< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?
24/02/2010 @ 13:10
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Amai ik blijf ervan verschieten hoe snel kindjes groeien...

Keun, je hoeft je inderdaad niet schuldig te vielen hoor!
Als Lian er beter door is en minder teruggeeft en weent, is het voor iedereen beter zo!!

Link naar deze reactie
27/02/2010 @ 11:43
Susy

Online Status Bekijk profiel
Wow Keun, Liam alweer 1 maand!gaat snel he!Mooie foto's op facebook hoor!

Ellen voor jouw schiet het al echt op...op 38 weken was je toch bevallen van sepp?ben beniuwd of dit ook zo'n snelle jongen wordt!Is het nog een beetje te doen met je zwangerschap en kleine sepp?

Hoe is het met de rest?Tess?ook nog alles goed met jullie?

Groetjes,
Susy

Link naar deze reactie
28/02/2010 @ 10:02
Ellen

Susy, ja hoor de combinatie zwanger-zijn en Sepp gaat geweldig!
Ik heb gelukkig een goede zwangerschap en gen bekkeninstabiliteit zoals bij de vorige zwangerschap
Ik hoop volgende week te bevallen eigenlijk

Met Danno alles goed?

Link naar deze reactie
02/03/2010 @ 20:59
Ellen

Keun, kei lieve foto van Lian heb je hier gezet!!

Gwentje, alles goed met jou? Niet te veel last van misselijkheid?

Manuke, hoe is het et Chelsea en Mike? Slaapt Mike nu elke nacht door?

Hier alles goed. Gisteren bij gyn geweest en alles zag er goed uit. baarmoederhals is volledig weg maar heb nog geen ontsluiting. Ik hoop volgend weekend te bevallen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 17:49
Cienemien

wauw Ellen! Spannend!! Het lijkt bij jou vele sneller te gaan, maar dat is natuurlijk maar een gedacht he
Hopelijk laat je beebje niet meer te lang op zich wachten he!

Alvast wens ik je een hele gemakkelijke bevalling toe!!!

Link naar deze reactie
03/03/2010 @ 21:43
gwentje_001

hey ellen,

alles goed hier. heb geluk, dat ik bijna geen last heb van misselijkheid. wel vlug moe. heb ook een verschrikkelijke verkoudheid met een zware hoest, maar mag niks nemen hé. men beebje gaat voor. ik hoop dat het vlug overgaat.

imani stapt sinds vrijdag alleen. het is leuk om haar te zien stappen, maar tegelijk doet het pijn om te zien hoe vlug ze groot wordt. ben enorm emotioneel door men hormoontjes

amai ellen, het zal wel niet zolang meer duren eer je je kleintje in je armen hebt. zeker veel succes met de bevalling. hopelijk gaat het heel vlot!

cienemien, hoe is het nu met jou. heb je nog last van weeën? je bent toch al aan de 30 weken geraakt. hopelijk kun je het nog zeker 7 weekjes volhouden hé.

gwentje

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 08:42
Cienemien

Wat fijn dat je meid alleen kan stappen.. Het is moeilijk om je kindje los te laten he!

Hier gaat het wel... de ene dag beter dan de andere.. maar we sleuren ons week na week er door hoor!
Sinds gisteren gaat het weer wat minder.. Harde buiken die wat pijn doen, maar we gaan straks naar de gyn, dus we zullen zien hoe het staat he! Ben nu echt super benieuwd! Hoop alleen dat er geen ontsluiting is!

Hoe gaat het met al de rest??

Link naar deze reactie
04/03/2010 @ 14:53
Susy

Hallo!!

Hier gaat het allemaal super!Danno is volop aan het rollen haha kan ook sinds een paar dagen goed zelf zn armpjes gebruiken om zichzelf omhoog te drukken. Leuk om te zien hoor. Trots dat ie is, en zn mama ook haha! Fruithapje zijn we nu ook aan het proberen!hij vind het best lekker als ie even gewend is aan het 'happen'..peer is nu favoriet..(verder alleen nog banaan geprobeerd haha en dat vond ie maar vies!)

Ellen fijn te horen dat het zo goed gaat joh!en dat je geen last heb van bekken instabiliteit...fijn! Spannend hoor!Elke keer als ik online kom, denk ik, zal ellen al bevallen zijn...en dan zie ik dat je bannen nog staat...zucht..ben nieuwsgierig naar je naam voor de kleine!

Gwentje,lijkt me ook moeilijk! en dan die hormonen ja die maken het duizend maal zo erg. Soms denk ik hier ook, gaat veel te snel!!!ik weet ook niet of wij hier voor een 2de gaan..wordt er dan extra verdrietig van..

Cienemien, nog even vol houden he! mag bijnaaaa..(met 36 weken zou je officieel mogen bevallen toch?)

met de rest ook alles goed?Evi hoe is ie met jou..?Manuke, gaat het inmiddels weer met chelsea en mike?

Groetjes!
Susy

Link naar deze reactie
05/03/2010 @ 20:55
manuke

hey allemaal,

hier gaat alles gewoon zijn gangetje! de kindjes zijn voor de moment niet ziek!!! dat is geleden van september, dat ze allebij tesamen gezond waren!!
mike heeft het doorslapen bijna door! moet max 2x per nacht effe opstaan voor zijn tutje! maar geen huilbuien meer in het midden van de nacht!
chelsea gaat terug graag naar school!!! denk dat ze gewoon jaloers was omdat mike wel bij mij mocht blijven en zij niet! maar ze krijgt nu extra aandacht als mike slapen is, en als ze s'morgens dan toch weent wordt ze gestraft, kwestie van niet in te gaan op "slechte" aandacht !!

en ellen? hopelijk is je water vandaag tijdens het shoppen niet gebroken!!
ik wens je alvast een spoedige en hopelijk niet te pijnlijke bevalling!

keun, en? hoe bevalt het moederschap?

gwentje, leuk he als de misselijk achterwege blijft!! maar met de hormonen had ik het ook lastig!! begon soms uit het niets te wenen!!

cienemien, hoe is je bezoek aan de gyne geweest?? hopelijk nog geen opening!! laat snel iets weten!!!

en hoe is het met de rest?? vind dat het hier zo stil is!!

xxxx

Link naar deze reactie
06/03/2010 @ 08:40
Keun

Aaah Manuke dat is goed nieuws!

Vannacht was een beetje een hel maar voor de rest lukt het wel !

Lian is moeten overstappen van Nutrilon Soja na Nutrilon Omnio ofzoiets omdat hij nooit voldoende gegeten had en al gemakkelijk na 2,5uur achter eten vroeg...
Hij krijg nu al 6 * 150ML dusjah... Nog een flesje meer geven is niet direct een optie...ok ieder kind is anders den onze heeft iets meer nodig maar teveel is teveel he!

Dus gisteren starten we lekker met het nieuwe poeder...jupla alles lag er door 1 mooie fontein weer uit !
Ohja we moeten ook de medicatie verhogen!

Hoe is het nog met de anderen ?

Link naar deze reactie
06/03/2010 @ 13:50

Hallo iedereen!

Het is ondertussen al even geleden dat ik hier nog op heb gereageerd, maar ik volg jullie verhalen wel op de voet hoor!

Hier hebben we netjes de Clomid ingenomen en hééééééééél hard ons best gedaan tijdens de vruchtbare dagen, die nu net achter de rug zijn :-) Fingers crossed!

De sollicitaties zijn ook volop aan de gang! Heb niet gezwegen over de zwangerschapswens en kreeg dan commentaar als "Ben je niet bereid om je wens opzij te schuiven?" Eeeeeeeeeuhm nah!
Sommige reageerden wel super! Heb ondertussen ook ontdekt dat je werkgever je niet kan ontslaan tijdens je zwangerschap in je proefperiode! Spijtig dat ik het zo laat heb ontdekt, want heb al wat leuke jobs hierdoor gemist! Nu ja we zien wel hoe alles loopt :-)

Veel succes nog voor iedereen die op het punt staat om te bevallen! En voor al de anderen: geniet van jullie lieve schatten!!

Dikke zoen,
Evi

Link naar deze reactie
06/03/2010 @ 20:38
Cienemien

Controle was prima. bmh was maar een een beetje verkort. Maar dat komt omdat ik ook geen last meer heb gehad he, die adalat doet goed zen werk! Ook geen opening! Ik moet wel stoppen met die adalat op 34 weken.. Hopelijk komt ie zich dan op 36 of 37 weken aanmelden.. :)
Ohja, ik denk ook altijd dat ik me beter begin te voelen, maar niets is minder waar. Want als ik dan een kleine inspanning doe ben ik meteen doodop en doet mn buik heel veel pijn. Rustig houden is de boodschap!
Ik wou zo graag dat ik wél dingen kon doen want het begint serieus zwaar te worden... Nestdrang en van die dingen en ik wil gewoon kunnen genieten. Het weegt op onze relatie ook heel erg door hoor! soms botsen we beiden op wat onbegrip tov elkaar. Maar we doen ons best zoveel mogelijk te praten en uit te leggen wat we bedoelen.
Ik kan jullie wel zeggen dat dit echt niet van de poes is! Ik moet dringen mijn frustraties kwijt en even uitwaaien.. Maar dat zal nog niet voor snel zijn denk ik..

Manuke, fijn dat de kindjes niet ziek zijn! zal nogal een verademing zijn geloof ik!

Keun, hij zal vast nog moeten wennen aan die nieuwe pap... Hopelijk lukt het snel wat beter en houdt hij alles binnen!

evi, ik duim voor jullie hoor!!

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 11:19
gwentje_001

heyla,

hoe gaat het hier nog?

we horen ellen niet meer, ze zal ondertussen wel al aan het genieten zijn van haar kleintje denk ik.

hier gaat alles goed met de zwangerschap. buikje begint al wat zichtbaar te worden.
imani heeft haar eerste schoentjes en is volop weg met het stappen.

gwentje

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 11:26
Ellen

gwentje, was het maar waar... Maar ik loop nog steeds rond met dikke buik...
Maar kleine broer mag echt wel komen want ik ben het zooo beu momenteel!!
Dit weekend had ik hevige weeën, dus we hadden alles al klaargezet voor het ziekenhuis en Seppje naar mijn ouders gebracht. 's Nachts is alles stilgevallen... heel frustrerend vond ik!
Ik hoop echt dat hij deze week nog komt!

Cienemien, zoveel rusten is inderdaad zwaar hé!
Bij Sepp heb ik bijna heel de zwangerschap plat moeten liggen en dat legde soms ook wel een druk op mijn relatie. Ik was gefrustreerd omdat ik niks kon doen en nood had aan ontspanning, Bart geraakte gestresseerd omdat hij fulltime werktte en dan na zijn uren nog heel het huishouden alleen moest doen. Maar éénmaal het kleintje er is, vergeet je dat allemaal hoor Je bent al 31 weken ver, nog heel even op je tanden bijten!

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 17:44
Cienemien

idd, wij voelen die druk ook hoor! Het valt niet te onderschatten!!
Jij loopt ook nog rond met die baby in je buik :) Wat denk je,.. zit het er bijna aan te komen of lijkt ie nog ff te willen blijven zitten

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 20:28
gwentje_001

oooh ellen,

nog eventjes en dan heb je je kleintje. wnn moet je terug op controle naar de gyn?
het zal wel niet zo lang meer duren aangezien je soms al weeën hebt.

cienemien, het begint stilletjes te korten voor jou hé. nog een paar weekjes en dan heb je je kleintje in je armen.

gwentje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:52
Ellen

Maandag moet ik naar de gyn maar ik hoop dat ik die afspraak niet meer haal en zeker voor zondag beval!
12 maart zijn mijn ventje en ik 5 jaar samen dus dat zou een mooie datum zijn

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:17
gwentje_001

hey,

ellen, zal duimen voor je dat je vlug mag bevallen!!

ik moet morgenochtend bellen naar de gyn voor een vroegere afspraak. heb nu al een 3tal keer bruinverlies gehad. vond het nu toch wel wat genoeg geweest. hopelijk mag ik vlug gaan.

gwentje

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:09
Susy

Even spieken of Ellen al bevallen in, maar neeeee!

Ik hoop ook mee dat je voor de maandag bevalt!!!ik ben dan net die week op wintersport!Die zaterdag weer terug!Kan me niet voorstellen dat je dan nog niet bevallen bent!
Ik wens je heel veel sterkte!en dat je weer zo'n mooie bevalling mag meemaken!

Tot volgende week..

Groetjes
Susy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]