te bevallen. Zou me niet op m'n gemak voelen.

Binnenkort gaan we het ook vertellen tegen de familie. mijn schoonzus is mss ook zwanger (dat weten we maandag) en we gaan het dan samen vertellen.
    Ik wil wel weten als het een baby.gif of een baby2.gif zal worden. Heb het de vorige 2 keren ook altijd gevraagd.

groetjes
  • hoi iedereen,

Wij verwachten onze tweede pruts op 5/10. Ben nu volgends de banner 5weken zwanger. Volgens mijn hcg waarde een 6tal. We hebben enorm uitgekeken naar ons tweede kindje. <3
    Vanavond krijgt ik de uitslag van de rest van de bloedttest. Hopelijk ben ik deze keer wel immuun voor toxoplasmose.

Ik mag op 18maart pas naar de gyne. Dan ben ik 12weken en krijg dan ook direct de nekplooimeting.

Proficiat voor alle zwangere mama's... thumbup.gif Aangepast door Jomi op 03/02/2010 11:09
  • allemaal gefeliciteerd
  • Vorige keer was ik ook niet immuun voor Toxoplasmose. Ik hoop nu wel.
    Nekplooi meting ga ik niet doen. Ik hoef niet al die test.
    Alle kindjes zijn welkom.
  • o, ja ik wil zeker weten thuis bevallen.
    BIj mijn eerste wilde ik dat ook, maar omdat de harttonen lager gingen, moest ik naar het ziekenhuis. Daar is het allemaal zo kil en onpersoonlijk. Nee hoor, als het niet hoeft echt niet.
    Mijn 2e ging heel snel en was er binnen 1,5 uur na de 1e wee.
    Die was er bijna voordat de verloskundige hier was.
    Maar vond het heerlijk dat ze ik lekker thuis op mij zelf kond hangen, puffen en liggen waar ik wilde.
    Moest helaas daarna wel weer naar het ziekenhuis voor de hechtingen.
    Maar goed, dat is bijzaak, als je net een kindje hebt gekregen.
    Voor mij dus echt weer thuis als alles goed gaat.
  • Yessss pos test!!!!!!!!!!!

fijn hoor!!!!!!!!!

thuisbevallen net vorige keer ideaal.
  • he wat goed!! Gefeliciteerd!
    Geniet er van!
  • Mag ik ook meedoen?
    Ik durf het bijna niet te geloven, maar we hadden vandaag en gisteren (na 10 maand proberen) 5 ( blush.gif wink.gif ) licht positieve testen in handen. Die van vandaag was ook donkerder dan die van gisteren. Ik dacht het al wel, was vorige week zoooo extreem moe dat ik elke avond (en middag) op de bank in slaap viel, en zere borsten!! wow...dat heb ik altijd wel iets als ik vruchtbaar ben...maar nu hield het aan..en enorm extreem...

Kan het bijna nog niet geloven en vindt het ook heel eng....ik heb twee gezonde kinderen, een van bijna zes en een van bijna vier. We zijn al bijna een jaar aan het proberen voor een derde, maar dat weet echt niemand!! We hebben het al die tijd voor ons gehouden en gezegd dat er bij ons nog lang geen derde komt.....
    In juni heb ik na 6 weken een miskraam gehad...dat ook aan niemand verteld (wilde mijn ventje niet)....nu ben ik er ook weer heel erg bang voor...maar...
    toen had ik onduidelijke testen...de ene was positief, de andere negatief enz...deze keer zeggen ze alle vijf hetzelfde.....

Heb wel veel buikpijn...maar ik geloof dat ik dat bij de andere twee ook had, wat me toen ook zo onzeker maakte....maar ben ook erg moe en misselijk (Nu al, dat beloofd nog wat..bij de andere heb ik vier maanden lang enorme ochtendmisselijkheid gehad)

Nou...sorry voor die egoberichtje...als ik beloof niet alleen over mezelf te babbelen, mag ik dan met jullie meedoen???

Allemaal gefeliciteerd he?

Groetjes uit Nederland!
    Rodanya
  • rojanne.. mag hoor die ego berichtjes!! een dikke proficiat!! enne die angst zit hier ook hoor bij elk pijntje... erg om te lezen dat het al eens mis is gegaan.....

aan alle nieuwe zwangeren een dikke proficiat!!
  • Rojanne PROFICIAT! Dat is al heel mooi dat he testje duidelijker is he!

Ik herken dat gevoel wel hoor, na 3 miskramen ben ik ook wel een beetje bang.

MAAR we blijven positief he!
  • Ook van mij proficiat!!

En yep, hier is die onzekerheid ook 300% aanwezig hoor! Ik tel enorm af naar de echo over drie weken...

maar toch... lekker genieten!! hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld