hoeveel kost een ring :-)

• mijn vrouw is zwanger van ons eerste spruit!
    we zijn al een tijdje samen en nu wil ik het toch wel officieel maken ook xmasblink.gif

kunnen jullie mij een idee geven van hoeveel een ring kost? Gewoon een zilveren.
    er zal ook wel veel verschil opzitten maar zo ongeveer da'k een idee heb hoeveel ik moet voorzien? 100?? 200??

xmastongue.gif
  • daar heb je wel al een ring voor ma de prijzen verschillen...
    gaat al van 50euro tot over de 1000euro...
    het hangt er wat vanaf hoe je die ring wilt enzo...
    heb je geen folderke thuis gekregen ofzo want nu met xmas zat dat veel in de reclame?
    en anders moet je eens in een etalage gaan kijken eh wink.gif

alvast proficiat
  • je bedoelt een verlovingsring? of gewoon een ring om haar te feliciteren..? Een echte verlovingsring kost traditioneel een maandloon, dus hangt ervanaf hoeveel je verdient;-)
  • Mijn verlovingsring in den tijd (3j geleden) kostte een 250?.
    Het was een gouden met 3 steentjes.
    't Hoeft helemaal niets speciaals te zijn voor mij.
    Voor 200? kan je vast al een erg mooie ring vinden!

Succes! wave.gif
  • Alvast proficiat!

Het hangt er inderdaad wat van af wat je wil, ik ben bijvoorbeeld niet zo'n traditioneel type dus heb nogal een speciaal model, een zilveren met één steentje, zal toen zo'n 180? geweest zijn denk ik. (Officieel heb ik geen idee maar ik ken de prijsklasse van die winkel...) Je kan er natuurlijk ook 1000? aan uit geven hè, hoe traditioneel ben je, en belangrijker, hoe traditioneel is je aanstaande? wink.gif
  • Hey

Toen ik net bevallen (van Oscar) en jarig (30!) was, heeft mijn vriend mij ook ten huwelijk gevraagd.
    Ik ben dol op Nico Taeymans en heb dus zo'n ring van hem als verlovingsring gekregen. Hij kostte rond de ?120. Geen maandloon dus en dat zou ik ook absoluut niet willen!

Veel succes!

Lotje
  • Ik weet ook niet wat mijn ring gekost heeft, maar ik heb een gouden, dus dat is direct een andere prijsklasse denk ik.
  • ik heb zo'n 7j geleden een ring mogen kiezen van mijn ventje <3 en heb gekozen voor een gouden met kleine steentjes(zirconen)volgens dat ik begrepen heb één van de goedkoopste steentjes bigsmile.gif maar vond die zo mooi dat ik absoluut die ring wou, heb die uiteraard nog altijd om mijn vinger!
    kostprijs was ?164, mijn trouwring was zelfs goedkoper bigsmile.gif
  • Mijn man en ik hebben eenvoudige witgouden trouwringen, kosten een 250 euro per stuk.

'n Verlovingsring heb ik niet, we hebben in onderling overleg besloten te trouwen dus van een echt aanzoek was niet meteen sprake wink.gif
  • Mijn verlovingsring heeft ongeveer 400 euro gekost...
    Onze trouwringen 400 en 600 euro (mijn man heeft een vrij grote maat, wat het direct een stuk duurder maakt)
    Blijkbaar kan het heel erg uiteenlopen...
    het hangt er echt wel volledig vanaf hoeveel je er aan wil geven denk ik.Aangepast door Thehoneyroll op 15/12/2010 19:21
  • Mijn verlovingsring (zo een traditionele gouden ring met 1 diamantje) was iets van een 650 euro. Mijn man had betaald met de bankkaart dus zo kon ik het bedrag zien bigsmile.gif
  • Ik heb na de geboorte van mijn jongste dochter een prachtige gouden ring gekregen van mijn man in de vorm van een kroontje.
    Dit verwijst naar de 2 prinsesjes die we hebben.
    Aan de binnenkant staan de 2 namen van onze dochters gegraveerd.
    Wat hij gekost heeft weet ik niet.
    Je kan hem zien op:
    [url=http://www.wimmeeussen.be">http://www.wimmeeussen.be]http://www.wimmeeussen.be[/url]
    Klik op ringen en je ziet het kroontje staan.

wave.gif
  • merci bigsmile.gif

mijn bijna- verloofde wink.gif ziet liever zlver dan gous, dat weet ik. Is zilver dan zoveel goedkoper?
    een maandloon vind ik wel wa veel blush.gif ik denk toch dat ik voor iets tussen de 100-200 zal gaan.

wa vinden jullie beter: verrassen met een ring of zelf laten kiezen?
  • Volgens mij gaat ze nog liever wit goud zien wink.gif

En zeker verrassen (maar met de mogelijkheid om om te ruilen smile.gif)
  • Verrassen!!! Ik neem aan dat je haar goed genoeg kent om te weten wat ze graag ziet, mijn man heeft mij verrast met een heel speciaal model, één wat ik vermoedelijk zelf ook gekozen zou hebben content.gif

Zilver is veel goedkoper ja maar hou er rekening mee dat dat ook sneller breekt dan goud. Ik zie zelf ook niet zo graag goud dus onze trouwringen zijn witgoud (ook van Wim Meeussen, een absolute aanrader!) dus misschien is dat een ideetje. ook wel duur natuurlijk...
  • Ik wilde net hetzelfde zeggen als Stella, wit goud, duurder maar veel duurzamer en in mijn ogen ook mooier dan zilver. Verassen is leuker als je een beetje haar smaak weet, anders even gaan vissen bij een goede vriendin van haar ofzo,...

Veel succes!
  • ik durfde het al niet zeggen, maar een zilveren ring, dat droeg ik toen ik 15 was; ik zou dat nu echt niet appreciëren als verlovingsring als volwassen vrouw blush.gif
  • Ik zou ook gaan voor witgoud!
    Maar een maandloon vind ik voor een verlovingsring toch wat veel van
    het goede.
    Da zou ik nog nie gerust dragen blush.gif
  • Kaatje ik snap je redenering maar deze ontwerper maakte nu eenmaal vooral zilveren juwelen, zijn gouden waren nogal onbetaalbaar voor ons op dat moment. Ik was dan wel een volwassen vrouw maar op dat moment waren we allebei net aan het werk dus hadden we nu ook niet echt budget op overschot goofy.gif Ben er trouwens nog steeds heel blij mee hoor want het ding past perfect bij mijn karakter!
  • ik wil niet eens een houden ring want ik vindt goud niet mooi. En witgoud vindt ik gewoon duur.
    En om nu te zeggen dat je een maandloon uit moet gaan geven aan een ring? nee zou ik niet doen. Maar goed, das ieder zijn eigen keuze natuurlijk..... HIer gaan we ook voor ringen, maar zullen zeker niet van die dure zijn!
Reageer

Aanmelden

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld