Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2009 @ 01:13 Annie | Te vroeg geboren Ik wil toch even reageren, gezien ik oma wordt. Ik ben erg ongerust om mijn lieve schoondochter, die nu 34 weken in verwachting is, en ieder moment kan bevallen. Ook weeenremmers gehad, en heeft een ontsluiting van 4.4 cm, nu veel harde buiken. Dank jullie voor de berichtjes, stelt me gerust! En heel veel geluk met jullie *spruit*, zo mooi! |
| 12/08/2009 @ 15:52 Mikki | Mijn dochtertje kwam spontaan met 34 weken en 3 dagen. Ze woog 2460. Ze heeft 8 dagen in de couveuse gelegen (en daarna nog ruim 2wk op een babykamertje) maar we hebben ons eigenlijk nooit echt zorgen hoeven maken want ze deed het direct super! Ze weegt nu. bijna 9 weken later, al ruim 4300 gram. Ik merk ook geen achterstand. Bij ons was het criterium 'naar huis' wanneer het kindje zelfstandig alle voedingen kon drinken (dus niet met sonde). |
| 17/08/2009 @ 13:47 Kelly ![]() | onze meisjes zijn geboren op net geen 32 weken, ze zijn nu bijna 6 maand en doen het super!! positief denken!! |
| 07/03/2010 @ 10:07 | te vroeg geboren Hoi ons zoontje is donderdagnamiddag geboren op 34 weken en 5 dagen met een gewicht van 2,890kg en 47cm hij doet het heel goed alleen eet hij nog niet zo gemakkelijk ,hij slaapt veel liever. ik mag morge naar huis en Milan zullen ze pas laten gaan als hij eerst en vooral 36 weken is en idd ook zelfstandig kan eten. ik hoop dat hij snel zelfstandig leert eten dan zou hij zaterdag naar huis mogen want kzou hem heel graag constant bij mij hebben natuurlijk. heeft er trouwes iemand ervaring met hetzelfde voorval? leren ze uiteindelijk snel zefstandig eten op deze leeftijd? groetjes trotse mama xx |
| 07/03/2010 @ 11:12 els | Hier gelijkaardige situatie gehad. Eenmaal dat onze kleine begon te eten (ze begonnen met 2 cc in flesje) is het heel snel gegaan. Na 2-tal dagen mocht hij al eens bij mij drinken en na 5 dagen mocht hij naar huis omdat hij voldoende kon eten. Zijn geboortegewicht was 2,7 kg en 44 cm op 34w6d. Veel succes! |
| 08/03/2010 @ 09:20 Wappie (niet ingelogd) | Eerst en vooral een heel dikke proficiat met de geboorte van je zoontje. Onze jongens zijn geboren om 33/5dagen met een uitstekend gewicht, 2.5Kg en 2.7Kg. Ze hadden wel een moeilijke start, hebben aan de beademing gelegen en C-pap.(lagen in UZA Antwerpen) Daarna zijn ze opnieuw overgebracht naar Mechelen (waar ik bevallen ben) en moesten ze leren eten. En dat ging zeer moeizaam Ze hadden gewoon geen slikreflex. Ze zijn begonnen met 5ml en zo stillekesaan opgebouwd, maar tot de dag voor ze naar huis mochten hebben ze nog sondevoeding gehad. We mochten ze uiteindelijk mee naar huis nemen omdat ze het zo schitterend deden (wel op 8voedingen). Het eten heeft altijd moeilijk gegaan, en nu is het soms nog moeilijk, maar ik denk dat ik gewoon moeilijke eters heb ![]() In elk geval hoop ik voor jouw dat je schatje snel mee naar huis mag! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie bevallen op 34 weken

Ze hadden gewoon geen slikreflex. Ze zijn begonnen met 5ml en zo stillekesaan opgebouwd, maar tot de dag voor ze naar huis mochten hebben ze nog sondevoeding gehad. We mochten ze uiteindelijk mee naar huis nemen omdat ze het zo schitterend deden (wel op 8voedingen). Het eten heeft altijd moeilijk gegaan, en nu is het soms nog moeilijk, maar ik denk dat ik gewoon moeilijke eters heb