Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2010 @ 10:27 Ellis | Bedankt Kirsten en Baki. De namen van jullie kindjes hoor ik ook graag. Jasper was zelfs één van de favorieten van mijn man. Maar ja, what's in a name? En je wordt zoveel namen snel gewoon. Mijn dochter hebben vriendjes met voor mij eerst onuitsprekelijke namen, die helemaal niet mijn smaak waren, maar nu sta ik daar zelfs niet meer bij stil. |
| 20/05/2010 @ 19:45 Monique | roef Hai Isabeau, Ons zoontje heet Roef de Haan, we krijgen heel erg veel positieve reacties... We hebben zelf in het ziekenhuis het grapje Zoef de Haas gehoord en kunnen er wel om lachen. De naam Roef is van oorsprong een groningse naam die in onze familie voorkomt. Wij vinden het een leuke naam! Groetjes Monique de Haan |
| 21/05/2010 @ 19:00 isabeau | Hoi Monique, Gelukkig kunnen jullie om het grapje lachen. Het is inderdaad een niet veel voorkomende naam en daardoor misschien een beetje 'raar'. Ik had de naam in ieder geval nog nooit gehoord, maar vindt het zeker niet lelijk. Ik zal er alleen aan moeten wennen, maar dat is bij meer namen die ik nog nooit gehoord heb. Ik ben blij dat het voor jullie DE naam is!! xx Isabeau |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

rare babynamen...