< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil ook graag een zomer-2008 kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil ook graag een zomer-2008 kindje?
20/03/2010 @ 08:40
snuitje

Online Status Stuur bericht
ik niet, maar mijn man weer wel, vorige keer was beloofd dat hij zijn zin kreeg, maar dat ik nu mocht kiezen. Maar hij houdt zijn been stijf, hij wil et weten.

Link naar deze reactie
23/03/2010 @ 14:59
snuitje

ik ben blij vandaag, ondanks de zware dag, omdat ik vannacht met zekerheid ons babytje gevoeld heb !!! (alé de twijfel is nu heel klein)...

ik was al een week aant twijfelen, maar bij men vorige zwangerschap was het ietske anders het gevoel, maar toen voelde ik het ook pas veel later.

Link naar deze reactie
16/04/2010 @ 09:39
snuitje

Het is hie rzo stilletjes?

Link naar deze reactie
16/04/2010 @ 09:50

Ja he, ik ben ook al paar keer komen piepen; maar geen 'lectuur' gevonden.
Ik moet zeggen, heb ook niet zoveel te melden hoor.

Alles gaat goed; loopt zijn gewone gangetje.

Heb twee weekjes geleden, twee weken thuis gezeten om beetje te rusten en dat heeft me wel deugd gedaan.
Thuis beetje dingen kunnen doen en dingetjes kunnen regelen voor ons baby'ke.

Groetjes en voor iedereen een goed weekend.

Snuitje hoe voel jij je?
Link naar deze reactie
20/04/2010 @ 10:50
snuitje

Het schommelt, de ene dag gaat het heel goed, de andere voel ik me echt niet goed door menne bloeddruk (hoofdpijn, overgeven, buikpijn, ...) heb ook bekkeninstabiliteit, dus tis soms zwaar dat er ook nog es bij, maar anderzijds... ben nu thuis, dus niets moet... behalve voor Lyana zorgen dan

Link naar deze reactie
20/04/2010 @ 10:58
saarsie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ai bekkeninstabilisatie. Das pijnlijk he. Heb er ook 'aanleg' voor; moet er ook voor oppassen. Als ik erop let; kan ik het nog binnen de perken houden. Vriendin van mij is samen zwanger met mij. en zit al bijna 3 maanden thuis met haar bekken. Dan kan je er echt wel niet meer van genieten he.

Is toch anders he; zwanger zijn als je al eentje rond lopen hebt. Is wel wat zwaarder vind ik.

Link naar deze reactie
25/04/2010 @ 17:59
snuitje

ik hou het kort, want ben koffer aant maken... morgen vertrekken we naar centerparcs ! Tot volgend weekend!

Link naar deze reactie
12/05/2010 @ 12:30
snuitje

ik denk dat dit topic wat dood is...

Link naar deze reactie
12/05/2010 @ 12:39
saarsie

Ik ben er nog hoor; maar daardat hier niks gepost wordt; weet ik ook niet zo wat te zeggen.
hoe gaat het met jou snuitje?
Goede verlof gehad?

Link naar deze reactie
17/05/2010 @ 13:42
snuitje

Met mij nu weer alles goed... vorige week maandag niet, heel slecht gevoeld, maar op gesprek geweest bij vroedvrouw en ben nu weer meer gerust... krijg extra controles en echo's en nu al inwendige echo's elke keer om baarmoederhalsverkorting en verweking sneller op te merken. Als t nodig is wekelijks naar de MIC-afdeling en eventueel opname met longrijpingsspuiten en weeenremmers...al zag nu alles er goed uit. Maar mits mijn vorige zwangerschap zo was...

Verlof was subliem, just die week zo prachtig weer... dat het zonnetje maar rap weer terug komt! Voorgoed !

En jij aant aftellen? Kun je nog goed?

Link naar deze reactie
20/05/2010 @ 17:28
saarsie

Snuitje dat is echt wel opvolgen he. Maar dan ben je zelf toch ook wel meer gerustgesteld denk ik.

Een weekje ertussen uit kan wonderen doen he.

Mja begin toch wel al wat af te tellen hoor. Langs de ene kant denk ik; laat het nog maar even zo. Nog eventjes van de 'rust' genieten; maar langs de andere kant begint het echt wel te 'wegen' nu.
Ik ga morgen laatste dag werken.

Link naar deze reactie
31/05/2010 @ 09:02
snuitje

ja klopt, das echt opvolging al, niet meer de gewone routine-bezoekjes bij de gynae die iedereen krijgt.
En maar goed ook, want dat is idd nodig bij mij en een beetje een geruststelling....

super zeg, je laatste keer werken... geniet nog maar even van de rust ja, al kan ik me inbeelden dat het ook niet te lang meer moet duren hé, zo opt einde, ne dikke buik, alles dat begint te ambeteren... ik heb die laatste zware maand nooit gekend, dus daar kan ik niet van meespreken uit ervaring.

[Laatst gewijzigd door snuitje - 31/05/2010 @ 09:03] - Link naar deze reactie
09/06/2010 @ 10:12
saarsie

Ik loop nog altijd in de ronde met de (heel) dikke buik. Nooit gedacht dat ik het zolang ging trekken. Denk al 3 weken van nu gaat het ver komen .... Ook al een paar keer gedacht dat het ging beginnen maar nog niks.
ene troost; nu kan het echt niet lang meer duren he.
Uiteindelijk dan toch iets te vroeg gestopt met werken; alhoewel ik dat echt wel kon gebruiken hoor.

Hoe gaat het met jou snuitje? Voor de rest niet veel meer beweging op dit forum he.
Nu zul je me waarschijnlijk ook weer tijdje niet horen. Maar ik laat wel weten wat het geworden is hoor.
Groetjes, hou je goed

Link naar deze reactie
17/06/2010 @ 11:50
snuitje

Saarsie, ik vermoed dat je ondertussen bevallen bent, ben dus zeer benieuwd naar je kleintje en de naam/geslacht/gewicht/lengte... Hopelijk vind je rap even de tijd om het goede nieuws te komen melden !
Dit topicje is inderdaad bewegingloos als wij er niet zijn... Ik vind het echt spijtig, maar niets aan te doen.

Ik heb ondertussen ook de 30-weken bereikt, dus we zijn zeeeeeeeer content ! Hopelijk geen vroeggeboorte deze keer!

Link naar deze reactie
17/06/2010 @ 12:05
snuitje

oooooh je bolletje is groen... ik wacht spannend op nieuws

Link naar deze reactie
24/06/2010 @ 14:02
saarsie

Sorry dat het zolang geduurt heeft voor ik iets laat weten. Nog niet zoveel tijd gehad om aan de computer te komen.

Ik heb er ondertussen dus een flinke dochter bij: LORE.
Onze meid is op 10-6 geboren en was een flinke brok van 4.270 kg en 53 cm (niet slecht he).
Alles is heel goed gegaan. Mijn vliezen zijn gebroken om 16u en om 17.12 u. was onze spruit eral.
De grote broer Daan is ook supertrots en reageert heel goed. Hij is heel lief voor zijn zusje (de baby; zoals hij haar zelf noemt).

Vlug even tussen het eten geven door; ik kom eens deze dagen nog wel eens piepen ... :-)

Link naar deze reactie
25/06/2010 @ 13:28
snuitje

ooooooooh proficiat ! Eindelijk ja ben je er geraakt, ik dacht dat je dit topic gewoon vergeten was hihi en ik vond je nergens anders... want khad al paar keer je bolletje groen gezien...

Mooie naam ook!
En amai das idd een flinke brok geweest, en de bevalling toch zo snel ! Amai ferm hoor ! Hoeveel dagen was je nu overtijd?

Link naar deze reactie
12/07/2010 @ 22:39
snuitje

en hoe gaat het met Lore? En hoe reageert grote broer op haar?

Link naar deze reactie
15/07/2010 @ 10:17
saarsie

helaba,
Alles goed hoor met onze meid. het is wel een brave. Zolang je ze maar veel eten geef. 's avonds kan die soms 6 of 8 keer om eten vragen. Best wel vermoeiend; maar dan laat ze er 's nacht toch wel een of 4 tussen.
Daan is ook super trots op zijn zus. Als we ergens naartoe gaan zegt hij altijd: "baby mee?" echt wel lief. En kusjes geven en zo. We proberen hem ook wel bij veel te betrekken en ook nog genoeg aandacht te geven.

Hoe gaat het met jou? Je schiet ook al op he. Bij iemand anders gaat dat precies veel sneller dan bij jezelf.

Oh ja om nog op je vraag te antwoorden. Ik was 1 dag overtijd.

hou je goed

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]