Terug zwanger worden na miskraam/curettage

• @Nr3 Ja begint al hé smile.gif
    Moet stillaan eens in actie schieten.

@Maai Ooh heel spijtig sad.gif Veel sterkte! Zelf geen ervaring met medicatie, heb meteen curretage gehad.
  • @Maai, heel veel sterkte, met die medicatie heb ik geen ervaring.

Groetjes Mopje
  • @LadyB in actie schieten? smile.gif xxx
  • @Nr3 Om alles te regelen smile.gif Ben nog nergens mee gestart en dat wordt nu toch stillaan tijd, beginnend met opvang.
  • @LadyB ja dat is waar, opvang enz... smile.gif komaan moederke actie smile.gif jij toevallig innestelingsbloeding gehad? smile.gif xxx
  • @Nr3 Nee deze keer geen innestelingsbloeding, 1e zwangerschap wel.
    Was toen op dag 8 denk ik na eisprong.

Jij bloeding gehad nu dat je hieraan denkt?
  • @LadyB ja nooit gehad, maar vandaag veel doorzichtig verlies met sliert helder rood bloed, zeven dagen na ei? Op vrijdag Pos ovulatietest, maandag deze week bloed laten nemen, ei juist geweest of moest er direct aankomen, dus normaal zondag ei gehad. Heb nooit innestelingsbloeding gehad, dus weet niet wat dat is.. of zou het misschien van cyste die is gebarsten ofzo zijn?'...

XxxAangepast door Nr3 op 15/01/2017 23:02
  • Aan iedereen, hoe komt het toch dat iedereen mij waarschuwt voor grote hoeveelheden bloedverlies en hevige krampen na het gebruik v cytotec? Ik moest in 2x 4 pilletjes opsteken, met 24u tussen. De eerste keer kreeg ik na 6u krampen maar het was te doen, en erna wat bloedverlies met stolsels, maar bijlange geen grote hoeveelheden. Maar 2x naar toilet geweest daarvoor. Tussendoor geen enkele drup bloedverlies opgemerkt. Zelfs mijn superdik maandverband heb ik niet nodig gehad.
    Wil dat zeggen dat het er grotendeels nog zit? Of zou het knn dat het nu eenmaal zo weinig was, omdat het gestopt is op 5w, en alles toch weg is? Ppfff ik hoop dat er geen curettage volgt en snel mn menstruatie doorbreekt en ik terug regelmatig ben, zodat we onze droom naar een eerste kindje knn verder zetten!
    Ook ben ik bang dat ik te lang heb gewacht, ik w dit jaar 34... Kan dit verhoogde miskramen (2x na elkaar) betekenen?

Dikke zoenen
  • *komt even storen *

@wishful suuuper dat er geen defect gen gevonden Is!

• @Maai ik kan u maar meegeven wat er mij overkomen is. Heb 3x van broek moeten verversen. En ieder half uur vers maandverband.
  • @JAR dankje. Ik blijf duimen voor jou!! thumbup.gif
  • @Maai Iedere persoon reageert anders op medicatie, iedere zwangerschap is anders en zelfs de hoeveelheden pilletjes kunnen verschillen. Hier delen we onze persoonlijke ervaring, maar dit is natuurlijk verschillend van persoon tot persoon. Ik vrees dat enkel je gynaecoloog je uitsluitsel kan geven. Wanneer heb je echo ter nacontrole of alles weg is?
  • @Maai Eerst en vooral vind ik het heel erg jammer voor je! Heel veel sterkte! Ik had redelijk wat bloedverlies, maar ook niet massas-had voldoende aan gewone maandverbanden. Wel zware krampen gehad bij gebruik van cytotec. Na het opsteken van de eerste twee pillen was ik ook nog niet zoveel bloed verloren. Heb toen gebeld naar gyne en heb toen er nog 2 mogen opsteken om zeker te zijn dat alles weg was. 1 week na het opsteken langs geweest bij gyne en geen curettage nodig gehad..
    Zou mij niet teveel zorgen maken. Wanneer mag je op controle?
  • @Maai, mijn 2 vroege miskramen kwamen zelf op gang, maar nooit meer verlies gehad dan een gewone ongesteldheid.

Groetjes Mopje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld