We zijn er even tussenuit. We zijn er terug op 11/8.×

HCG in bloed - vanaf wanneer?

• vraagje. vanaf wanneer kan je via een bloedonderzoek zien of je zwanger bent? heb op dag 24 van mijn cyclus bloed moeten laten trekken om een aantal waardes te laten controlen. als je een cyclus van 30d à 32d hebt, kan er dan al op dag 24 hcg te "ontdekken" zijn?
  • Er zijn al urinetests op de markt die vier dagen voor je regels HCG kunnen waarnemen.
    Een bloedprik is volgens mij toch preciezer, dus het zou me niet verbazen mocht er al iets van terug te vinden zijn in je bloed.

Succes alvast!
    Bianca content.gif
  • mag weg...Aangepast door Cathy op 14/03/2011 00:01
  • effe off topic blush.gif

Cathy: van harte gefeliciteerd met de komst van een zusje baby.gif of broertje baby2.gif voor jou prachtig engeltje Inessa. Ze zal dit frummeltje goed beschermen en er voor zorgen dat ze de trotse zus vanuit de hemel kan worden. Heb net je site bekeken van Inessa en nog staan de tranen in mijn ogen. Mijn vriendin is haar kindje verloren op 23 weken op 21 mei dit jaar...1 week na de geboorte van mijn zoontje cry.gif Ik wens jou een pracht van een zwangerschap en voor jou kleine engel een dikke warme hug.gif
  • Hoi,

Ze zouden dit denk ik al wel in je bloed kunnen zien, maar er wordt niet getest op zwangerschap, tenzij je het expliciet vraagt. Dat was bij mij zo toch het geval.
    De dokter moet dan een extra boxje aanvinken op het formulier.
    Groetjes en succes!
  • mag weg...Aangepast door Cathy op 14/03/2011 00:02
  • hoi cathy ,

ik ben ook even je blog gaan zien van jullie dochtertje .
    wat je geschtreven hebt is zo puur en mooi , ik heb met tuiten zitten huilen , je verhaal heeft me echt geraakt ,

ik wens je in ieder geval een heel goede zwangerschap toe , met een goed einde , en inderdaad inessa zal erover waken , daar ben ik zeker van
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld