< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » koortsig na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
koortsig na curettage
18/07/2010 @ 09:24
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dunja: heb je je eerste nacht zonder Nikita een beetje overleefd?? Ik denk aan je!!

En Hedy: hoe was het gisteravond?

XXX

Link naar deze reactie
18/07/2010 @ 21:42
H P

hallo

Was ook benieuwd hoe het gaat Dunja, gelukkig is het zomer en kan je de deur wat makkelijker uit, als je alleen thuis zou moeten zitten wordt het allemaal nog heftiger ben ik bang....Hebben jullie wel afspraken gemaakt over bellen enzo, dat je Nikita elke dag even kan spreken ? Pff, ik vind het allemaal zwaar voor je, heel verdrietig Weet dat we aan je denken hoor, ik heb echt met je te doen !!
Of ik het weekend van de 28e kan weet ik nog niet, ivm het rooster dat ik nog niet gezien heb. Ik leef momenteel ook een beetje met de dag hoor, vanwege opa. (schrijft makkelijker dan schoonvader dus ik hou het daar voorlopig maar even bij.)
Vrijdag vond ik hem best monter. Zaterdag werd ie bediend en dat was wel mooi, hij was ook de hele dag wakker en had het grootste woord en heeft met elk familielid afzonderlijk afscheid genomen, zodat hij dat met volle bewustzijn kon doen. Ik vond dat hij er niet uitzag als iemand die meteen het loodje zal leggen. Maar vandaag had hij blijkbaar weer erge pijn gekregen en had weer van alles geroepen, dat hij dood wilde en dat hij bang voor de nacht was enzovoorts. Rob weer halsoverkop naar opa gereden, (uur rijden) eenmaal daar viel het weer heel erg mee, net als woensdag. Hij was in paniek geweest. Best lastig en moeilijk hoor, want wanneer is het nu écht en wanneer is het nou alleen maar die paniek...Aankomende week is dat een stuk lastiger, omdat ik dan alle dagen moet werken en dan kán het gewoon niet, tenzij hij echt gestorven is... Gedoe allemaal he !! Vanaf vannacht hebben ze een nachtzuster, dat is wel goed hoor. Krijgt zijn moeder ook een beetje rust en geruststelling

Nou, vergeet ik bijna om Patries te feliciteren met haar nieuwe baan !! Goed zo meid, lekker iets helemaal voor jezelf, zonder kids en lekker buiten de deur. Wordt je wereld meteen een stuk groter, fijn hoor. Voor hoeveel uren is het eigenlijk ? Dikke proficiat

Tot snel

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 13:03
H P

hallo

Was benieuwd hoe het dit weekend gegaan was Dunja, gelukkig kan je je meisje vanavond al weer ophalen, dat is fijn

Hier geen nieuws, morgen moet ik de hele dag als chef dranghek staan, hopelijk niet in de volle zon...Heb voor de zekerheid al een parasolletje in de auto gelegd.

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 16:37
patries

Hedy, wel een weetje he voor de vierdaagse....
Mag je dan wel in je zomer uniform met korte mouwtjes?

Wel goed dat je schoonvader nu een nachtzuster heeft gekregen, maar jee het gaat wel erg snel allemaal en hij zelf heeft de moed al opgegeven...
Blehh, zielig hoor, hoe gaat het nu met jou en Rob?

Dunja, hoe gaat het met jou?
Ik hoop dat je je een beetje bezig kon houden de afgelopen dagen...
Heb veel aan je gedacht meid!

Ik ga even de meiden badderen, haha die zijn me vies van het twiske (soort van strandje met speelgelegenheid)

tot snel

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 17:10
Suus

Hee dames,
Ben ook beneiuwd hoe het met Dunja is. Nog effies en ze kan Nikita weer in haar armen sluiten!!

Pfff Hedy, hopelijk morgen niet te heet nee... Hoe is het nu met je schoonpa?

Ik heb vandaag dat maagonderzoek gehad. Onderzoek zelf niet van gemerkt door roesje. Daarna wel dizzy en moe, heb vanmiddag 2,5 geslapen Helaas kwam er nog niets concreets uit het onderzoek. Staat nu weefsel op kweek. Vrijdag of maandag hoor ik of er een bacterie zit. Ergens hoop ik van wel, want anders kan het uitvloeisel van spas tische darm zijn en dat is minder makkelijk te behandelen. Kids waren vandaag bij mijn ouders en morgen bij schoonouders, is ook wel eens lekker.
Gister ben ik met ze (en een collega met kids) naar Plas wijck park geweest. Is echt ideaal met dit weer, met dieren, speeltuin en een heel ondiep, maar door spuitend water en glijbanen, erg leuk buitenzwembad erbij.

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 23:06
patries

Suus, dan hoop ik ook dat eruit komt dat er een bacterie is zit..
Dan kunnen ze het meteen behandelen en ben je er vanaf!
Wel blij dat je van het onderzoek niets hebt gemerkt, enne slapen overdag dat komt niet vaak voor

Klinkt goed hoor die speelplaats met water, misschien een idee om een keer heen te gaan met de meiden als ik een dagje vrij ben!
Vandaag waren we in oostzaan, ook erg leuk alleen niet echt om de hoek!

Hoe vond Nikita het om zonder jou te zijn Dunja?
ZAl wel gek zijn voor haar dat ze om en om bij papa of mama gaat slapen..
Heb jij het een beetje doorstaan?

xx

Hedy, werkse morgen.
Hoop dat het weer een beetje te doen is, want de sfeer zal daar wel goed zijn denk ik

Link naar deze reactie
22/07/2010 @ 08:17
H P

goedemorgen !!

Jammer, nog geen nieuws van Dunja, ik was erg benieuwd hoe het was gegaan...Ik denk dat het vreselijk moeilijk was

Gelukkig heb je niets van het onderzoek gemerkt Suus, precies goed dus dat je dat roesje had gevraagd
Lijkt me ook leuk, dat zwembad waar jullie heen zijn gegaan. Ik ga binnenkort ook maar eens met de meiden naar een openluchtzwembad, al vinden ze het hier thuis met het badje ook nog steeds superleuk.

Carice moet ik echt in de gaten houden hoor. Gisteren was ze helemaal alleen de buitentrap afgegaan, het middenplein overgestoken en de trap aan de overkant weer opgeklommen en aan het spelen bij een groepgenootje Ik was boven en Rob beneden, vroeg ie of ze bij mij was, nee ik dacht bij hem...Gekke meid, die is nergens bang voor. (Amélie deed dit soort dingen nooit, die durft veel minder)

[Laatst gewijzigd door H P - 22/07/2010 @ 08:18] - Link naar deze reactie
23/07/2010 @ 17:47
Dunja

Hoi meiden,

Even laten weten dat ik "nog leef". Al word ik op het moment vooral geleefd.

Ik kom zo dra ik meer dan 5 minuten de tijd heb even uitgebreid terug.

Link naar deze reactie
23/07/2010 @ 20:16
Suus

Hee dames,
Kan me voorstellen dat je nu erg wordt geleefd Dunja!! We denken in ieder geval aan je en je kan hier (of via prive mail/tel of wat dan ook) altijd je hart luchten he dame!!

Haha wat een muppet joh, die Carice... Moest je vandaag ook werken??

Patries: wanneer begin jij met je nieuwe baan??

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik inderdaad een bacterie heb in mijn maag. Op zich ben ik daar blij mee, want ik had die pijn anders wel heel raar gevonden. Wat op zich ook raar blijft is dat die arts niets heeft gezien in mijn maag. Want volgens de info op internet zouden de klachten niet van de bacterie op zich, maar van de zweren/ontstekingen die veroorzaakt worden door de bacterie, moeten komen. Nou ja, er zal wel een of andere verklaring voor zijn waarom die die niet heeft gezien, maar ik volg het nog niet zo.
Vanaf morgen moet ik aan een zware anti biota cock tail beginnen. 6 pillen op een dag. Hoop dat ik er niet teveel bijwerkingen van krijg! Wel goed dat de apotheker me er nog even op wees dat de pil dan niet werkt . Normaal vind ik het altijd stom als mensen zwanger worden omdat de pil niet goed werkt door AB, omdat dat toch algemeen bekend was, maar nu had ik er nog geen seconde bij stil gestaan . Hahaha...had er dalijk zomaar een derde bij gekomen...

Morgen naar verjaardag moeder, zondag mijn eigen verjaardag. Ben blij als die drukke dagen weer voorbij zijn . Dan kan ik alvast gaan bedenken wat we allemaal mee moeten nemen op vakantie en voor de bruiloft...

Fijn weekend!

Link naar deze reactie
24/07/2010 @ 10:32
H P

hoi

Fijn dat je weet wat het is Suus, al is een heftige AB kuur ook niet alles natuurlijk...Inderdaad zeg, wel even oppassen met je intieme oefeningetjes Dan zou je toch enorm schrikken denk ik, achteraf Kijk je ook uit met de zon en alcohol, daar krijg je ook rare bijwerkingen van in combi met Ab

Ik snap dat je geleefd wordt Dunja, hoe had Nikita het eigenlijk ervaren, of maakte het haar niet zo veel uit omdat ze het nog niet echt snapt ??

En Patries, hoe is het daar met de meiden, laten ze elkaar wat meer met rust, of is het nog steeds telkens oorlog ?? Je hebt je handen er maar vol mee

Deze week was voor mij qua werk ook druk, vandaag en morgen moet ik ook werken, dus alle dagen van de week behalve de zorgtaakdagen.
Rob is nu met de kids naar opa en oma, zijn broer en schoonzus zijn ook weer overgekomen uit P ari js en Ma dri d. (vorige week ook vanwege het bedienen. Opa krijgt steeds meer pijn en slikken gaat ook steeds moeilijker. Ik hoop voor die man dat het geen enorme lijdensweg wordt, dat vind ik zo mensonterend.

Link naar deze reactie
27/07/2010 @ 11:40
H P

hoi

Zag je foto s op Hyves Suus, jeetje je lijkt wel iemand anders Moest even goed kijken

Hier geen nieuws hoor, maar ik was benieuwd naar dat van jullie

Link naar deze reactie
27/07/2010 @ 14:05
Suus

Haha, ja grappig he?! Om een keer te doen is wel leuk hoor. Al hadden ze mijn lippen wel iets minder heftig op mogen maken...

Hoe is het met je schoonvader nu?

Ik zit aan die AB cocktail (6 pillen per dag). Wel heftig. De hele tijd beetje weeiig-misselijkachtig gevoel en metaaksmaak in m+n mond. Ook beetje last van darmen. Nou ja, vrijdag de laatste dag.

Verjaardag zondag was gezellig. Ben weer flink verwend . Gister naar een collega geweest, samen met Evi. Konden onze dochters leuk met elkaar spelen. Vandaag even een rustig dagje.

Verder weinig te melden.

Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat nu Dunja!

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 08:59
Dunja

Goeiemorgen meiden,

Eindelijk even tijd om te lezen en wat te schrijven.

Op het moment ben ik echt constant bezig, werken, koken, eten, afwassen, de was doen, schoonmaken, etc, etc. Voordat ik stil zit is het vaak al 22uur geweest savonds (en ik moet op het moment om 4:45uur opstaan, omdat ze van de NS bezig zijn op mijn traject). En dan ook nog alle mensen die het heel lief bedoelen, maar dus elke avond bellen of langskomen, etc.
En verder ben ik dus met de kamer van Nikita bezig, er is nu 1 muur af, het bed staat, het rolgordijn hangt. Nu nog wachten op de nieuwe kast en het kozijn nog schilderen.

Ik hou mezelf dus behoorlijk bezig, en anders doen anderen dat wel.

Nikita begint het langzaam te beseffen. Ze herhaalt vaak dat papa in opa en oma's huis slaapt en mama bij Pukkie thuis.
Soms heeft ze het er even moeilijk mee, zoals de avond dat haar kamertje leeg gehaald was. Hadden we misschien toch anders moeten doen, ze was echt helemaal overstuur. Veel te veel tegelijk. Ze heeft die nacht dan ook lekker bij mij in het grote bed geslapen.
En nu slaapt ze heerlijk in haar nieuwe peuterbedje.

En ik merk het zoals wanneer ze hier is na een nacht bij Niek dat ze in het begin steeds bij me wil zijn, als de buurmeisjes haar komen halen om te spelen zegt ze altijd, nee nikita bij mama blijven. Ik moet echt mee naar buiten voordat ze gaat spelen.

Nou ja, ze is jong en flexibel. Ik verwacht wel dat het goed komt en dat het voor haar gaat wennen.

Zelf vind ik het nog wel zwaar. Maandag alleen thuis komen, alleen eten, alleen de avond doorbrengen... En komend weekend van zaterdag tot dinsdag avond alleen Ik heb het heel zwaar wanneer Nikita er niet is. Het gevoel gestraft te worden, zonder dat je weet wat je verkeerd gedaan hebt.

Ik heb vanaf eind september ouderschapsverlof aangevraagd, dan ben ik woensdags en donderdags lekker vrij en bij Nikita

Suus, wat vervelend zoveel troep te moeten slikken en je dan ook niet echt beter te voelen.
Ik vond de foto's op hyves ook erg mooi van jou! Leuk idee hoor.

Hedy, hoe is het nu met je schoonvader. Moest vorige week nog wel veel aan je denken ook met de 4daagse. Wat een drukte he!! De trein liep echt over met mensen.

Patries, hoe is het met je werk? Je was nog in de runing voor een andere functie. Weet je daar al meer over?

Ojee, er heeft er hier 1 een schone luier nodig... snel ff doen voordat ze alles onder heeft zitten!

Link naar deze reactie
28/07/2010 @ 10:51
H P

hallo

Heb echt met je te doen Dunja, kan me voorstellen dat je jezelf voorbij rent. En dat Nikita het ook raar vindt kan ik me ook goed indenken.... En dat je dan ook nog zo druk bent is misschien aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant heb je ook geen tijd om dingen een plekje te kunnen geven. De mensen die het goed bedoelen zouden ook op een andere manier kunnen helpen. Door een keer te koken voor je, zodat je na je werk lekker aan kan schuiven en dat je na de koffie meteen naar huis gaat om te doen wat je nog had willen doen. Echte vrienden snappen het wel als je zoiets voorstelt toch ? En dan sla je 2 vliegen in 1 klap: geen gestress om de maaltijd (het koken en het alleen opeten...) en je hebt meteen het verhaal kunnen doen !!

Suus, stom dat ik niet aan je verjaardag heb gedacht. Ik weet de verjaardagen van de kindjes hier wel, maar dat van jullie helemaal niet uit mijn hoofd !! Ik ben 4 november jarig, maar dat wisten jullie vast ook niet Hahahaha
Gelukkig ben je bijna van die pillen af, getver. Krijg je daarna nog een onderzoek om te kijken of de ontsteking weg is, of alleen als je nog klachten zou hebben ??

Ja Patries, hoe is het met je baan en je eventuele andere functie ?
En hoe gaat het tussen de dametjes ?

Met mijn schoonvader gaat het elke dag een beetje minder. Hij is echt heeeeeel mager aan het worden en is steeds verwarder. Hij krijgt ook meer pijn, dus wordt de dosis morphine ook steeds iets meer verhoogd. Het is echt een kwestie van weken.

[Laatst gewijzigd door H P - 28/07/2010 @ 10:52] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:52
H P

hallo

Dunja, ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk dit weekend, hopelijk kan je de tijd een beetje vullen, zodat je niet teveel alleen thuis zult zijn.
Dikke hug van mij xxx

Link naar deze reactie
Vandaag @ 22:00
patries

Ik kom van het weekend even wat uitgebreider reageren..
Ik voel me echt niet lekker, heb verhoging, hoofdpijn, verkouden en misselijk..
Ga zo lekker slapen en dan ben snel weer de oude (hoop ik)

Dunja, voor jou een dikke knuffel en ik denk aan jou!

x
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]