oktober 2010 baby's

• Heleen, dankjewel! Nee het klopt ik kom er niet meer. Ik wil bij zoveel topics schrijven, maar ik kan het niet bij houden!

Annie dat gevoel is wel normaal denk ik hoor wink.gif

Juske wat goed!

Ik ben hier ook als de dood dat het weer mis loopt. Heb namelijk op 22-10-09 een miskraam op 5 weken gehad en 22-12-09 een curretage op 8 weken. Nu ben ik voor de 3e keer op rij weer zwanger. En laat het aub nu wel goed zitten! Ik zou het denk ik niet aan kunnen als het weer mis gaat...
  • *Annie, 3de kindje 29 sept (word wel okt) 2010
    *Lili, 1de kindje 01 oktober 2010
    *Claudia, 3de kindje 01 oktober 2010
    *Niempje, 3de kindje 02 oktober 2010, BE
    *Anootje, 3de kindje 03 Oktober 2010
    *JokeDV, 03 oktober 2010
    *TanjaBE , 4de kindje 04 Oktober 2010
    *Juske, 3de kindje 08 Oktober 2010
    *Wendy, 2de kindje NL

Heb mezelf er tussen gezet.

Ik ben ook zwanger van mijn derde (dat wel gepland was wink.gif ) en deze wordt verwacht rond 02 oktober 2010. Morgen krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek, dus thumbup.gif

Jokevd: ik heb je er ook tussen gezet smile.gif

groetjes
  • Gefeliciteerd allemaal weer!

Nou daarnet buiten bezig, maar was eigelijk kots misselijk en heel moe... Dus zit wel goed denk ik....
  • Vinden jullie ook dat de dagen zo langzaam voorbij gaan? content.gif
    Van mij mag het rap maart zijn! wink.gif

Verder alles rustig hier...

wave.gif
    Tanja
  • Symptonen

Hallo,

dit is mijn eerste berichtje op deze site! Ik ben nu een 4tal weken zwanger en zou normaalgezien rond 5 oktober mijn eerste kindje verwachten.
    Voel me niet misselijk, alleen 's nachts krijg ik al een 2 tal nachten erge buikkrampen sad.gif
    die duren meestal een 5 à 10 minuten en gaan dan stilletjes terug weg.

Zijn er nog dames onder jullie die dit ondervinden?

Gisteren heb ik door onze huisarts bloed laten prikken en ik heb een Hcg-waarde van 340. (5 dagen overtijd)
    weet iemand hoeveel Hcg waarde men nu ongeveer heeft na de eerste bloed waarde?

liefs
  • Lore volgens mij is dat een hele mooi waarde!

[url=9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…">http://9maand.be/zwanger/zwang…]9maand.be/zwanger/zwanger/whcg…[/url]

Kijk maar in deze tabel.

Die krampen heb ik hier ook. Ik kan er soms ook niet van slapen. Je baarmoeder groeit enorm en daar kan je flink last van hebben.

Dont worry! Zo lang je niet hevig begint te bloeden is er niets aan de hand.

En zelfs als je een beetje bloed is er meestal niets! hug.gif
  • symptonen

dank je wendy voor je geruststellende woorden!

begin november vorig jaar heb ik op 6à7 weken een miskraam gehad.
    toen had ik bijna gedurende 2 weken ook zo een hevige buikkrampen.
    Mijn Hcg waarden gingen erg traag omhoog (221 - 400 - 483 in 2 weken tijd). Zo wist ik al na 5 weken dat het niet goed zou gaan.

Nu ik terug zwanger ben heb ik terug die steken in mijn onderbuik en zie ik enorm af! Donderdag ga ik terug naar de dokter voor een volgende bloedtest... mijn Hcg waarden zou dan normaalgezien min. 1000 moeten bedragen. ik ga dus een erg lange en onzeker week tegemoet
    down.gif

Ik zou toch zo graag goed nieuws hebben eind deze week... ik kan jammergenoeg "nog" niet genieten van mijn prille zwangerschap!
    Toch ben ik blij dat ik dit even kwijt kan op dit forum en hoop ik mensen tegen te komen die dit erkennen met goede afloop????
    pfff... er blijven in geloven zeker?

liefs
    *Anootje, 3de kindje 02 Oktober 2010
    *JokeDV, 03 oktober 2010
    *Wendy, 2de kindje NL

Heb even het lijstje aangepast, ben niet voor 3, maar voor 2 oktober uitgerekend
  • Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren, en thumbup.gif voor iedereen dat het goed blijft gaan.

Hier zijn we na een week eindelijk over de schrik heen en zijn zowel ventje als ik super enthousiast content.gif Het is niet omdat het niet gepland was dat het niet gewenst is he !

Qua symptomen voel ik toch ook eigenlijk helemaal niks. Voel me voorlopig nog niet moe, terwijl ik dat bij m'n vorige zwangerschappen heel erg had, heb geen vol gevoel meer als ik wat eet, geen buikkrampen of zere borsten en al helemaal geen misselijkheid of wat dan ook. Ben dus ook nog heel erg in onzekerheid of het wel goed zal gaan, maar ja, kunnen niet anders als afwachten. Zal vanmiddag eens bellen voor een afspraak bij de gyn.

Ik zal me ook weer eens inloggen hier, zodat ik niet meer anoniem zal zijn.

wave.gif

Katja
    *JokeDV, 03 oktober 2010
    *Wendy, 2de kindje 08 Oktober 2010 NL

Gefeliciteerd voor de nieuwe!

Lore, ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook hardstikke onzeker, maar weetje wat het is. We kunnen ons wel constant druk maken, maar daar wordt het echt niet beter van! Genieten lukt nu nog nier, maar probeer je niet teveel zorgen te maken.
    Hopelijk kunnen we gauw samen komen voor een echo!
    Als je uitslag vrijdag goed is is er weer een mijlpaal bereikt!

Als je je ooit eens super onzeker voelt en je hebt peptalk nodig. Stuur me maar een pmetje!
  • nog even anootje, aka Katja wink.gif

ben blij dat je al wat gewoon bent aan het idee. Hier is dit allesbehalve het geval sad.gif Ik maak me constant zorgen, voel me zo schuldig tgo mijn twee kindjes; dat ik 1 van de 2 een kamer zal moeten ofnemen of laten delen down.gif Ik ben echt bang dat ze mij dit kwalijk zullen nemen upset.gif
    Ik vind het echt erg voor dit kindje, maar ik kan momenteel echt niet genieten, zit me constant zorgen te maken. Misschien dat het betert als ik dat kleintje gezien heb of gevoeld heb? Ik hoop het sad.gif ...
  • Het ene moment ben ik hartsikke blij met mijn zwangerschap, en daarna spookt er weer vanalles door mijn hoofd.
    Ben zo bang dat het weer mis gaat na 2 jaar wachten.
    Natuurlijk heb ik nog 2 kindjes lopen, dus moet eigenlijk niet klagen.

Wanneer gaan jullie een afspraak maken bij de gyn of verloskundige? Met hoeveel weken?
    De eerste keer kwam ik er pas met 12 weken. De 2e keer volgens mij met 10 weken (ga ik eens nazoeken).
  • ik mag met 8.5 week naar de gyn voor de eerste echo....
  • ik ook ergens tussen de 8 en 9 weken
  • Hebben jullie al een afspraak gemaakt?
    Geloof dat ik dat maar doe met 8 weken.
    Van de 7e t/m 9e week komen de meeste miskramen voor.
    Ik wil niet weer helemaal blij gemaakt worden, en dat het daarna weer fout gaat... Dus ga denk niet te snel.

Zouden jullie staks ook willen weten wat het is? baby.gif of baby2.gif ?
  • Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Ik ben ook weleens onzeker over deze zwangerschap en vraag me af of het allemaal wel goed gaat. Het is dan wel de derde (zou iemand dit nog voor mij in de lijst willen zetten? Alvast bedankt! Ik kom trouwens ook uit NL).
    Het was ook een onverwachte zwangerschap pregnant.gif , maar het kindje is oh zo welkom.
    Ik bel volgende week de huisarts voor een afspraak voor de week daarna. Dan ben ik ongeveer 8 weken zwanger en zal dan vast voor bloedonderzoek en echo kunnen. Als we voor de echo zijn geweest en het lijkt allemaal goed, dan gaan we het aan iedereen vertellen. Ik heb het idee dat ik het niet lang vol kan houden, omdat mijn buik snel gaat groeien (had ik ook bij de andere twee, namelijk). Als we het gaan vertellen, laten we het onze mannetjes aan de familie vertellen. Dat lijkt ons erg leuk.
    Ik ga trouwens niet naar een verloskundige of gynaecoloog, maar naar de huisarts voor controle.
    Wij willen niet weten of het een baby.gif of een baby2.gif wordt.

Goed, ik ga maar weer, want mijn moeder komt zo op visite en ze moet niet lezen wat ik hier allemaal neerzet. blush.gif

wave.gif Joke.
  • Net de uitslag gehad van mijn bloedtest en alles was prima. Dokter zei dat ik goed zwanger was. Een pak van mijn hart. Nu op naar de eerste echo (net gebeld, die gaat door op 17 februari)
    Weer iets om naaruit te kijken
  • Hier ben ik dan ingelogd, en niet meer als Anootje wink.gif

Juske, ik begrijp je wel hoor, ook al zijn we hier dan "overstag" ik vraag me nog steeds af hoe het allemaal zal gaan en waar we aan begonnen zijn. Maar bij iedere beginnende zwangerschap zit je vol met twijfels, ik had het ook al bij de tweede (die toch wel gepland was), eenmaal zwanger vroeg ik me ook af of we het wel aan zouden kunnen met 2. Onze twee delen ook voorlopig een kamertje (waarvan de tweede toch grotendeels bij ons in bed belandt), en de derde zal bij ons op de kamer moeten tot we wat groters vinden, maar m'n 2 schatten zijn toch allesbehalve ongelukkig hoor. Ik hoop dat je je snel beter erbij voelt sadhug.gif

Annie, ik denk niet dat ik wil gaan weten of het een baby.gif of baby2.gif is, wist het bij de andere twee ook niet en vond beide keren de verrassing super mooi.

Niempje, gefeliciteerd met je mooie uitslag, is toch alweer een opluchting. Zou ook nog wel voor een bloedtest willen gaan om m'n HCG waarde te weten, heb net afspraak gemaakt voor de gyn en die is pas 19 feb, nog ruim 2 weken wachten dus.

wave.gif
  • Hallo,

kom me ook even erbij voegen.
    Ben vandaag net 5 weken ver en met een mooie hcg-waarde van 1924. Ben hier superblij mee.
    Eind november een miskraam gehad op 7 weken, maar ik voelde dat er iets niet goed was en mijn waarden bleven ook maar aan de lage kant.
    Mag volgende week donderdag gaan voor een eerste echo. Zal als die goed is, pas echt gerust zijn. Nu zit er toch nog de schrik in dat het weer mis zal gaan.

Oh ja, nog even het lijstje erbij halen.

*Annie, 3de kindje 29 sept (word wel okt) 2010
    *JokeDV, 03 oktober 2010
    *Melissa, 2de kindje, 4 oktober 2010, BE
    *Wendy, 2de kindje 08 Oktober 2010 NL

Groetjes
    Melissa
  • Ja ik twijfel ook nog wel eens of een 3e wel leuk is.
    Dat was toen ik zwanger wilde worden ook. Op het ene moment wilde ik super graag weer een babytje, maar op andere momenten was ik weer zo blij met de 2 kids. Een jonge en een meid, wat wil je nog meer. En hoefde van mij eigenlijk geen 3e... moest ik weer helemaal op nieuw beginnen....En hoe te combineren met een nieuwe "eigen bedrijfje" en met mijn hobby's...
    Maar nu ben ik toch wel super blij ermee.

Ik wil niet weten of het een baby.gif of baby2.gif is. Veel te leuk zo'n verrassing als het geboren word.
    Op sommige momenten wil je het graag weten hihihihi.

Misschien dat ik volgende week wel even bel voor een afspraak....
    Weet het nog niet.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld