< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » sperma donor gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Holebi-ouderschap
sperma donor gezocht
05/04/2010 @ 16:11

hoi
ik ben een vrouw van 28 jaar
en heb een groot kinderwens en ben nog een beet je aan het uit zoek hoe alles in ze gang gaat over een sperma doner via de sperma bank of gewoon doner ken jullie me er meschien meer over vertel ik ben zelf alleen staand vrouw en heb el in het verleden al een keer met me ex naar de gynoklog geweest om dat we geen kinder konden krijgen en ligt oke aan mijn maar dat is veder niet gezegt ze vermoeden pco maar was nog niet zekker om dat dan de onder zoek veder moesten gaan en we waar er mee gestart om zaad onder zoek te doen maar veder zijn we nooit gekomen om dat hij zo nodig een ander vrouw in ze leven moest hebben en daarom heb ik er zelf goed 2 jaar over na gedacht om dit te doen en zo me leven wel willen verrijken met een stukje van me zelf en om het alleen te doen maar wet niet precies hoe alles in ze werk gaat me ouder onder steun me er in we hebben er uur over gesprooken en vind het oke een goed keus wie ken mijn een beetje helpen in de ding die ik moet weet
liefs vlinder
Link naar deze reactie
07/04/2010 @ 14:54

Zaaddonor
Hoi,
Ben een zaaddonor en wil jou graag helpen.
GRTZ
0495732283
Link naar deze reactie
11/04/2010 @ 03:00

sperma donor
hey
indien je wil, wil ik wel gratis sperma doneren op een natuurlijke wijze... indien je hiervoor open staat laat je maar iets weten via mail ==> jackdekalderslak@hgmail.com (dit is voor een begin anonimiteit)

met vriendelijke groten
Link naar deze reactie
13/04/2010 @ 11:58

sperma donor
ik wil graag donor voor jou zijn je kan me altijd bereiken via mail
ronnyswijsen@hotmail.com
grts
Ronny
Link naar deze reactie
15/04/2010 @ 18:19

Spermadoner

Hey Vlinder,

ik vind het geen probleem om jou op een natuurlijke wijze te helpen met wat zaad. Ik ben 25 jaar en zie er goede uit.

Mvg,

Raymond
Link naar deze reactie
19/04/2010 @ 11:41
Tamaya

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Beste Vlinder,

Niet reageren op idioten hier die natuurlijk sperma willen "doneren" hoor, das neuken, niet doneren.
Mogen ze bij de hoeren gaan doen.

Via internet kan je ook gewoon via ene potje en zelf inseminatie ene kind krijgen. Zorg dat de donor goed gecheked is op soa's ed, bewijs op papier, met zijn naam en geboorte datum erop, en dan die gegevens controleren met zijn paspoort. De meeste serieuze donoren die zijn ook bij gynaecologen geweest, en weten
Voor de timing gebruik je ovulatie testen, zodra die positief is spreek je af met de donor, die doet zijn ding in een potje, en jij insemineert jezelf, zo makkelijk kan het zijn.
Zorg dat hij een donor contact tekent, dat je geen gedoe achteraf krijgt. verlangennaareenkind (punt)nl en stilverlangen (punt) nl zijn donor sites waar serieuze mensen te vinden zijn, ook voor belgie.
kidkids(punt)nl heeft een goede site met info en heeft ook een goed contract dat je samen met de donor kan tekenen.

Als je denkt dat je PCO hebt weet ik niet of je het wel zo moet willen doen, misschien een paar keer proberen, maar als dat niet vlot lukt zou ik dan wel snel ook naar het ziekenhuis gaan.
Hoe dat precies werkt weet ik niet. Ik kom ook niet uit belgie, dus dan zou je wat ziekenhuizen moeten bellen om te informeren, of met je huisarts dat gaan bespreken.

Succes, en als je vragen hebt, kan je me altijd een pbtjesturen met je mail adres, dan praten we zo wel verder.

Groetjes,
Tamaya

Link naar deze reactie
03/07/2010 @ 09:25

sperma donor gratis
ik vind het geen probleem om jou op een natuurlijke wijze te helpen met wat zaad. Ik ben 38 Turks Man jaar en zie er goede uit.

sperma donor gratiss
Link naar deze reactie
11/07/2010 @ 19:19
lionna

bah vind het topic een beetje vies worden mannen iets respect graag naar de vrouwen die het echt menen.

Ze zijn geen hoeren he bah beetje respect niks gratis doneren op natuurlijke wijzen bah

sorry moest het even zeggen jammer dat er zulke tussen zitten want er zijn genoeg mannen die het menen
Link naar deze reactie
11/07/2010 @ 19:28
Liefje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Volgens mij is da reactie van pasa dan ook gewoon gekopieerd van Raymond .. (buiten turkse man er bij gezet dan en gratis spermadonor)

[Laatst gewijzigd door Liefje - 11/07/2010 @ 19:28] - Link naar deze reactie
12/07/2010 @ 10:40

kinderwens
hallo vlinder : ik leesje oproep . ben je al voorzien ??? groet ap
Link naar deze reactie
12/07/2010 @ 10:42

kinderwens
hallo vlinder : ik leesje oproep . ben je al voorzien ??? groet ap mail me op uitdragerij@gmail.com
Link naar deze reactie
16/07/2010 @ 17:13

donor
hoi Vlinder
ik las je oproepje op deze site
vervelend dat het zo gelopen is, ik weet hoe het is. met mijn ex heb ik ook een hele moeilijke zwangerschap beleefd. nu wel een prachtige lieve zoon.
ik zal me eerst voorstellen, ik heet patrick en ik kom uit r'dam. ben alleenstaande pappa van een zoon v nu negen. (co -ouder). ik ben 1.75 lang en heb bruin haar en blauwe ogen. ik kan me je kinderwens goed voorstellen want het is een verrijking van je leven, iets mooiers bestaat echt niet. daarom wil ik ook kijken waar ik je kan helpen. misschien kunnen we een keer mailen, msn, bellen.
ik ben netjes en discreet en heb respect voor anderen. .
misschien tot snel en anders sterkte met alles.
fijne groet pat
Link naar deze reactie
01/08/2010 @ 18:28

donor
Beste

ik wil best een potje voor je vullen. ale vullen je snapt het wel he

ben 45 jaar 1.95 bruin haar bruine ogen

en zelf 2 kinderen

groetjes
Link naar deze reactie
04/08/2010 @ 18:33

Online Status Stuur bericht
spermadonor gezocht
Hoi
Wij zijn een koppel dat al 14 jaar samen is met een grote kinderwens.
We hebben al een heel medisch circuis achter de rug maar zonder resultaat.
Nu zijn we op zoek naar een spermadonor , liefst iemand met donkere haren en donkere ogen .
Wij zijn van de kempen ,wij wonen dicht tegen Turnhout. Hopelijk vinden we iemand die ons wil helpen .Mijn mailadres is gke_vke@hotmail.com
Gelieve enkel serieuze mensen!
Vele groetjes V.
Link naar deze reactie
04/08/2010 @ 18:34

Online Status Stuur bericht
spermadonor
Ik ben nog vergeten te zeggen dat we een heterokoppel zijn, niet dat dat van belang is maar gewoon ter informatie.
Groejes V.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]