volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 22:19 lica | Brien, ja best nog even wachten voor de geboorte. Bij mij loopt alles vlotjes. Nog een beetje misselijk dus ik vrees dat ik er nog wel een tijdje mee zal zitten. Zolang ik genoeg eet heb ik er weinig last van. |
| Gisteren @ 19:00 lica | Heather, ja dat is inderdaad een goed tekenen. Als het straks toch moest doorzetten, wens ik je veel succes. Anders tot morgen. ![]() Brien, niet leuk om te horen. Jij zal ook wel uitzien naar de geboorte van jullie kindje. Nog 12 weken te gaan. Tanhee, Cindy, hopelijk breken ze goed door en heb je dan een vruchtbare cyclus. |
| Gisteren @ 12:04 Brien ![]() | Cindy: Het voelt een beetje dubbel om dit te zeggen: Goed dat je cyclus terug op gang aan het komen is! Maar langs de andere kant is het ook jammer... Je snapt me wel! |
| Gisteren @ 10:34 Brien ![]() | Bij mij scheelt het echt van dag tot dag. De ene dag gaat de tijd precies razendsnel en is men ventje al terug thuis voor ik het weet en de andere dag verveel ik me zo e ![]() |
| Gisteren @ 07:25 Heather ![]() | buikpijn en rugpijn is bijna volledig weg dus nog wachten ![]() le chat is getest op allerlei allergieën dat kindjes kunnen hebben dus dat het zachtste voor een babyhuidje... |
| 07/09/2010 @ 22:58 Brien ![]() | Heather: Lica: Ja ze raden aan om baby kleding te wassen met Le chat. Zou het meest hypoallergeen zijn.. |
| 07/09/2010 @ 21:24 Tanhee ![]() | idd heather, tis hier als een verslaving elke dag is ff komen piepen is een must! ben is benieuwd nar morgenvroeg want dan moet ik naar de gyn |
| 07/09/2010 @ 20:36 Heather ![]() | natuurlijk blijf ik jullie volgen ik zou jullie nimmer kunnen missen. |
| 07/09/2010 @ 20:10 lica | Heather, super dat alles goed gaat met je zoontje. Als je bevallen bent, blijf je onze topic toch nog volgen? Wendyke, zo jammer dat je test niet positief is. Hopelijk heeft je eisprong gewoon een paar dagen vertraging. Brien, moet je een speciaal product kopen om babykledij te wassen? Tanhee, super je eitje! Ik hoop dat het raak is deze ronde. Het is al veel te lang geleden dat er hier een zwangere is bijgekomen. Cindy, hoe zit het bij jou? Fancyface, ik snap wel dat je u ongerust maakt. Maar probeer positief te denken omdat er neusbeentje aanwezig is en dat je een goede nekplooi had. Ik heb ook bijkomende bloedtesten gedaan en gyn zei gewoon dat ik geen verhoogde kans had. Ik heb geen berekening gekregen. Dus misschien heb ik een even grote kans als u. Bij mij werden er pas vanaf 1/250 bijkomende testen gedaan. Ik tel mee af naar 24/09 ![]() |
| 07/09/2010 @ 15:04 Heather ![]() | ik heb veel lichtblauw en limoengroen dat heb ik ook samen gewassen en geen probleem hoor! |
volgende pagina >
[Reageer]

2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?

Heb wat oefeningen bij gekregen om deze spieren nog zoveel mogelijk te ondersteunen maar het zal niet meer beteren.