Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2010 @ 13:12 Roos ![]() | Delilah, bedankt! En ook super van Daan en Merlijn!! Komen ze er niet uit 's avonds? |
| 30/04/2010 @ 14:27 AM | hoi Roos, super hé die schoolgaande kids :-) bij ons is het ook reuzegoed meegevallen, eerste dag vloeiden er bij de kids (niet bij de mama) wel wat traantjes, maar die waren volgens de juf snel opgedroogd en sindsdien gaan ze graag. Ze gaan zelfs hele dagen (ook al sliepen ze normaal gezien nog uurtje in de namiddag) met boterhammen ineten 's middags erop en eraan, en dat vlot voorlopig goed. Ze liggen 's avonds wel al om 19u in dromenland en dat tot 7u 's morgens, dus lange rustige avonden voor papa en mama ;-) Krijgen ze bij jullie ook al zo'n kuren? hier komen ze dagelijks naar huis met deugnieterij, niet te doen. Gekke bekken trekken, eten uit hun mond laten vallen, speken, zeggen tg mama 'laat mij gerust' - amai, ze zijn beinvloedbaar door die andere grotere kinderen op de school ;-) streng wezen is de boodschap voor papa en mama dan. Delilah, goed zo van Daan en Merlijn! En zo schattig dat ze samen gaan liggen! een collega van mijn vriend heeft een 2-ling van nu bijna 10 jaar en die kruipen nog bijna elke nacht samen in bed ;-) hier is ook de regel: roepen als er iets is en niet uit bed komen en dat werkt voorlopig - hout vasthouden - goed. Prettige koninginnendag nog aan onze Noorderburen ;-) x AM |
| 04/05/2010 @ 12:12 krulle | groeiachterstand hallo Ik ben zwanger van een tweeling (15 weken). Bij mijn laatste controle werd er een groeiachterstand gemeten. Het ene kindje is 9,6 cm en het andere 8 cm. Heeft er iemand hier ervaring mee? |
| 10/07/2010 @ 22:39 Marientje | Tessa, veel succes met jullie verbouwing komende tijd! Hoe vinden de meiden het om ergens anders te wonen? Wij hebben de tijdelijke woning telkens het "andere"huis genoemd en de werklui braken de boel af, dus daar konden we echt niet meer wonen vonden de kleintjes zelf. Daarna hebben ze de boel op zien knappen en werden er weer spulletjes terug verhuisd. Vanaf het moment dat we de deur van het andere huis dicht maakten hebben we hen er niet meer over gehoord! Ik ben zelf wel goed van slag geweest, het heeft gewoon veel stress gebracht. Het is prachtig, maar ik ben blij dat we er vanaf zijn! Roos, de oudsten hebben we ook apart op school gedaan, dan hebben ze een eigen verhaal van wat er opdedag gebeurd is, eigen klasgenootjes en even tijd van elkaar weg. In ons geval is het achteraf jammer geweest, Lotte moest een jaar over doen en nu kunnen ze echt niet meer bij elkaar zitten. Sanne en Lauran willen we dus wel in 1 klas hebben. Maar dat is mijn gevoel nu en wie weet blijkt het voor hen toch beter te zijn ze te scheiden (als het al mogelijk is omdat er niet ieder jaar 2 parallelklassen zijn!). groetjes, Marina |
| Gisteren @ 14:17 Marientje | even een schopje omhoog voor ons topic ;) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

net zwanger van tweeling?!

Het betert allemaal wel eens ze ouder worden!! Geniet er maar van!

We zullen hier toch wel tot het einde van het jaar zitten