kruidvat klant

• kruidvat klant

Ik heb sinds een paar weken een klantenkaart van kruidvat. Nu krijg ik vaak mails met 'bulk-voordelen'. Het lijken mij goede deals voor dingen die je sowieso nodig hebt (tandpastas, zepen, wasproducten enzo). Ik heb mijn nooit echt bezig gehouden met vergelijken van prijzen of zoeken waar ik de beste deals kan scoren. Ik koop wat ik nodig heb en durf gerust witte producten kopen of naar een stockverkoop winkel gaan om te kopen. Dan ga je er al van uit dat je toch minder betaald. Ik ben ook niet ontevreden van die witte producten of producten met Griekse en Russische teksten (bij de merken in zo'n stockverkoop).
    Maar door die mails te bekijken vermoed ik nu dat het zeker niet minder voordelig is om bij het kruidvat die dingen die in promo staan min of meer in bulk aan te kopen (ze worden toch niet zo snel slecht als verse voeding). Zijn er die hier mamas die dit al eens bestudeerd hebben? Of die sowieso voor dit soort promoties gaan?
  • Producten met enkel vreemde talen op mogen niet verkocht worden in België. Deze zijn niet goedgekeurd voor de Belgische markt en in de meeste gevallen gaat het om namaakproducten.
  • Vaak wordt er een etiket overgeplakt met de Nederlandse vertaling op hé. Zo heb ik het toch al gezien.

Ik heb trouwens ooit eens een aflevering (ik denk van het programma 'Voor hetzelfde geld') gezien waarin een fles shampoo met buitenlandse teksten op werd vergeleken met een bus shampoo van hetzelfde merk maar dan 'gewoon' van hier, met Nederlandse teksten dus. De samenstelling was wel degelijk anders. Dus die producten worden aangevoerd uit het buitenland en hier verkocht, maar zijn niet hetzelfde.

Misschien is de vraag die je hier stelt, ook wel een goede vraag voor dat programma trouwens... wink.gif
  • als die niet mogen verkocht worden, waarom liggen ze dan in de winkel?
    (action, budgy, ...)
    Het is toch niet dat die verkocht worden in een illegaal circuit?
  • ben ik nu de enige die de originele vraag gewoon niet snapt? Wat is nu niet of wel voordelig?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld