drupje bloed bij naar toillet gaan, maar niet echt maandston

• ik heb eens een vraagje.. mijn regels moest er dus maandag doorkomen, maandag niks
    dinsdag bij afvegen drupje bloed.. daarna niks meer. zo al paar dagen soms een drupje bloed bij afkuisen, maar niet alle keren.. wat moet ik daar nu van denken..??
    dinsdag heb ik test gedaan deze was wel negatief..
    nog iemand die dit al voorgehad heeft?
    late eisprong?? ontpillen??? innesteling??

ons lichaam kan raar doen hoor
  • Ons lichaam kan inderdaad raar doen. We begrijpen ons eigen lichaam meestal nog niet, dus het lichaam van iemand anders begrijpen is nog eens zo moeilijk. Ik wil maar zeggen: dit is wat ik al meegemaakt heb, maar kan dus bij jou helemaal anders zijn he wink.gif

Bij m'n eerste zwangershap had ik ook heel licht (bruin) bloedverlies kort na m'n NOD. Bleek toen innesteling te zijn.

Ben nu bezig voor 2e en bij een vorige cyclus had ik ook eerst 4 dagen heel, maar dan ook heel erg licht bloedverlies. 5e dag zijn dan helaas toch de regels doorgebroken.

Succes!
  • hey olleke bolleke,

zal heel hard thumbup.gif voor je dat je pregnant.gif bent, maar ik weet niet juist wat het wil zeggen, je kan mss eens naar een dokter gaan om te kijken wat deze zegt.
    Mijn lichaam doet ook maar vreemd, heb 1/12 en 2/12 licht bloedverlies gehad en wist ook niet goed wat denken, dus toch maar testje gedaan, maar neg, nu laaste dagen heb ik heel veel last van benauwdheid, moe, duizeligheid, buikpijn, ...
    heb gewoon besloten niet af te vragen van wat het kan zijn en naar de dokter te gaan, het moet ergens van komen, is het niet van de hormonen moet er iets anders zijn wat opgelost moet worden, want zo kan het niet verder

maar veel sterkte en ik thumbup.gif voor je
  • ik vraag mij toch ergens af waarom mensen zo rap aangeraden wordt om naar de dokter te hollen??
    ik heb het niet over jou persoonlijk hoor Jessie, jij hebt nog last van andere zaken, en kan mij wel voorstellen dat je dan wilt weten wat er scheelt.
    maar voor 3 daagjes elke dag een beetje bloedverlies naar de dokter gaan? het kan best gewoon een voorbode zijn van je MS, mss innestelingsbloeding, maar om dit te weten kan je beter gewoon nog even afwachten...
    kan misschien aan mij persoonlijk liggen hoor, misschien ben ik dan wel te onbezorgd.. ik moet al 3 dagen met 40 graden koorts aan mijn zetel gekluisterd liggen (bij wijze van spreken) alvoor ik naar de dokter zal gaan
  • sorry ik maar ik heb ook helemaal niet gezegt dat ik bij dokter al ging gaan.. ik denk dat dit forum er wel is om eens raad te vragen aan anderen. en niet om een oordeel te vellen over andere mensen!!!
  • Olleke **IK** had het niet over jou denk ik wink.gif En ook niet specifiek aanvallend op Jessie..

Ik begrijp best dat je niet voor elk druppeltje bloed niet naar de arts hoeft te gaan, ik heb dat ook een paar keer gedaan, ook bij het wegblijven om een bloedtest te vragen maar in NL doen ze daar heel moeilijk over..ij zeiden ze gewoon dat ik maar zelf moet testen is die negatief, een weekje afwachten en dan nog een keer zelf testen als de ms er dan nog niet zijn en het is weer negeatief kan je pas naar de arts voor een bloedcontrolle.

Ik denk dat ze dat hier zo doen omdat in de meesta gevallen blijkt dat de ms er toch in die week wel doorkomen, de meeste mensen zitten er vaak een paar dgn naast en de eisprong kan altijd door verschillende omstandigheden wat later zijn opgetreden.

Vorige maand moest ik wel met ditzelfde probleem naar de arts aangezien ik ook een uitstrijkje moest hebben en ik dat weigerde zolang ik niet zeker wist of ik zwanger was of niet.
    Innesteling? Ontpillen? Volgens de arts was het achteraf ontpillen geweest want zwanger ben ik dus niet.

het kan bij jou idd wel innesteling zijn maar dan zou je OF een week te vroeg hebben gerekend (na 6 dgn kan je al innesteling krijgen) en test je idd nog niet positief..OF je moet nu onderhand toch wel een positieve test in handen zien als de bloeding later optreedt bij je.
    Maar een innesteling krijgt niet iedereen en dat kan alsnog verschillen van druppeltjes bloed tot maandverbanden vol dus dat zegt ook nog niet zoveel.

Het kan ook, net als bij mij, gewoon ontpillen zijn, je zit ook nog maar in de 2e ronde.

Misschien heb je nog geen echte eirpong gehad en is het onttrekkingsbloeding aangezien je baar moeder wel slijm aanmaakt en dikker word en dat elke maand weer afstoot.

Ik zou dus een weekje afwachten en nog een keer testen (staat ook in de gebruiksaanwijzing van de testen vaak)

Succes in elk geval thumbup.gif
  • olleke bolleke, ik zou ook eerst wel eens lezen wat ik schrijf voor zo aanvallend te doen! mensen zijn tegenwoordig toch rap op hun tenen getrapt hoor! ik vroeg mij af waarom het zo rap AANGERADEN wordt. ik zie mij nergens een oordeel vellen over iemand. en al zeker niet over u. maar als jij je zo rap aangevallen voelt, zal dat eerder aan jou liggen dan aan mij.
  • Okey...er is iets verkeerd begrepen wink.gif

**IK** je hebt idd niemand aangevallen..

Zullen we terug naar het onderwerp? Misschien zijn er meer mensen met een verklaring/conclussie op Olleke's reactie? wink.gif
  • hehe knuffelbeertjuhh als bemiddelaar wink.gif
  • Haha ja mja, het forum lijkt me niet bedoeld om onenigheid uit te vechten dus lijkt het me beter terug op het daadwerkelijke onderwerp te gaan tongue.gif
  • dat is waar knuffelbeertje.. blush.gif
  • Hey maar Olleke, dinsdag is wel 3 dgn voor je NOD hé!

Ik zou het weekend weer even een testje doen, of erna..en dan eventueel een weekje later weer..als dat beide negatief is denk ik dat het toch je ms zijn geweest icm ontpillen ofzo..
  • drupje bloed

@knuffelbeertje:

normaal heb ik altijd normale cyclus van 28 dagen, maar nu zijn mijn ms er vrijdag doorgekomen dus een cyclus van 32 dagen, dus het zal voorteken geweest zijn op ms..
    ik ging er vanuit dat mijn cyclus alijd 28dagen ging zijn omdat het zo altijd geweest is, maar ik denk dat mijn lichaam nog beetje aan het wennen is..
    volgende maand ga ik mij er niet teveel op focussen goofy.gif
  • daarom dat ik gisteren dus ook de banner aanpastte wink.gif
  • Ahh ik snap het!! wink.gif Toch zou ik rekenen vanaf de dag dat je bloed zag..dinsdag dus! dan kom je nog op 28 dgn dus klopt het inweze wel thumbup.gif
  • hehe ollrke bolleke

dat zeg ik ook elke maand maar eens de vruchtbare periode voorbij is ben je die voornemens zo vergeten goofy.gif

veel succes in de volgende ronde thumbup.gif
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld