Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/03/2010 @ 14:28![]() | Tja, ik snap je vrienden wel hoor. Net of je je vrienden gebruikt om de doopsuiker te kunnen betalen. |
| 01/03/2010 @ 17:41 Eva | Hallo Ik heb zelf mijn doopsuiker betaald en de eerste keer heeft mijn vader (mijn ma was toen meter) gevraagd achteraf (als ze gemaakt waren, ik was dan 7 maand ver) hoeveel dat gekost had, en hij heeft het terug betaald. Nu heeft mijn moeder (mijn pa is nu peter) hoeveel het was (ook als ze al helemaal klaar waren) en ook alles terugbetaald. Ik heb dus eerst alles zelf betaald, maar vond het dan wel fijn om dat als kado te krijgen. Ik zou het zelf nooit aan iemand durven vragen of nog maar insinueren om een deel er in te doen. |
| 02/03/2010 @ 08:16 Eva | Tenzij je natuurlijk het gevoel krijgt dat het enkel om geld draait. als ze het zo geïnterpreteerd hebben, ist mss een normale reactie. |
| 02/03/2010 @ 13:30 vanessa26 | hallo, Ik kan ook best begrijpen dat je boos bent omdat het op het laatste minuut gebeurt,zou dat persoonlijk ook zijn. Vind da meter en peterschap eigenlijk een groot gedoe. Wij laten ons kindje niet dopen dus hebben eigenlijk niet echt meter en peter gevraagd. Hebben wel mijn schoonzus zo een beetje gevraagd om een verwentante te worden(Woord bedoelt geen financiele bijstand ofzo maar ze zal wel op het geboortekaartje staan als verwentante ). De reden hiervoor is omdat ik geen contact heb met mijn dichte familie en omdat ik niet getrouwd ben is mijn vriend bang dat als er iets zou gebeuren met ons,mijn kindje naar mijn familie zou gaan en wij willen liever naar mijn schoonzus. Dit laten we ook zo schrijven bij de notaris. Ik verwacht niks van niemand,vind het raar dat het om geld kapot zou moeten gaan. Ik dacht dat meter en peter er voor je zijn als er iets zou gebeuren met je ouders?? of zie ik dat verkeerd?? ![]() ![]() |
| 03/03/2010 @ 08:48 meurrenske ![]() | @ nieke hoe gaat het nu met je ? ![]() |
| 03/03/2010 @ 09:21 | meter en peter haken af Hoi, Hoop dat het allemaal een beetje lukt, ni simpel! Kan je het niet gewoon es vragen wat nu juist echt het probleem is, je hebt toch niet meer veel te verliezen, dan kan je het toch beter helemaal weten. Anders ga je het je blijven afvragen. Als het om geld gaat, kan het mss wel uitgepraat worden? Misschien zijn er nog redenen en hebben ze dat niet willen of durven zeggen? Hier hebben we wel voor alle drie vrienden voor de kids als meter en peter en nooit problemen mee gehad en ook niet bang voor. De meters en peters weten dat wij het belangrijk vonden om iemand te kiezen waar ze altijd terecht kunnen, zeker als er iets is dat ze liever niet met ons opnemen; Groetjes |
| 04/03/2010 @ 09:34 | Hey Nieke, ik heb al een aantal keer gelezen dat er iemand 2 meters of 2 peters heeft. Is dat misschien een mogelijkheid? Heb je nog een extra man die je als 2de peter kan vragen? Succes met je zoektocht, en vooral: probeer nog wat van je zwangerschap te genieten!! ![]() K'tje |
| 04/03/2010 @ 16:54 | Hey, persoonlijk denk ik niet dat dat rolmodel van meter/peter komt. Maar eerder van personen die ze (bijna) dagelijk ziet. Ouders, broers/zussen, grootouders, leiding creche, leerkrachten,... Maar je moet uiteraard doen waar jij je zelf ook goed bij voelt, hé! Greets K'tje |
| 07/03/2010 @ 16:47 Marleen | Wat geven die peters en meters waanzinnige grote cadeaus. Ik zou ze niet eens willen aannemen. Het lijkt wel een wedstrijdje wie het meeste kan geven. Ik heb een testament maar behalve mijn man weet niemand wat daar in staat. Dat gaat ook niemand aan |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meter en peter haken af...