Vragen over de nieuwe site? Bekijk zeker deze forumtopic en onze FAQ! Vergeet ook je oude account niet te linken.×

menstruatie of innesteling?

• Hallo,
    Ik ben een paar dagen te vroeg ongesteld geworden, maar ik blijf twijfelen of het misschien toch een innesteling kan zijn. dinsdag had ik wat roze verlies, gisteren heel de dag beetjes bruin en vandaag even helderrood maar het lijkt terug te minderen. Heb al een afspraak gemaakt voor een nieuwe ronde maar kan nog steeds niet geloven dat het mislukt is, 't is ook een vreemde menstruatie, veel te vroeg, geen krampen en redelijk weinig(naar mijn normen toch).Wie herkent dit of zit in dezelfde situatie?
  • Hier hetzelfde. Gisteren was ik helemaal verdrietig want ik had bruinverlies en een heel klein beetje roze. Was er van overtuigd dat ik mijn ms zou hebben. Maar niets... vandaag helemaal niets. Dus nu stilaan toch weer wat hoop.
  • Ik had een tijd geleden 1 dag bruinverlies en 1 dag wel rood verlies.
    Geen stolsels en geen buikpijn.
    Na een week een testje gedaan maar het was toch mijn ms.

Ik zou over een weekje testen dan weet je het zeker.
  • Hoi!
    Ik heb eens een vraagje, zaterdag 25juni ben ik een hele nacht ziek geweest en heb toen mijn pil overgegeven, dacht er pas de dag nadien aan dus het was al te laat van een nieuwe te nemen, dus ik heb gewoon die zondag en de rest van de week mijn pil verder genomen. Ik weet wel dat als ik ze 1x vergeet, dat mijn regels wel eens durven doorkomen. Die week waren het een paar 'bruin-rode vlekjes' maar niet echt bloed. Vorige week zaterdag, 2juli was mijn laatste pil (cyclus want we zijn niet bezig met kindjes) en dus dinsdag of woensdag ten laatste moest ik mijn regels echt krijgen. Het gevoel van de MS is er wel in de buik maar ik krijg ze niet door, helemaal niets.
    Normaal zou ik zondag terug mijn pil moeten hervatten.
    Wat moet ik nu doen? Best een test doen toch of zou het niet kunnen dat ik zwanger ben? Ik weet niet goed wat ik ervan moet maken, zoals ik zei, de pijn is er wel maar op sommige forums lees ik dat dat bij een zwangerschap ook kan zijn... de andere symptomen die heb ik af en toe nog dus daar kan ik ook niet op rekenen.
    Ik hoop dat iemand me raad kan geven!
    groetjes
  • Ik zou idd de dag voordat je met de pil begint een testje wagen.
    Ik had een week voordat ik ongi moest worden rug en buikpijn net alsof ze elke keer doorz ouden breken maar niks.En zwanger.

Testen met een gevoellige test.
    De clear ble=ue digital is wat duurder maar die test al vanaf de dag na innesteling bij 11 hcg.(onder de 5 is het niet zwanger)

Zegt die niet zwanger dan pilletjes weer innnemen.Ben je zwanger dan huisarts of gyn.De kans dat je een keer niet ongi word is wel aanwezig hoor.

Welke dag had je de pil niet genomen zeg maar?
  • Oke, dank je, apotheker is hier achter de hoek, ga ik strakjes halen dan. Zaterdag de 25e was dat. Ik had ze ingenomen maar meteen erna heb ik moeten overgeven dus was ze er zeker mee uit.
    Ik heb vorig jaar in februari inderdaad eens voorgehad dat ik een eisprong had overgeslagen maar toen voelde ik ook niets.
    Ik doe een test en hou het hier op de hoogte.
    Bedankt!!
  • Ik dacht zondagochtend ook dat ik ongie was geworden. Me vriend en ik ging klussen en ik had ineens helderrood bloed, echt alsof ik ongesteld aan t worden was. De hele dag geen druppel bloed meer en gister ook de hele dag niet. Toen we gisteravond thuis kwam toch een testje gedaan van de kruidvat (hadden er 2) en ja hoor: een dikke plus. Had ik echt niet verwacht hahahha. Dus t hoeft niet eens bruin te zijn zo zie je maar, kan helderrood zijn. En een vriendin van mij had 3 dagen lang helderrood bloed.
  • Phoebe!!! Wat geweldig! Ik durf nog steeds niet te testen. Maar ik hoop eigenlijk op hetzelfde wink.gif.
  • Ja he party.gif wij kennen t ook nog steeds niet geloven. Me vriend zegt ga zo weer een test halen maar nu die van Clearblue, al die plusjes en strepen enzo, das niks hahaha. Hij wilt echt: zwanger, zien staan. Ben eigenlijk ook benieuwd hoeveel weken die aangeeft.
    Maar RH: ga ook een test doen dan, je weet maar nooit astonished.gif laat je t wel even weten goofy.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld