Ervaringen met Clearblue?

• Ervaringen met Clearblue?

Dag dames,

Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan die een zeer licht lijntje geeft. Ik begon dus al een beetje te hopen op een zwangerschap.

Deze morgen deed ik een zwangerschapstest met Clearblue maar die bleek dan negatief te zijn....

Zijn er nog mensen die met Clearblue een verkeerd resultaat kregen? En die dan toch zwanger bleken te zijn?

Groetjes,

Lily
  • @-Lily- Is geen verkeerd resultaat, CB is gewoon niet heel gevoelig.
    Pas vanaf 25 hcg geeft die positief aan. Uit ervaring zijn andere testen stuk gevoeliger!

Succes!
  • Ik dacht dat die nochtans zeer goed waren? Daarom ben ik die speciaal gaan kopen...

Ik ga misschien morgen nog eens testen. Met een ander merk.

• @-Lily- Die zijn goed, alleen vind ik ze persoonlijk niet zo gevoelig...
    Heb bij vorige zw (met zeer lage hcg) 5 dagen voor nod al heel lichte lijn gehad...
  • De testen van CB zijn goed hoor, je HCG zal nog niet hoog genoeg zijn waardoor het ook niet tekent op de testen. Ik heb eerst een early test gebruikt van de action en daarna een gewone. Dan pas eentje van CB en die was direct knalpositief!

Succes!
  • Zijn idd niet zeer gevoelig, ik zou enkele dagen wachten tot je waarden gestegen zijn en dat nog eens testen. Ze zeggen als je met clearblue pos test dat het zeker pos is aangezien je meer HCG moet aanmaken dan bij andere testen. Ik was er in alle geval tevreden mee! Gaf ook het correcte aantal weken aan, in vergelijking met mijn bloedresultaat.
  • Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan met Clearblue en het is deze keer wel positief love.gif.
    Blijkbaar duurde mijn cyclus iets langer dan voorzien waardoor ik vorige week te vroeg heb getest. Ik ben zo gelukkig.
    Morgen ga ik naar de dokter voor een bloedafname.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld