Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/03/2010 @ 08:40 snuitje ![]() | ik niet, maar mijn man weer wel, vorige keer was beloofd dat hij zijn zin kreeg, maar dat ik nu mocht kiezen. Maar hij houdt zijn been stijf, hij wil et weten. |
| 16/04/2010 @ 09:39 snuitje ![]() | Het is hie rzo stilletjes? ![]() |
| 16/04/2010 @ 09:50 | Ja he, ik ben ook al paar keer komen piepen; maar geen 'lectuur' gevonden. Ik moet zeggen, heb ook niet zoveel te melden hoor. Alles gaat goed; loopt zijn gewone gangetje. Heb twee weekjes geleden, twee weken thuis gezeten om beetje te rusten en dat heeft me wel deugd gedaan. Thuis beetje dingen kunnen doen en dingetjes kunnen regelen voor ons baby'ke. Groetjes en voor iedereen een goed weekend. Snuitje hoe voel jij je? |
| 25/04/2010 @ 17:59 snuitje ![]() | ik hou het kort, want ben koffer aant maken... morgen vertrekken we naar centerparcs ! ![]() Tot volgend weekend! ![]() ![]() |
| 12/05/2010 @ 12:30 snuitje ![]() | ik denk dat dit topic wat dood is... |
| 12/05/2010 @ 12:39 saarsie ![]() | Ik ben er nog hoor; maar daardat hier niks gepost wordt; weet ik ook niet zo wat te zeggen. hoe gaat het met jou snuitje? Goede verlof gehad? |
| 17/06/2010 @ 12:05 snuitje ![]() | oooooh je bolletje is groen... ik wacht spannend op nieuws ![]() |
| 12/07/2010 @ 22:39 snuitje ![]() | en hoe gaat het met Lore? En hoe reageert grote broer op haar? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie wil ook graag een zomer-2008 kindje?

Tot volgend weekend!