Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2009 @ 22:40 jolena | Hey Ellen sorry dat het weer zo lang geleden is ondertussen gaan onze meisjes al twee weken naar het kinderdagverblijf en ze hebbdat altijd op en hun al goed aangepast. en de job in het ander kinderdagverblijf heb ik dan toch maar niet gedaan omdat het redelijk moeilijk is daar te geraken ik heb zelf geen wagen. Onze Jadeke heeft er weer een tandje bij en dat mocht mama voelen amaai middernacht krijgt ze last en dan krijg ik haar pas na een paar uur terug in slaap ik hoop dat ze deze nacht minder last heeft. En lopen Ayoub en Soumaya al?? hier gaan ze snel vooruit letterlijk en figuurlijk maar ze stappen nog niet alleen, gelukkig ik heb ogen te kort om ze in het oog te houden. Je vroeg me wat ze eten, 's morgens een flesje van 240/8 dan een boke met vlees 's middags patatjes en soep, rond 16u fruitpap en dan nog een fles Boterhammen gaan wel niet zo makkelijk overal in de keuken liggen er stukjes en ze smeren het waar ze maar kunnen, als ik ze fruit geef ik hun vuistje ook Jalisa die knijpt alles gewoon plat en dan gooit ze het weg. Doen Ayoub en Soumaya dat ook?? En is het volgende week groot feest?? Wat gaan jullie doen voor hun 1ste verjaardag? Mijn man wil een groot feest maar ik heb nog niet geregeld dus vrees ik er wat voor. Hehehe Als je kindjes geen Tajine lusten wil ik gerust hun portie komen opeten hoor!! ze zullen er wel gewoon aan worden, ik laat hun ook proeven van ons eten en ze lusten doorgaans alles. Ik ben vorige week naar de kinderarts geweest en ze groeien goed. Hoe gaat het met jullie huisje wanneer kunnen jullie verhuizen?? Veel liefs xx |
| 24/05/2009 @ 23:21 jolena | Hey Ik ben blij dat alles goed is met Ayoub zijn oogjes das toch een grote opluchting voor jullie. Wij hebben ook een Koelstra buggy een rode makkelijk om mee te nemen ik heb die gekocht als ik zwanger was in een uitverkoop. ik erger me alleen soms aan dat wiel dat in het midden staat volgens mij staat dat wat in de weg ofwel komt het door dat ik heel grote voeten heb. haha hoeveel hebben jullie nog gekregen van jullie wandelwagen?? ik zou die van ons ook willen verkopen met maxi cosi's en al maar langs de andere kant vind ik het ook een beetje dom omdat we hem nog geen jaar hebben en hij heeft wel wat gekost. Ik heb nog geen nieuw werk nee ik zit een beetje te twijfelen over wat te doen, ik wil graag zelfstandig beginnen maar heb wel een beetje schrik omdat het een grote stap is, anderzijds denk ik eraan om part time iets te zoeken en me voor de rest terug bij te scholen ik heb 5 jaar verzorging gedaan en een jobbke als verpleegster of verzorgende part time en dan later mijn zelfstandige bezigheid erbij. ale ik weet het nog niet en jij ben jij er al uit wat je gaat doen?? Voor hun verjaardag krijgen ze speelgoed maar ik denk dat ik ook eens ga kijken naar schoentjes. of is dat nog wat vroeg nu ?? Ik ben op zoek naar een plaats met een speeltuin voor hun verjaardag voor de vrienden en familie. ofwel met zijn alle naar de dierentuin in mechelen. Hun gewichtjes vorige keer bij de kinderarts Ons Jadeke was 71cm groot en woog 8,660kg en Jalisa is 73cm 9,110kg ik ben ook is benieuwd hoe groot jouw kindjes nu. Ik merk ook wel dat ze hun dutjes nodig hebben anders zijn ze lastig en eten ze niet goed. ale ik ga slapen xxx |
| 30/05/2009 @ 13:06 jolena | Hey hoe was de verjaardag van Soumaya en Ayoub?? Ze zijn flink verwend geweest zeker?? ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga organiseren voor hun verjaardag, er komt altijd wel iets tussen dat mijn aandacht ervan weghoud. Donderdag en vrijdag zijn ze naar het kinderdagverblijf geweest ze zijn er ondertussen goed op hun gemak toch is het voor mij redelijk lastig omdat ik me zo schuldig voel dan, donderdag heb ik alle muren in de keuken afgewassen, de koelkast en kasten uitgewassen ik was net op tijd klaar om nog een bad te nemen en ze te gaan halen. en vrijdag heb ik al mijn papieren gedaan mutualiteit, vakbond, bank en de vdab. want daar kan ik moeilijk binnen met de buggy ik snap niet waarom sommige van die instanties het zo lastig maken voor mensen , bij onze mutualiteit is er eerst een trapje dan nog een trapje en dan moet je bellen en zoemen ze je binnen achter de deur staat een bank waar mensen wachten en de deur kan niet eens helemaal open om daar binnen te geraken das niet te doen. dan vraag ik me af hoe iemand in een rolstoel daar binnen moet geraken om al zijn papieren in orde te maken .. daarna ben ik naar mijn mama gegaan om mijn haar te kleuren, mama is kapster. en tegen 4 uur samen met mijn papa de meisjes gaan halen dan tot 10u blijven plakken lekker BBQ gegeten en gezellig buiten gezeten. 6 kindjes daar ale 't was leuk. ik ga je nu laten vele groetjes en geniet van het weekend |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Uitgerekend in juni & juli 2008