Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2010 @ 09:24 Suus ![]() | Dunja: heb je je eerste nacht zonder Nikita een beetje overleefd?? Ik denk aan je!! ![]() En Hedy: hoe was het gisteravond? XXX |
| 23/07/2010 @ 17:47 Dunja ![]() | Hoi meiden, Even laten weten dat ik "nog leef". Al word ik op het moment vooral geleefd. Ik kom zo dra ik meer dan 5 minuten de tijd heb even uitgebreid terug. ![]() |
| 27/07/2010 @ 11:40 H P ![]() | hoi Zag je foto s op Hyves Suus, jeetje je lijkt wel iemand anders Moest even goed kijken![]() Hier geen nieuws hoor, maar ik was benieuwd naar dat van jullie ![]() |
| Vandaag @ 22:00 patries | Ik kom van het weekend even wat uitgebreider reageren.. Ik voel me echt niet lekker, heb verhoging, hoofdpijn, verkouden en misselijk.. Ga zo lekker slapen en dan ben snel weer de oude (hoop ik) Dunja, voor jou een dikke knuffel en ik denk aan jou! x |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

koortsig na curettage

Weet dat we aan je denken hoor, ik heb echt met je te doen !!

Helaas kwam er nog niets concreets uit het onderzoek. Staat nu weefsel op kweek. Vrijdag of maandag hoor ik of er een bacterie zit. Ergens hoop ik van wel, want anders kan het uitvloeisel van spas tische darm zijn en dat is minder makkelijk te behandelen.
Kids waren vandaag bij mijn ouders en morgen bij schoonouders, is ook wel eens lekker. 

Ik was boven en Rob beneden, vroeg ie of ze bij mij was, nee ik dacht bij hem...Gekke meid, die is nergens bang voor. (Amélie deed dit soort dingen nooit, die durft veel minder)
Moest je vandaag ook werken??
. Hahaha...had er dalijk zomaar een derde bij gekomen...
Kijk je ook uit met de zon en alcohol, daar krijg je ook rare bijwerkingen van in combi met Ab