[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/02/2012 @ 10:17 Sanensem | stilvallen forum Ja, het is hier echt helemaal stilgevallen! En ik zou het net fijn vinden om te weten welke kindjes al naar school gaan. Leif stapt na krokus in. Hij vindt het potje nog altijd niet interessant en hij moest van mij zindelijk zijn. Maar hij is zo klaar voor de klas en de juffen vinden dat ik het maar niet meer moet uitstellen. En Leif loslaten... het blijft een moeilijke evenwichtsoefening. Hij is ondertussen 98 cm lang, weegt net geen 18kg en babbelt in bijna perfecte zinnen. Groetjes, mama San. |
| 22/02/2012 @ 17:05 WeAreOne | Ik kwam ook nog eens kijken uit nieuwsgierigheid! Lennert is ook gestart op school in januari en doet het flink. Buiten de aantal weken dat hij al afwezig was door ziek te zijn... 't Kind is niet veel gewoon hé ;-) Hij weegt trouwens 14kg en is 95cm en is volledig zindelijk sinds half december.. Groetjes |
[Reageer]

JUNI 2009 baby's