[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2007 @ 21:33 cloud ![]() | hoi M'tje, ik zal voor je duimen dat het goed komt deze maand ![]() liefs cloud |
| 09/10/2007 @ 21:39 M'tje ![]() | Hoi Cloud, Dank je wel, ik hoop ook voor jou dat ook alles goed komt en de onzekere toekomst ten goede komt! Liefs M'tje! ![]() |
| 10/10/2007 @ 08:36 muisje ![]() | @ M'tje, Het is wel erg makkelijk als je dat instelt!!! Vooral als je op meerdere topics schrijft! Spannend dat je NOD weer voor de deur staat! Het vroeg testen ken ik wel! Dat deed ik in het begin ook vaak... Als ik ook maar even dacht: "Ow... dit kan wel een zwangerschapskwaaltje zijn" dan had ik alweer getest.. maar in de afgelopen 2 en een half jaar heb ik dat wel afgeleerd... Ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad... Dus bij mij is het allemaal ingebeeld... Ik hoop dat het binnenkort een ker ECHT is... en dat ik dan durf te testen en natuurlijk dat hij dan positief is! Hier zit het allemaal een beetje tegen! Voor een uitgebreide versie moet ik je verwijzen naar mijn web-log.. Maar er worden nog al wat fouten gemaakt en foute informatie verschaft... Steeds is ond verteld dat we om en nabij ind oktober zouden kunnen beginnen maar gisteren werd me verteld dat het nu nog wel 1,5 maand kan duren! En dat zou heel beroerd uitkomen! Dan ben ik net weer ongesteld geweest en dat betekend dus dat we nog een cyclus moeten afwachten en dan is het ziekenhuis gesloten door een verbouwing en dat zou betekenen dat we pas in 2008 aan de beurt zijn en dus bijna 1 jaar verder zijn sinds de aanvraag! Ik zit momenteel dus een beetje (boel) in een dipje... HTTP://WWW.MUISSIEMUIS.WEB-LOG.NL Liefs Muisje |
| 10/10/2007 @ 13:27 Kim | maar als je onvruchtbaar word van chlamidia, voel je dan geen pijn ik heb miss 1 a ,1,6 jaar chlamidia gehad en er nooitiets van gemerkt ben nu weel zeer onregelmatig ongesteld, terwijl een vriendin van mij heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen van chlamidia en na 1,5 jaar proberen is zij toch zwangergraakt. ik ben zelf nu 21 ook doordat mijn expartner vreemd ging dus chlamidia gekregen ben nu 8 maanden gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger ![]() ![]() ![]() moet ik al naar de dokter gaan of zal ik wachten? heeft iemand tips groeten kim |
| 11/07/2008 @ 13:43 | Zwanger..? Hallo,, Ik ben Chanell, 21 jaar.. Vorige week heb ik mijn laten testen op een soa bij de huisarts, ik was er achter gekomen dat mijn (ex) vriend vreemd was gegaan.. Ik heb dus Chlamydia en Gonorroe,, ik voel me vreselijk!! ![]() Ben nu aan de medicijnen en ben blij als ik dit achter de rug heb.. Mijn kinderwens is enorm groot en altijd al zo geweest,, ik ben gek op kinderen en kan bijna niet wachten totdat ik zelf moeder wordt.. Ik ben onwijs bang dat ik geen kindjes kan krijgen .. Ik heb ruim 2,5 jaar een relatie met die sukkel gehad en wie weet hoe lang ik dus met deze soa heb rondgelopen..!!Wie heeft dit ook meegemaakt,, en kan mij misschien een gerust gevoel geven.. Veel liefs Chanell.. |
[Reageer]

Kans op onvruchtbaarheid.

als ik ongi moet worden, maar die heb ik nu niet.
!
.. Ik heb ruim 2,5 jaar een relatie met die sukkel gehad en wie weet hoe lang ik dus met deze soa heb rondgelopen..!!