Vragen over de nieuwe site? Bekijk zeker deze forumtopic en onze FAQ! Vergeet ook je oude account niet te linken.×

Nog iemand uit regio AAlst?

• Hallo iedereen,

Ik ben vrij nieuw hier en wil graag gezellig met jullie meekletsen!
    Ben 22 jaar en momenteel rond de 26 weken zwanger. Zou graag in contact willen komen met zwangere die ook uit de regio van Aalst vandaan komen! Wie gaat er nog meer naar het OLV ziekenhuis, en hoe ver staan jullie allemaal al?

Groetjes! pregnant.gif
  • Nog iemand uit regio aalst

Hey,

Ik zelf ben 15 weken ver en woon in Nieuwerkerken. Gaan ook naar OLV ziekenhuis, bij dokter Meganck
  • hey ik zit nu in mijn 11de week (10 weken en 5 dagen), ook ik ga naar het olv bij vandergintse sofie
    ben uitgerekend voor 5 november en jij?

groetjes

hihi leuk nog iemand van in de geburen
    woon in moorsel
  • Hallo, ben van Ninove en wij gaan naar geraardsbergen bij Dr. Delhaye. Van mijn eerste ben ik in het ASZ bevallen.
    Suc6 met jullie pregnant.gif

Groetjes
    Joke
  • Hallo iedereen,

Ik woon ook in Aalst; ik ga bij Dr Fabré in het ASZ, ik ben uitgerekend voor 5 november.

Nog iemand die gaat bevallen in het ASZ die periode??

Groetjes
  • hey ik ben 22 weken ver en ben 26 jaar. ik ben van lede en ga in asz bevallen; ik ga bij dr. karen deblaere. heb nog 2 kindjes maar die zijn in st-niklaas geboren....
  • Ik ga ook bij Dr Sofie Vanderginste en ben 10 weken en 5 dagen.
    Echt een lieve dame

ben van regio Haaltert
  • Hallo,
    ik ben van Erpe-Mere, 25 jaar en nu 19 weken zwanger. Wij gaan ook naar het OLV bij DR. Vandeginste!
    Voor de rest verloopt alles prima met het bolle buikje! En bij jullie?
    groetjes.
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld