[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/11/2007 @ 12:17 Anoniem | Wij hebben 3 zonen, telkens van de eerste poging zwanger geworden. Ik weet dat we van geluk mogen spreken dat we zo vruchtbaar zijn. Anderzijds heeft dit ook als nadeel dat er een verhoogde kans is op een 'ongelukje'. Nou ja, het zou welkom zijn maar we staan er niet om te springen. Nu horen wij in onze omgeving meer en meer verhalen van vrouwen die een spiraal hadden laten plaatsen en toch zwanger zijn geworden. Aangezien ik binnenkort moet kiezen voor welke anticonceptie ik ga, stel ik hier de vraag of dat toevallig is of niet? Zijn er nog meer vrouwen die inderdaad terug zwanger zijn geworden ondanks de spiraal? En hoe is die zwangerschap dan verlopen? Zijn er, buiten sterlisatie, andere voorbehoedsmiddelen die een kleiner risico inhouden? En tot slot, bij alle vrouwen die we kennen (en die zwanger werden met een spiraal) is het een jongen geworden. Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat was het bij jullie? |
| 06/12/2007 @ 07:40 Anoniem | Uit de reacties op te maken zijn er weinig ongelukjes te melden. Misschien toch een goed anticonceptiemiddel? |
| 03/03/2010 @ 11:49 nasilasi | Hoi Ik heb sinds januari 2008 een spiraal laten zetten vorigemaand zijn we op vakanite geweest en op de terug weg kreeg ik wat buik krampen en voelde me helemaal niet lekker.en toen was het opeens over. Nu voel ik het weer en me menstruatie is ook niet zoals het altijd is heel weinig. Vrijdag moet ik op controle kijken of alles wel ok is Sterkte |
[Reageer]

ervaringsverhalen spiraal en toch zwanger