We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

voorspellingen van de chinezen

• Bij wie van jullie klopt de geslachtsvoorspelling van de chinezen?

Ik heb 3 meisjes en nu spellen de chinezen voor dat ik een jongen krijg.
    Ben dus wel benieuwd of het bij de meederheid klopt.
  • bij mij niet! xxx kita wink.gif
  • Bij mij was het een meisje volgens de chinezen en het is een jongen. Ik geloof er echt helemaal niet in.

Groetjes
  • Het is maar hoe je' t bekijkt. Volg je de algemene tabel die hier de ronde gaat, dan klopte het bij mij. Ik heb een meisje (zoals door tabel voorspeld), volgende zou een jongen moeten zijn, afwachten dus.
    Maar iedereen kijkt eigenlijk verkeerd. Want bij de ?chte chinese tabel moet je negen maanden bij tellen die je zogezegd al ouder bent. En dan zou het eerste bij mij een jongetje zijn.
  • Bij mij klopte het ook niet de chinese tabel en de bakerpraatjestest ook niet... bigsmile.gif
  • ze zeggen ook dat de mannelijke spermacellen sneller zijn dan de vrouwelijke,en dat de vrouwelijk spermacellen langer leven.
    Nu is het zo dat ik zwanger ben geraakt op de dag dat ik mijn eisprong gehad heb,de dagen ervoor en erna kon ik geen gemeenschap hebben met mijn man,nu ben ik dus door die ene keer wel zwanger geworden.
    Mijn vraag is heb ik nu een grote kans dat het een jongetje word,of zijn dit ook bakerpraatjes?Aangepast door dina op 30/08/2005 12:55
  • De man bepaald het geslacht van de baby. De vrouw heeft alleen de Y volgens mij (dat is het meisje) en de man heeft de X en de Y. Dus YY is meisje en XY een jongen (of net andersom).
    Het is dus 50/50 kans op een jongen of een meisje.
    Het zijn gewoon bakerpraatjes hoor..

Gr. Pam
  • hallo,

volgens deze maandkalender zou ik nu een
    jongen krijgen, maar volgens de echo die ik vorige
    week heb gehad,krijg ik echt een meisje.

Ik doe wel vaker testjes en vaak komen ze uit.
    maar tja je geloofd er in of niet.

groetjes hendrika
  • Bij mij is gisteren op de echo gezien dat wij een jongentje verwachten............terwijl er een chineesvrouwtje het helemaal had berekend en zeker wist dat we een meisje kregen......zo zie je maar...het klopt niet altijd!!

grtjs Es
  • Pam 84,

Een vrouw geeft altijd X door en de man X of Y. XX is een meisje en XY is een jongen.

Liesbeth
  • Oke liesbeth, ik wist het niet precies meer, wel dat er een X en een Y zijn bigsmile.gif
    Ben nu weer helemaal op de hoogte thumbup.gif

Gr. Pam
  • volgens de voorspellingen van de chinezen zou ik dus een jongetje krijgen,maar we zullen wel zien wink.gif
  • Hoi Dina, het klopt wel wat je zegt over zaadcellen: de mannelijke zijn sneller en de vrouwelijke leven langer. Wij hadden gevrijd 3 dagen voor de eisprong en het is een meisje geworden.

Jij hebt dus wel degelijk een grotere kans op een jongen!

PS: Volgens de Chinese voorspelling zou ik een meisje krijgen, dat klopte dus
  • Hoe en waar kan je zo een voorspelling laten doen ? ben wel benieuwd naar geslacht. Misschien zien we het volgende week al op de echo op 20 weken ???

bedankt voor de reacties
  • zoals ik dus eerder zei heb ik 3 mooie dochters en ik wil nu echt een jongetje mijn verlangen naar een zoontje is zo groot dat ik er voordurend aan denk.

het belangerijkste is natuurlijk dat de baby gezond is.
    Mijn man zegt dat hij het wel leuk zal vinden als het een jongetje is,aar mocht het een meisje zijn is hij er ook heel gelukkig mee,maar dit keer heb ik een groot gevoel dat het nu een jongetje word.

dus ik hoop dathet toch klopt,dat je een grote kans heb op een jongen als je kort voor de eisprong geklust hebt,want dat is ook wat ik gedaan heb(mar wel onbewust hoor) content.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld