We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

licht bloedverlies na het vrijen

• Dag dames,

Dit is de eerste keer dat ik bang ben dat er ?cht is mis is. Nadat we gisteren seks hadden gehad, had ik tot ongeveer een uur nadien een stekende pijn in mijn onderbuik.. Net voor ik ging slapen merkte ik een lichtroze slijmverlies op. Deze morgen was het iets donkerder roze. Niet echt rood, maar eerder roze..

Kan het zijn dat we iets mis hebben gedaan? Of is dit iets wat vaker voorkomt?

Groetjes horror.gif
  • beste sofie

ik heb dat ook gehad,als ik het vertelde tegen gyn mochten we niet meer vrijen(2?3 weken)jullie kunnen er niets aan doen,dus het is wel opletten geblazen,als het blijft( rood )bloeden moet je zeker naar gyn bellen,
    grt
  • Beste V?ronique,

Bedankt voor je snelle reactie. Volgende week dinsdag moet ik naar de gyn., ik zal inderdaad eerst nog wat afwachten om te zien of het blijft 'bloeden' en anders zal ik wel bellen.. disappointed.gif

Thankx! baby.gif
  • Hoi Sofie,

Tijdens mn 1e zwangerschap heb ik het met 9 wk ook gehad, en met 6 mnd nog een keer, bij de 2e heb ik het ook een x gehad halverwege de zw na het sexen, het kan zijn dat het een gescheurd haarvaatje is. Je baarmoeder is nu zo goed doorbloed door je zwangerschap dat als er een haarvaatje scheurt dit een veeg bloed mee kan geven.
    Het kan ook door harde ontlasting komen, je darmen liggen er natuurlijk naast.
    Als het bij een enkele veeg blijft en niet echt gaat bloeden is er misschien nix aan de hand, maar......mocht je het niet vertrouwen, bellen met je vk of gyn dan heb je wat meer zekerheid.

Groetjes,
    Monica
  • Hallo Monka,

Ik heb er ondertussen ook geen last meer van.. Dus ik denk dat het inderdaad wel zoiets zal geweest zijn wink.gif
    Want ik zou me niet kunnen voorstellen om vanaf nu weinig of geen sex te hebben. Mijn vriend vind dat ik nu juist in actie kom bigsmile.gif Met alle gevolgen van dien... blush.gif
    Die hormonen kunnen ons (en onze partners) parten spelen, maar soms ook in de positieve zin hoor love.gif

Groetjes en bedankt voor de reactie!
    xxx baby.gif
  • H? Sofie,

Fijn om te horen dat het alweer over is, ik denk dan inderdaad dat het een gescheurd vaatje is geweest en daar hoef je je dan geen zorgen om te maken, maar zodra de vegen overgaan op bloeden moet je gelijk aan de bel trekken.

Groetjes,
    Monica
  • Hey,

Ik heb ook net gemerkt dat ik bij het vegen het toiletpapier licht roze kleurt... Dit is echt niet fijn. Ik heb het eigelijk zelf wel moeilijk met vrijen, niet zo erg veel zin in en dan nu dit... Ik hoop echt dat er niets mis is. Ik heb de neiging om iedere 5minnaar toilet te lopen om te zien hoe het evolueert.
    Waarom was dat vrijverbod Veronique?
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld