We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

innesteling.....

• hoi allemaal,ik heb ene vraag over innesteling,wanneer heb je dat???Hoelang na de eisprong?Wat voel je dan??Hoe lang duurt het??En hoe ziet het er precies uit??(kleur van je afscheiding etc?)Hopenlijk weten jullie meer sad.gif
  • hoi,volgens mij voel je dat niet,ik heb het nooit gehad.de innesteling moet plaatsvinden na de eisprong denk ik,omdat dan je ei vrij komt.ik denk het...
  • Ik dacht dat de innesteling pas na paar dagen is, en je kan soms dan wel eens bloed verliezen...
  • ik heb de innesteling niet gevoeld en ik heb geen bloed verloren of zo. De meesten verliezen geen bloed. Ik geloof dat het bij een 5% is die wel een beetje bloed verliezen maar daar steek ik mijn hand niet voor in het vuur tongue.gif .
    Best is af te wachten tot je overtijd bent en dan een testje doen.

Veel succes
  • Dank je wel allemaal,ik vroeg het me echt af omdat sommige vertellen over zeurende buikpijn of bloedverlies etc disappointed.gif en ik heb pas voor het eerst een eisprong gehad deze maand daar ik 10 augustus ben gestopt met de pil dus ben erg benieuwd hoe het lichaam overal op reageerd.Het zal ws niet gelijk raak zijn,maar overal op voorbereid zijn is niet weg bigsmile.gif de eisprong heb ik nl heel duidelijk gevoeld!!!
  • Hallo allemaal,
    De innesteling vindt plaats tussen dag 6 en 10 na de ovulatie. Een bloeding kan vanaf dan dus plaats vinden, maar ook nog later. Meestal een klein beetje bloed, roze of wat oud bruin bloed. Maar 1/3 van de zwangeren hebben zo'n bloedinkje. Meestal is het maar weinig, maar ook dit verschilt van zwangerschap tot zwangerschap. Zelf een klein beetje bloedverlies roze gehad in mijn eerste zwangerschap ongeveer een week na bevruchting.
    Mimi
  • oke dank je wel ,zo leer ik nog wat blush.gif
  • HOi allemaal, ik heb maandag ook even bloedverlies gehad bij 1 toiletbezoek, daarna gedaan!

vandaag 1 dag overtijd en gisteren een h??l licht streepje, zou dat bloed een innesteling zijn, dat is toch laat h
  • pitch,
    het kan heel goed innestelingsbloeding zijn hoor daar is het niet te laat voor dat weet ik uit eigen ervaring.
    ik heb zelf ooit innestelingsbloeding gehad op mn nod dag
    dus dat kan wel degelijk ik kreeg 1 scherpe steek en daarna wat ongi pijn ik ging toen naar de wc en zag een beetje bloed in de wc liggen daarna hield het op.
    dus het kan wel hoor.
    volgens mij kan je innesteling ook eerder geweest zijn maar dat je later nog wat bloed verlies.
  • dus de dag staat niet vast??Ben benieuwd!!!Het is een spannende tijd weer,veel dames overtijd hahahaha wink.gif
  • En sandra???
    bij mij was het denk ik wel innestelingsbloed...
    succes
  • alhoewel,dokter heeft in mijn bloed lage waarden gevonden, nu net een test van de carrefour gedaan...negatief!
    ik ga mijn banner gewoon weghalen denk ik
    thumbdown.gif
  • Hoi pitch,als je een licht streepje hebt ben je toch wel degelijk zwanger!!Een vriendin van me had pas na 2 mnd zwangerschap een positieve test,echt heel apart!!Misschien is een bloedtest iets??Ik ben nu 4 dgn overtijd ,maar heb nog geen bloedverlies gehad ,dus misschien hormonen,ik had zaterdag een testje gedaan maar die was negatief en nu heb ik sinds vanmorgen heel pijnlijke borsten aan de bovenkant net alsof je gefitnesd hebt en spierpijn hebt!!!! nervous.gif
  • HOi sandra, je geeft me terug wat hoop.
    ach, ik heb naar de HA gebeld en mag vanavond al opnieuw voor een bloedafname gaan...ik ben nu wel nerveus aan t worden. Ik ben even beginnen tellen als vorige week mijn eventjes bloedverlies innestelingsbloed zou zijn geweest dan zou mijn eisprong rond 1 sept geweest zijn en mijn NOD bijgevolg de 15de...dan is het normaal om vandaag nog neg te testen. anderzijds, als mijn NOD 5/9 zou geweest zijn, dan...
    ik word er tuureluut van...morgen meer nieuws! thumbup.gif
  • hou me op de hoogte ben erg benieuwd!!!! wink.gif
  • slecht nieuws, de waarden waren gehalveerd en gisteren laat licht bloedverlies.
    ik heb nu op t moment heel veel bloedverlies en zware krampen en rugpijn...
    slecht slecht slecht!
  • balen pitch,

ik wens je sterkte.

op naar de volgende ronde
  • Jeetje wat triest disappointed.gif had ik niet verwacht!!Een licht streepje is toch vaak zwangerschap,vreemd.... sad.gif Ik ga voor je duimen dat het de vlg keer toch raak is,echt jammer joh!!
  • HOi sandra,

t was ook raak, maar t is heel kort erna fout gelopen.
    niet fijn, maar op naar de volgende keer!

thumbup.gif
  • sterkte,hoop dat het de vlg x goed gaat!!!!Kun je ons verblijden met goed nieuws!!!!
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld