< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
2010 gaan we voor 1e kindje maar aftellen is zwaar, wie ook?
Gisteren @ 22:19
lica

Online Status
Brien, ja best nog even wachten voor de geboorte.

Bij mij loopt alles vlotjes. Nog een beetje misselijk dus ik vrees dat ik er nog wel een tijdje mee zal zitten. Zolang ik genoeg eet heb ik er weinig last van.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:13
Brien

Online Status Bekijk profiel
Als het zo blijft voort gaan dan tel ik inderdaad erg hard af naar de geboorte! Ze moet eerst nog minstens 10 weken lekker dicht bij me blijven, maar vanaf dan mag ze gaan komen hoor!

Hoe gaat het met jou zwangerschap? Niet te veel last?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:00
lica

Online Status
Heather, ja dat is inderdaad een goed tekenen. Als het straks toch moest doorzetten, wens ik je veel succes. Anders tot morgen.

Brien, niet leuk om te horen. Jij zal ook wel uitzien naar de geboorte van jullie kindje. Nog 12 weken te gaan.

Tanhee,

Cindy, hopelijk breken ze goed door en heb je dan een vruchtbare cyclus.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:00
Brien

Net terug van de kiné... Het verdict: Mijn spieren die men bekken samen houden kunnen hun functie niet meer doen Heb wat oefeningen bij gekregen om deze spieren nog zoveel mogelijk te ondersteunen maar het zal niet meer beteren.

Al een geluk hebben we de reis van eind deze maand toch maar niet laten doorgaan want had er toch niets aan gehad. moet zoveel mogelijk rusten

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:04
Brien

Cindy: Het voelt een beetje dubbel om dit te zeggen: Goed dat je cyclus terug op gang aan het komen is! Maar langs de andere kant is het ook jammer... Je snapt me wel!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:35
Cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heather : Nog 1 week. Spannend.

Ik heb sinds deze morgen hevige ms krampen en licht bloedverlies. Het is nu wachten tot het er volledig doorkomt. Ik ben ergens wel opgelucht dat ik eindelijk nog eens mijn ms ga hebben.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:34
Brien

Bij mij scheelt het echt van dag tot dag. De ene dag gaat de tijd precies razendsnel en is men ventje al terug thuis voor ik het weet en de andere dag verveel ik me zo e

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:09
Heather

ja ik weet het nog een weekje mijn banner schuift goed op! ik vind ook dat sinds ik thuis ben de weken vliegen, er rommelt toch wel vanalles in mijn buik hoor, tis nog niet ondraagbaar maar heb toch wel wat buikpijn en rugpijn dus denk dat dat een goed teken is, we zullen zien want dat kan ook nog wel een week aanslepen hé?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:39
Brien

Heather: Het begint toch wel erg spannend te worden hoor! Nog 1 weekje seg!

De laatste 2 weken zijn bij mij ook wel voorbij gevlogen! Hopelijk blijven de weken zo gaan want anders ga ik hier de muren oplopen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:25
Heather

buikpijn en rugpijn is bijna volledig weg dus nog wachten

le chat is getest op allerlei allergieën dat kindjes kunnen hebben dus dat het zachtste voor een babyhuidje...

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 22:58
Brien

Heather:

Lica: Ja ze raden aan om baby kleding te wassen met Le chat. Zou het meest hypoallergeen zijn..

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 21:28
Heather

tanhee: succes bij de gyn

ik zit hier met buikpijn en rugpijn dus hopelijk wilt dat wat zeggen, maar ga niet te hard hopen want ben ook wel moe dus het kan ook van dat komen...we zullen zien!

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 21:24
Tanhee

idd heather, tis hier als een verslaving elke dag is ff komen piepen is een must! ben is benieuwd nar morgenvroeg want dan moet ik naar de gyn
Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 20:36
Heather

natuurlijk blijf ik jullie volgen ik zou jullie nimmer kunnen missen.

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 20:10
lica

Online Status
Heather, super dat alles goed gaat met je zoontje. Als je bevallen bent, blijf je onze topic toch nog volgen?

Wendyke, zo jammer dat je test niet positief is. Hopelijk heeft je eisprong gewoon een paar dagen vertraging.

Brien, moet je een speciaal product kopen om babykledij te wassen?

Tanhee, super je eitje! Ik hoop dat het raak is deze ronde. Het is al veel te lang geleden dat er hier een zwangere is bijgekomen.

Cindy, hoe zit het bij jou?

Fancyface, ik snap wel dat je u ongerust maakt. Maar probeer positief te denken omdat er neusbeentje aanwezig is en dat je een goede nekplooi had. Ik heb ook bijkomende bloedtesten gedaan en gyn zei gewoon dat ik geen verhoogde kans had. Ik heb geen berekening gekregen. Dus misschien heb ik een even grote kans als u. Bij mij werden er pas vanaf 1/250 bijkomende testen gedaan. Ik tel mee af naar 24/09

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 17:38
Brien

wendy: Een hobby is inderdaad heel erg moeilijk e met zo'n wisselende uren.. Ik wou altijd zumba gaan doen maar dat is gewoon niet te doen als je zo maar eens per maand kan gaan omdat je die dagen net weer eens late hebt! Ik mis dat wel hoor maar het is zoals je zegt, het huishouden kan tijdens een vrije dag gedaan worden in plaats van elke avond nog iets te moeten doen.

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 17:31

Ja, dat kan ik goed geloven dat je nu blij bent met wat regelmaat. Hier hebben zowel ik als mijn vriend wisselende uren, en die komen dan ook nog niet echt goed overeen, dus das soms echt wel puzzelen als we samen iets willen doen. Maar ja, dat lukt ook wel hoor. Toen ik in ziekteverlof was heb ik ook echt genoten van een regelmatige dag! Ben soms zo jaloers op mensen die elke avond gewoon thuis zijn en hobby's kunnen hebben en zo ... das bij mij heel moeilijk. Maar ja, het heeft ook zijn voordelen, ik kan mijn huishoudelijk werk doen op een vrije dag en hoef het 's avonds niet meer te doen als ik thuis kom. Vandaag een hele strijkmand erdoor gejaagd! het was nodig, met mijn teen kon ik dat niet doen en het was wat blijven liggen ...

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 15:55
Brien

Ik ga toch nog even wachten met het wassen van de kleren denk ik! Anders heb ik binnenkort niets meer te doen e!
Ben nu eens bezig met de exacte kost te berekenen voor ons huisje!

Wendy: Met wisselende uren is het inderdaad niet erg handig! Kan er van meespreken! Ben blij dat ik nu echt een vast ritme heb voor die paar maanden nog

Zit wel nog steeds te wachten op mijn uitkering van de cm nu ik thuis ben! Als het er morgenvroeg nog niet opstaat ga ik wel eens langs hoor want we kunnen de centjes goed gebruiken binnenkort!

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 15:04
Heather

ik heb veel lichtblauw en limoengroen dat heb ik ook samen gewassen en geen probleem hoor!

Link naar deze reactie
07/09/2010 @ 15:03

@Heather: ja, maar niet meer dan een heel licht streepje (net als anders eigenlijk)

@Brien: ik weet dat het normaal rond hetzelfde tijdstip moet en ik dacht best rond de middag en niet met ochtendurine, maar ja, doordat ik met nogal wisselende uren werk is dat niet altijd mogelijk hé. We zullen wel zien hé, ik bereid mij in elk geval wel al voor op het feit dat ik weer maar eens geen eisprong zal krijgen ... pff!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]