< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » net zwanger van tweeling?!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
net zwanger van tweeling?!
22/04/2010 @ 07:52
Roos

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey, even snel laten weten dat Janne en Simon het echt supergoed doen op school!
Ze gaan heel graag, zijn volgens de juf echt heel flink, en op 2 ongelukjes na op de eerste dag (bij Simon) zijn ze flink droog!
De eerste dag geen traantjes. Op dag 2 en 3 wel heel even bij Janne bij het afzetten 's morgens, maar altijd snel weer over!
Ze amuseren zich te pletter en waren er echt wel klaar voor blijkt nu!

Ben zoooooo trots :-)

AM, hoe loopt het bij Cas en Daan?

Link naar deze reactie
25/04/2010 @ 08:38
delilah first

Online Status Bekijk profiel
Hey Roos, wat een succes! Pluim voor je twee spruiten , hoera!!!

Hier nieuw kamer klaar en 2 hele trotse kids slapen al 3 nachten in hun grote kinderbed!!!Ze genieten van de ruimte en hun lekker grote dekbed....

Link naar deze reactie
25/04/2010 @ 13:12
Roos

Delilah, bedankt!
En ook super van Daan en Merlijn!! Komen ze er niet uit 's avonds?

Link naar deze reactie
25/04/2010 @ 14:11
delilah first

hey Roos, was wel even lastig. Heb de eerste nacht tijdje daar gezeten en vanaf 1 uur met een matras ertussen gelegen. Nachten erna niet meer nodig, alleen toch wat meer getreuzel met slapen gaan....logisch. Overdag slapen is nu natuurlijk helemaal een feest. Ze mogen er beslist niet uit, maar net hoorden we geluid, gingen we kijken lagen ze gezellig samen in bed. Tja dan smelt je toch....was alleen te groot feest dus toen maar toch streng geweest en ieder apart gestuurd. Ze slapen nu lief....

De regel is gewoon: Niet eruit, maar ons roepen als er iets is. Dat werkt wel hoor verwacht ik...

Fijne zondag en goede week gewenst!!!

Link naar deze reactie
30/04/2010 @ 14:27
AM

hoi Roos,

super hé die schoolgaande kids :-) bij ons is het ook reuzegoed meegevallen, eerste dag vloeiden er bij de kids (niet bij de mama) wel wat traantjes, maar die waren volgens de juf snel opgedroogd en sindsdien gaan ze graag.

Ze gaan zelfs hele dagen (ook al sliepen ze normaal gezien nog uurtje in de namiddag) met boterhammen ineten 's middags erop en eraan, en dat vlot voorlopig goed.

Ze liggen 's avonds wel al om 19u in dromenland en dat tot 7u 's morgens, dus lange rustige avonden voor papa en mama ;-)

Krijgen ze bij jullie ook al zo'n kuren? hier komen ze dagelijks naar huis met deugnieterij, niet te doen.

Gekke bekken trekken, eten uit hun mond laten vallen, speken, zeggen tg mama 'laat mij gerust' - amai, ze zijn beinvloedbaar door die andere grotere kinderen op de school ;-) streng wezen is de boodschap voor papa en mama dan.

Delilah,
goed zo van Daan en Merlijn! En zo schattig dat ze samen gaan liggen! een collega van mijn vriend heeft een 2-ling van nu bijna 10 jaar en die kruipen nog bijna elke nacht samen in bed ;-)

hier is ook de regel: roepen als er iets is en niet uit bed komen en dat werkt voorlopig - hout vasthouden - goed.

Prettige koninginnendag nog aan onze Noorderburen ;-)

x
AM
Link naar deze reactie
04/05/2010 @ 12:12
krulle

groeiachterstand
hallo

Ik ben zwanger van een tweeling (15 weken). Bij mijn laatste controle werd er een groeiachterstand gemeten. Het ene kindje is 9,6 cm en het andere 8 cm.
Heeft er iemand hier ervaring mee?
Link naar deze reactie
09/05/2010 @ 13:03
delilah first

Hoi Krulle, niet echt ervaring mee.... dacht dat D en M rond de 9 cm ofzo waren? In het begin scheelden ze wel wat in lengte.

AM klinkt erg bekend. Wel super dat ze het zo goed doen op school, en dat zal ze zeker wel vormen denk ik...alles wat ze daar horen en zien!!!

