< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook beginnen aan 2e kindje najaar 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook beginnen aan 2e kindje najaar 2008?
02/07/2010 @ 10:20
Tammytje

Online Status Bekijk profiel
Alles nog ok hier. Babytje zit er nog steeds in. Enkel wel enorm last van de warmte, maar denk niet dat ik de enige ben. Vooral heel dikke voeten enzo.

Hoe is het met jou???

groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2010 @ 15:10
Joyce

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@tammytje,

Blij te hore dat de kleine nog lekker warm zit en idd zal je wel last hebben van de warmte. Heel veel sterkte en lekker afkoelen in een badje.

groetjes Joyce

Link naar deze reactie
08/07/2010 @ 16:55
Tammytje

ik heb gisteren een namiddag op de verloskamer gezeten. Mocht uiteindelijk terug naar huis, maar heb al 4 cm opening. Het zal wss ook wel voor 1vd dagen zijn. Ben dan ook nog geen 37 weken, en dus zal het wss wel weer couveuse worden.

hoe gaat het met de anderen?

Link naar deze reactie
09/07/2010 @ 13:00
Joyce

Hoi Tammytje,

Nog even je benen over elkaar houden tot 37 weken maar de eerste 4 cm heb je al te pakken die hoef je niet meer te doen ( even psitief bekijken).

Hier gaat alles prima Eva krijgt haar eerste tandje en het is warm dus al met al vind ze het niet zo leuk op het moment en huilt ze om elk klein dingetje maar dat gaat gelukkig weer over

groetjes en geniet van het weer

Link naar deze reactie
09/07/2010 @ 20:56
Tammytje

ik zit nog steeds thuis. Gisteren nog eens langs de materniteit geweest, maar geen verandering. hopelijk nog een paar dagen, en zo niet ook goed. We kunnen er toch niets aan veranderen.

Ocharme die warmte, en dan een tandje krijgen, zal idd niet fijn voor haar zijn. hopelijk is het tandje snel door.

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2010 @ 18:58
Elleke

tammy'tje hoe is het nog met jou??
Ik zit vol spanning mee te leven wanneer jullie baby'tje geboren zal worden!!
Laat iets weten é!
veel succes !!

Link naar deze reactie
11/07/2010 @ 20:14
Tammytje

Nog steeds niets hier. Had dit eigenlijk nooit gedacht. Wel sinds vrijdagavond heel wat meer slijmverlies. Echt lang zal het dus wel niet meer duren denk ik. Morgen ben ik 37 weken, stel je voor ...

groetjes en hoe is het met jou en het babytje in de buik?

Link naar deze reactie
11/07/2010 @ 23:34
Monique

Online Status
Hoi Tammytje,

Zet hem op!!
Heb Eline ook nog 10 dagen binnen weten te houden met 4 cm ontsluiting. Ze is toen met 37 weken geboren en ze hoefde de couveuse niet in. Ze was al 3366 gram.
Ben blij dat het nu zo goed met je gaat! Nog eventjes en dan houden jullie je tweede wondertje in je armen!!

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
12/07/2010 @ 22:32
Tammytje

dit is een berichtje van tammy. Ze is op 12 juli om 5 uur bevallen van een dochtertje. Ze noemt mila en is 48,50 cm groot en weegt 3050 gram. ze ligt bij haar op de kamer. Vrijdag mag ze normaal naar huis en zal ze jullie zeker verder op de hoogte brengen

Link naar deze reactie
13/07/2010 @ 10:10
Elleke

Fantastisch !!!!!
Een hele dikke proficiat !!!
Ben ook zo blij voor haar dat har dochtertje bij haar op de kamer ligt ( weet uit ervaring dat dit niet leuk is als dit nie zo is..)

Een hele mooie naam ook trouwens !!!

Tammytje geniet er van é !!!!!!!

Link naar deze reactie
13/07/2010 @ 17:14

Tammytje gefeliciteerd met jullie dochter Mila. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Heel veel geluk.

Hier gaat het ook prima, Hugo slaapt veel en goed en slaapt ook 's nachts door, heerlijk. Borstvoeding gaat nu sinds een week echt goed en daar geniet ik ook erg van. Hij heeft niet heel veel last van het warme weer, Harmen helaas wel Dus kan ik er 's nachts voor hem uit, maar dat zal bij jullie wel niet anders zijn.

Link naar deze reactie
14/07/2010 @ 07:16
Joyce

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mila .
ben blij te horen dat ze bij je op de kamer mag liggen.

Geniet van je kleine meisje.

Groetjes Joyce

Link naar deze reactie
19/07/2010 @ 14:00
Tammytje

Bedankt voor de felicitaties dames.

Sinds zaterdag zijn Mila en ik thuis. Met een dagje vertraging omdat haar bilirubine nog wat hoog was vrijdag. Ze moest dan nog een extra dag en nacht 'zonnebanken'. Nu doet ze het prima. Bv loopt ook goed. Had de eerste dagen wel last van stuwing, maar dat is nu ook weg.

De bevalling zelf is heel vlot verlopen. Een beetje voor 12 uur 's avonds binnen gegaan met last van de buik. Had er een beetje daarvoor ook mijn avondeten al uitgegooid. In het ziekenhuis zelf aan de monitor en inwendig onderzoek. Monitor gaf wel activiteit aan, maar heel onregelmatig. Moest wel blijven ter observatie omdat het nacht was, en 's morgens zou ik terug naar huis mogen. Rond kwart voor vier is mijn water toch gebroken, en had ik meteen volop weeen en 8cm. Een dik uur later is ze dan om 5 uur geboren. Hele snelle bevalling gehad dus.

Groetjes

Link naar deze reactie
19/07/2010 @ 14:03
Tammytje

Heb het lijstje aangepast:

Geboren:
------------------------------------------------------------------
Guusje - Bevallen : 29-06-2009 - - Mika
Fienfleur - Bevallen: 24-07-2009 - - Elice
Bebe - Bevallen:04-09-2009 - - Lenne

Kristelke - Bevallen?
Joyce - Bevallen: 11-10-2009 - - Eva Eline
Pi - Bevallen: 13-11-2009 - - Staf
Monique - Bevallen 1-03-2010 - - Eline
Lippie - Bevallen: 10-05-2010 - - Hugo
Tammytje - Bevallen: 12-072010 - - Mila

Zwanger:
------------------------------------------------------------------
Elleke - .. ronde - uitgeteld voor 07-12-2010

[Laatst gewijzigd door Tammytje - 19/07/2010 @ 14:04] - Link naar deze reactie
21/07/2010 @ 09:24
Elleke

ja ik blijf maar alleen over op het lijstje é

Tammy'tje: amai zo leuk zo een vlotte bevalling !!!
en goed dat je bv ook zo goed lukt!

Hier weten we van gisteren dat het weer een MEISJE wordt!!!
Een zusje voor Elune !!!!
We zijn hier heel blij mee, we hadden geen voorkeur, waren al blij dat we nog een gezond kindje kunnen krijgen!!

Link naar deze reactie
21/07/2010 @ 11:18
Joyce

@elleke,

Wat leuk zeg een huis vol dames, gaat alles goed.

Je bent de laatste in het rijtje maar ik ben blij dat we het lijstje bijna helemaal kunnen afsluiten en dat (bijna) iedereen een kindje op de wereld heeft gezet Of Elleke nog moet zetten.

@ Tammytje, Was inderdaad een vlotte bevalling hoe gaat het met jou en de kleine en hoe vind Yarne zijn nieuwe zusje?

Hoe gaat het verder met iedereen.
Hier gaat het prima, Eva kruipt als de wiederweerga en staat bij tafel en de box en begint nu ook echt aan tafel te stappen.
Niels is nu helemaal zindelijk en heeft 's nachts ook geen luier meer om .

Deze week en volgende week nog werken en dan heb ik drie weken vakantie waarvan we er 2 in Duitsland gaan door brengen

groetjes Joyce

Link naar deze reactie
21/07/2010 @ 12:02
Tammytje

Met ons gaat het goed. Yarne heeft er wel wat moeite mee om de aandacht te delen, maar dat zal wel beteren zeker. Mila zelf komt goed bij, ze doet het echt prima. Echt een heel andere ervaring nu alles normaal verloopt. Ze slaapt enkel niet zo graag alleen, wat snachts niet zo fijn is. Heb er al aan gedacht om haar toch een tutje te geven. Maar meestal raden ze dat niet aan als je bv geeft. Iemand ervaring met bv en een tut? Het drinken zelf loopt wel vlot, we hebben een babyweegschaal, en daarstraks dronk ze langs 1 kant toch al 65 ml (en dan had ze voor de weging nog terug gegeven).

@ Elleke: Wat leuk dat ze een zusje erbij krijgt, kunnen ze zeker leuk samen spelen. En ook qua kleertjes is dat wel makkelijk. Allé ik kan hier veel kleertjes bijkopen omdat Mila een zomerkindje is en Yarne een winterkindje. Maar vind het ook fijn dat ik nu voor zowel jongen als meisje kan kopen.

groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:30

Elleke leuk zeg een zusje voor Elune. Idd als het maar gezond is is wel het belangrijkst. Fijn dat alles nog zo goed gaat.

Idd geweldig als we na Elleke het zwanger rijtje kunnen afsluiten. Gelukkig is het NOD lijstje al weg! Wel grappig dat we jongen-meisje-jongen-meisje hebben gekregen op het lijstje!

Tammytje geweldig zeg dat het allemaal zo goed is gegaan en nog steeds gaat. Hugo wilde geen speen, de kraamhulp heeft het ook nog geprobeerd, ze zei dat als de bv goed gaat je best een speen kunt proberen.

Hier gaat het ook super. Hugo groeit erg goed en is een makkelijk en tevreden mannetje. Ik geef nog steeds bv en dat gaat ook goed. Hij heeft al 2 nachten ruim 10 uur achter elkaar geslapen! Helaas de laatste 2 nachten niet, maar toen sliep hij 7,5 en 8,5 uur achtereen dus ook nog goed. Ach en na een voeding gaat ie meteen weer slapen dus ik klaag niet hoor! Helemaal niet als ik ook nog een grote glimlach krijg
Harmen is overdag ook zindelijk! 's nachts hebben we nog niet geprobeerd omdat de luier 's ochtens bomvol zit.

Groetjes Lippie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]