< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » life leuven

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 13:54
blue

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mie: ik ben ervan overtuigd dat dat voor jullie allebei geweldig moet aflopen gewoon! Mijn duimen draaien vollebak voor jullie!

Jamba: je hebt gelijk! Zal er dit weekend nog eens werk van proberen maken

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:02
Mie

Online Status Bekijk profiel
Van die warme dranken en vis, daar heb ik deze keer ook rekening mee gehouden. Ik heb de voorbije dagen soep, thee en warme choco gedronken met slóten. En vis! Mijn hele frigo stak vol. Maar ja.. Ik kan niet verwachten dat het door alleen die 2 dingen plots gaat veranderen he.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:06
blue

Mie: dat heb ik bij mijn laatste poging ook gedaan hé, de hele dag door soepjes, thee (ookal ben ik geen theedrinker), etc. Ook ijsjes heb ik toen aan de kant gelaten ('t was nochtans lekker warm toen).

Verder dus inheems fruit ipv tropisch fruit en absoluut uit den boze waren banenen!

Oh ja, kersenpitkussen op je buik leggen deed ik ook elke avond (vanaf de eisprong)! Eerst in de zetel voor de tv en dan nog eens opgewarmd om mee te gaan slapen! Want tijdens de eerste acu-sessies kreeg ik altijd een warmtelamp op mijn buik gericht!

Hopelijk werkt het in ieder geval bij jou ook!!!

[Laatst gewijzigd door blue - Gisteren @ 17:08] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:02
sparrie

Ik ben vanmiddag al begonnen met een doosje makreel te openen dat hier nog stond. Daarenboven nog verse courgettesoep.
Ik moet ook 1,5 liter drinken per dag. Das wat moeilijker.
Ik ben benieuwd wat Johan zal zeggen eind september. Waarschijnlijk hetzelfde. Ik weet nog niet welke van de beide ik verder zal doen, ik hoop dat ik kan kiezen.
Ben echt wel benieuwd naar die naalden volgende week.
Mie, hoeveel dagen nog?
Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:55
Mie

Haha, ik heb vanmiddag ook een doosje makreel open gedaan Nu, vlak voor en tijdens een behandeling zal ik me daar aan kunnen houden, maar om nu het komende jaar alleen nog die eetregels op te volgen? Pfff, dat lijkt me moeilijk hoor. Ik hoop dat ze bij mij niet afkomen met dat water, want daar heb ik een probleem mee.

Kersenpitkussentje, doeme ja.. Ik heb dat hier nochtans liggen.

Mie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:00
Mie

Oh ja Sparrie, ik heb al bruinverlies, dus het zal voor morgen zijn. Zoals ik al zei: veel te vroeg he. De test was eigenlijk pas voor maandag (dag 27), en net als vorige keer krijg ik mijn regels al een week na de TP. Tsja, de volgende keer gaan ze me kunnen zeggen wat dat betekent hoor. Denk da'k morgen al eens ga bellen. Want wat nut heeft dat nu om nog te wachten tot maandag?

Mie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:30
Mie

zeg meiden, nog een vraagje.. Zijn jullie bij die acupuncturisten ook te weten gekomen hoe je aan die nierproblemen komt? Heeft dat te maken met stress? Want ik kan het toch niet omkeren hoor: ik ken veel vrouwen die ongezond eten en toch zonder problemen zwanger worden. Mijn zus drinkt nauwelijks iets, ze eet geen vis, geen fruit en alleen vlees dat goed doorbakken is. Ja, 't is een fragiele als het op haar bord aankomt En toch 2 keer direct zwanger geworden: 1 keer van de 1ste maand, 2de keer van de 4de maand.

Sparrie, ik had je nog een PB gestuurd over die acupuncturiste waar je gaat.

Mie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:55

mie dat is minder hé als je al bruinverlies hebt, je moet dan niet wachten tot je bloedtest hoor, ik had ook al eens mijn regels voor de testdatum en toen ben ik gewoon die dag gegaan.

Kwaad kan het nooit hé om op je eten te leten en als je er echt in gelooft denk ik wel dat het kan werken.
Maar idd er zijn zat vrouwen die direct zwanger worden zonder dat ze supermager zijn, laat staan gezond eten. Mijn ex-collega was ook zo ééntje, zeker 30kg te dik, at alleen fastfood en hop van de 1e maand zwanger, dus zo zie je maar.

Moest vandaag nog bij de huisarts zijn, hij heeft dan maar ineens nog eens bloed getrokken, morgen weet ik het resultaat. Hij zegt dat dat 50.000 ofzo gaat zijn, maar dat klopt toch niet zelle, als ik zo reken van 50, dat is 10 dagen geleden, dan zal het iets van een 2000 zijn, dat is dan toch goed hé, of ben ik mis?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:15
sparrie

Mie, ik heb je een pbtje teruggestuurd. Grappig dat je ook een blikje makreel hebt opengedaan.
Mijn man kwam daarnet thuis. Ik doe hem heel het verhaal en die word boos toen ik begon over die pols. Hij zei: is dat een helderziende ofzo? Hij gelooft er allemaal niet in en is bang dat ik me iets laat aanpraten.
Ik voel me wel een beetje op een vervelend spoor gezet. Volgens die madam zou ik momenteel absoluut niet kunnen zwanger worden. En als het zou gebeuren via IVF dan zal het misgaan. Tja plezante gedachte is dat niet. Ik voel me nu met andere woorden verplicht om acupunctuur te doen. Zo niet, dan is het nu precies mijn eigen domme schuld. Ik voel me daar ABSOLUUT niet goed bij.
Mie, de oorzaak van die lage nierenergie zou te maken hebben met een lange blootstelling aan angst of aan jezelf oververmoeien. Als het dat niet is, kan het ook genetisch zijn.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:16
sparrie

Mie, stom van dat bruinverlies...
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:17
Mie

Hoihoi,

Ja, bruinverlies en bruine slijmpjes. Ik heb al maar mijn testje gedaan en dat was negatief. Voor wie het zich afvraagt: ik doe standaard één test als ik mijn regels krijg na een poging omdat ik ooit eens mijn regels kreeg en achteraf toch 100+ HCG in mijn bloed bleek te hebben. Soit, dan zal ik morgen al maar voor een BN gaan. Maar 'k ga wel op voorhand al eens bellen naar Jette, want deze keer zouden ze 2 keer bloed nemen, en zou er ook extra aandacht gaan naar het progesteron. Dat vind ik, moet absoluut gebeuren! En vermits ik bij de huisarts ga voor BN wil ik het toch eventjes navragen.. Chance dat ik deze maand al terecht kan bij Stoop!

Nee, aan mager en dik ligt het helemaal niet. Ik ben echt niet dik en toch lukt het niet.. Het moet iets anders zijn, dat nierendefect.

Jamba, jammer dat je dokter al direct zelf met een getal afkwam, je kan het beter afwachten en dan gaan tellen of het kan kloppen. Want dat stijgingspercentage verschilt echt enorm hoor. Meestal is het wel zo dat het meer dan verdubbelt om de 2de dagen: misschien dat hij zo telt? Maar in de duizendtallen blijft het vaak ook even hangen (gelezen, zelf meegemaakt én bij een vriendin gemerkt) dus daar moet je ook rekening mee houden. Zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt, zou ik me niet te veel zorgen maken!

Mie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:28
Mie

Genetisch zal het hier niet zijn.. Want in mijn familie kweken ze als konijnen. Maar lang blootstellen aan angst..? Ik moet daar even van slikken. Want toen ik begon met de behandelingen had ik een gezonde sekslust, enkel pijn tijdens mijn regels, een normale cyclus. En naarmate de pogingen vorderden, begon dat allemaal te blokkeren. Die menstruatiepijn die elke maand feller werd, mijn cycli die altijd maar langer werden en het bloedverlies veel te snel na de TP's. Dat laatste heb ik trouwens nog niet eens zo lang. Bij mijn 2de verse poging heb ik propertjes mijn BN kunnen afwachten. Jongens toch..

Sparrie, mannen staan over het algemeen wat sceptischer tegenover acupunctuur he. Maar ik zou het toch proberen. Je hebt toch ook niks te verliezen? Je kan ook nog eens naar Roose gaan he, misschien voel je je daar wel beter bij. En niet vergeten dat het je eigen lijf is, je kan altijd stoppen. Maar goed, in onze beide gevallen is er duidelijk iets wat niet meewil. Bij jou blijft het niet hangen, bij mij nestelt het helemaal niet in. En de gewone geneeskunde heeft daar blijkbaar niet direct een antwoord op.. Ik ben in het verleden zwanger geworden tijdens acupunctuur, dus ik geloof er wel in. Ik ben er echt van overtuigd dat het bij jou ook kan helpen. Maar ja, je moet er zelf natuurlijk ook wel een beetje in geloven..

Mie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]