Moeilijk om steeds in iedere fase weer mee te gaan.... is hier altijd het nodige overleg voor nodig tussen mij en mn man....

Link naar deze reactie
09/05/2010 @ 16:28
Tessa

Door op het forum rond te neuzen kwam ik dit topic weer tegen
Wat lang geleden seg.

AM,wow gaan jouw jongens ook al naar school? En zo te lezen doen ze het goed he? Mijn meisjes gaan zelfs nog geen hele dagen

Delilah,met jou en de kids alles goed? Amai dat zijn wel grote kids als ik dat zo lees he. Cara & Nomi zijn al 3 geworden en hebben schoenmaat 24 en 25 en van kledij meestal 104,soms nog wel 98 (vooral Nomi).

Roos, jou hoor of zie ik af en toe nog wel eens he

Groetjes Tessa en de meiden!

Link naar deze reactie
18/05/2010 @ 09:15
delilah first

Hoi Tessa, Leuk wat van je te lezen en zeker ook die foto te zien!! wat een grote leuke meidenbende hebben jullie, super hoor!!

Hier alles goed hoor. D en M zijn idd flink groot, maar ja dat zijn wij ook wel. De artsen vinden het normaal blijkbaar. D en M moeten nu voor de 2e maal buisjes, maar dat vinden we inmiddels vooral fijn (dan kunnen ze weer slapen en wij ook).

Nog geen 4e kindje tessa ? Hoe gaat het met ?? en haar zoon (ben haar naam even kwijt, maar de mevrouw van het forum hier die is bevallen tegelijk met jou, van Jarne (dacht ik?).

groetjes!!!

Link naar deze reactie
01/06/2010 @ 11:04
Tessa

Je bedoeld Flairtje zeker?
Een heeeel goei vriendin geworden! En allemaal dankzij dit topic
Zij was vorig jaar zelfs mijn getuigen en vorige week waren we samen 3 dagen in Italie!!!
Alles gaat goed met Jarne. Hij is ondertussen ook al 18 maanden!
En neen nog geen 4de kindje. Denk dat dat er ook nooit van zal komen. Al kriebeld het soms wel als ik een zwangere buik zie. Moest ik 100% zeker zijn dat het een jongen zou zijn zou ik wel willen denk ik

Link naar deze reactie
17/06/2010 @ 11:24
seisje

even gezocht
hallo, ik heb even de tijd genomen om terug de forum te bezoeken.
het was zoeken om deze topic terug te vinden en ook onze banners aan te maken.

Ik hoop in de toekomst terug mee te kunnen lezen en handige tips te kunnen krijgen, want organisatie is bij ons gezinnetje nog geen begrip geworden.

vele groetjes

Link naar deze reactie
17/06/2010 @ 16:50
marientje

We zijn er weer :). 5 weken geleden zijn we verhuisd naar onze tijdelijke woning en sinds afgelopen weekend zitten we weer in ons eigen huis. Ein-de-lijk :).
Het huis is zo mooi geworden, alles nieuw vanbinnen. Nieuwe behangetjes, andere kleuren en wat nieuwe meubels. Echt fijn.

De kinderen vonden het eerst maar niets in het andere huis, die wilden alleen maar naar huis toe, maar omdat ze duidelijk konden zien dat de werkmannen alles sloopten snapten ze wel dat we daar niet meer konden wonen.Voor onszelf was het een marathon. Gelukkig hebben we veel oppashulp gekregen, konden we zelf tenminste door met behangen en schilderen. We moeten nu nog wat dingetjes afwerken en dan zit het er helemaal op.

groetjes,
marina

Link naar deze reactie
07/07/2010 @ 14:34
Roos

Marientje, leeeeuk, jullie 'nieuwe' huisje!!! Geniet ervan!!

Tessa, zijn jullie ook niet begonnen met verbouwen? Loopt alles vlot? En kunnen de kids wat wennen in Deurne? Allez, jullie zijn bijna weer weg naar Italië! Have fun!!!

Seisje, hallo!!! Organisatie?? Welke organisatie?? Het betert allemaal wel eens ze ouder worden!! Geniet er maar van!

AM, die kuren sinds ze naar school gaan klinken héél bekend!! Vooral verbaal vind ik dat! Ik vind dat ze ook wel meer ruzie maken en elkaar plagen sinds ze naar school gaan... Ze zien daar nogal wat op die speelplaats denk ik !

Tegenwoordig is het al 'pipi en kaka' wat er uitkomt...
"Jij zit in een kakaklas!"
"Jij bent een pipi en ik ben een kaka!"
"Eeeeeeiiike Siiiimoooon, kakaaaaa!"

Tja...

Voor de rest gaat het goed met hen! Janne heeft 2,5 week geleden haar polsje gebroken en loopt sinds toen met een gipsje rond... Gelukkig maakt ze er niet al te veel problemen van! Sinds vorige week is het een flashy rooooze (uiteraard) en normaal mag hij er 19 juli weer af! Met die roze gips mag ze ook in het water, dus dat scheelt al veel, zeker met dit warme weer!

Ik ga jullie laten nu

Link naar deze reactie
07/07/2010 @ 14:58
Tessa

Marientje, wij zitten in dezelfde situatie als jullie zaten. Wij zijn 2 weken geleden ook verhuisd naar een tijdelijke woning. Starten in september met grote veranderingen aan ons huisje waardoor het niet mogelijk is te blijven wonen met 3 kindjes (oa de badkamer en keuken worden volledig afgebroken en weer opgebouwd). We zitten nu in een andere gemeente waardoor het in september wel wat hectischer zal gaan als ze naar school moeten We zullen hier toch wel tot het einde van het jaar zitten
Maar we zijn er zeker van dat het eindresultaat prachtig zal zijn en daar moeten we aan denken he

Roos,och die "vieze" woorden kennen ze hier ook zenne!
Woorden als kaka en stomme vallen hier wel eens sinds ze naar school gaan. Wij starten volgende maand met de afbraak van de dingen die we zelf moeten doen zoals vloeren,keukenkastjes,badkamer,... We hopen dat de aannemer september kan starten.
Yes,yes binnen een weekje zitten wij alwéér in Italie
Cara & Nomi hebben volgend jaar dezelfde juf,zelfde klasje,...
Weten Janne en Simon al bij welke juf ze gaan zitten?

Geniet van dit prachtige zomerweer allemaal!

Groetjes
xxx

Link naar deze reactie
08/07/2010 @ 18:28
Roos

Tessa, allez, veel afbraakplezier dan!!!
J&S weten nog niet bij welke juf ze gaan zitten... Zeker niet bij dezelfde want die blijft niet... Wel jammer, want hadden die wel graag!! We zouden ze volgend jaar ook graag splitsen... Ze maken echt opvallend meer ruzie sinds ze naar school gaan en we hebben wat schrik dat ze mekaar 'beu zijn gezien'. Ze doen ook al meer dan 2,5 jaar ALLES samen hé... Volgens ons zal het zeker geen kwaad kunnen om ze apart te zetten en baadt het niet dan schaadt het niet hé!

Link naar deze reactie
10/07/2010 @ 22:39
Marientje

Tessa, veel succes met jullie verbouwing komende tijd! Hoe vinden de meiden het om ergens anders te wonen? Wij hebben de tijdelijke woning telkens het "andere"huis genoemd en de werklui braken de boel af, dus daar konden we echt niet meer wonen vonden de kleintjes zelf. Daarna hebben ze de boel op zien knappen en werden er weer spulletjes terug verhuisd. Vanaf het moment dat we de deur van het andere huis dicht maakten hebben we hen er niet meer over gehoord!

Ik ben zelf wel goed van slag geweest, het heeft gewoon veel stress gebracht. Het is prachtig, maar ik ben blij dat we er vanaf zijn!

Roos, de oudsten hebben we ook apart op school gedaan, dan hebben ze een eigen verhaal van wat er opdedag gebeurd is, eigen klasgenootjes en even tijd van elkaar weg. In ons geval is het achteraf jammer geweest, Lotte moest een jaar over doen en nu kunnen ze echt niet meer bij elkaar zitten. Sanne en Lauran willen we dus wel in 1 klas hebben. Maar dat is mijn gevoel nu en wie weet blijkt het voor hen toch beter te zijn ze te scheiden (als het al mogelijk is omdat er niet ieder jaar 2 parallelklassen zijn!).

groetjes,
Marina
Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:17
Marientje

even een schopje omhoog voor ons topic ;)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]