< 9Maand-Sponsor >

Pampers.be

< Publiciteit >

Dreambaby

BabyGoodies.eu

Houten speelgoed

Popje.com

Baba BabyWear

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » wie is ook net bevallen in februari ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
wie is ook net bevallen in februari ?
11/03/2010 @ 15:49
MamaMir

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Emmy, vanwaar moet je precies komen?
Tja ik ben een auto fan, dan kan je tenminste gaan wanneer je wilt. Maar de trein kan wel prettig zijn als je niet echt hoeft over te stappen of nog met ander openbaar vervoer hoeft, als je een eind moet en je een drukke dag hebt gehad. Kan je wat lezen en slapen en zo.
Grappig, Utrecht is hier een half uurtje rijden. Als je in de trein/auto blijft zitten naar Amsterdam, dan kom langs Abcoude.

Misschien even langs de ha gaan?

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 16:07
MamaMir

Ik ben Janneke aan het leren fietsen zonder zijwieltjes. Gaat al best goed. Nog een beetje zelfvertrouwen en evenwicht en ze fietst zo weg.

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 20:56
Debby

Online Status
hallo!

Ik probeer de dagelijkse sleur weer op te pakken maar het is zoooo moeilijk.
Kan alleen maar aan mijn vader denken, ieder uur van de dag, iedere minuut van de dag.
Is echt lastig.
We hebben hem een mooi afscheid gegeven en dat was voor ons het belangrijkste maar nu begint de rouwverwerking echt........

En nu is Darya alweer ziek.....
Kan eigenlijk ook niet anders want heel de week hebben we bij mijn moeder geslapen, dus laat naar bed, ze lag bij ons in bed dus ze werd wel makkelijk wakker omdat ik zo onrustig sliep, de spanningen want ze is maandag mee geweest eb dat heeft denk ik veel indruk gemaakt.
\dus nu maar even rustig aan doen.

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 11:19
Emmy

Debby; jeejtje meid, dat is zeker moeilijk. Het zal even duren voordat het leven weer doorgaat...ik wens je echt heel erg veel sterkte.

Miriam; goed van Janneke!! Super!Is leuk, kan ze van de zomer lekker buiten fietsen. Naja, kon ze met zijwieltjes natuurlijk ook alMaar is wel erg leuk zo.

Vanmorgen is Stefan naar de ha geweest met Ivo. Ik moest werken. Hebben antibiotica gekregen. Moest onderhand ook wel want hij heeft echt al lang een loopoor. Koorst is trouwens wel weg, althans gisteravond. Kheb t niet gevraagd aan Stefan of hij vanmorgen warm aanvoelde maar denk dat t wel meevalt.

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 11:35
karin

Hier ook AB gekregen. Larissa heeft al de hele week lage koorts en een rood oortje. Dat vond de HA te lang duren. Ook iets gekregen om haar wat beter te laten slapen. Ik hoop dat het werkt want dit is het enige wat ze mag krijgen. geen slaapmiddelen (hoe licht ook) ivm verslaving. En dat moeten we ook niet hebben he

Debby; nogmaals heel veel sterkte Ik denk aan je

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 12:04
MamaMir

Emmy, ja maar zonder zijwieltjes is toch anders, weer een stap verder.
Wel fijn dat ie nu er wat voor krijgt. Je ziet het liever niet, maar aanmodderen wil je ook niet.

Karin, oh goed dat je nu ook wat krijgt voor het slapen. Heb je trouwens ook bij VSM gekeken of daar iets bij is voor kinderen.

Janneke heeft vannacht even bij ons gelegen, ze had een nachtmerri over bijtmuizen in haar bed.
Maar we konden geeen van 3en slapen, dus ze is uiteindelijk weer terug naar haar bed gegaan.

Oma heeft vanochtend dan op Bram gepast, wij hadden een zakenafspraak, die heel goed is gegaan. Bied zakelijk weer een hoop perspectieven.

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
Vandaag @ 07:11
MamaMir

Goeiemorgen,

Nou het is maar rustig hier, waar is iedereen?

Bram werd vanochtend om 6 uur wakker, met een huiltje meer dan dat ie gewoon zijn speen kwijt was. Hij blijkt koorts te hebben, 38,5. Heb hem maar een zetpil gegeven. Of hij nou weer koorts heeft van zijn tanden of dat het de hoets is die die heeft weet ik niet, ik denk eigenlijk het laatste.
Janneke is bij opa en oma logeren, die komt wel al vroeg terug, want oma moet naar Eindhoven naar de kerkdienst waarin opa herdacht wordt en een kruisje voor hem opgehangen wordt.

Debby, hoe is het met je? Het zal tijd vergen om het een plekje te geven en dat het dragelijker wordt. Een dag tegelijk. Praat er veel over of schrijf het van je af.

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:41
jessie

Goedemorgen,

Ja, ik zal ook weer eens wat posten. Ik lees wel mee hoor, maar ben erg druk. Justin afgelopen week voor het eerst naar school, Jasmijn is komende donderdag jarig. Dus.. jessica is druk. En ik ben erg bezig met de financiën. Ik wil deze maand gewoon alle rekeningen betalen en dan zitten we komende maand weer helemaal goed. En dat vraagt ook veel van mijn aandacht. Heb veel verjaardagen deze maand dus moet goed opletten.

@Miriam, zijn er nu al wat tandjes door bij Bram dan? Volgens mij krijgt jasmijn nu ook last. Die was afgelopen week ook niet te gebruiken. Echt verschrikkelijk!

@Debby, hoe is het met je meid? Ik sluit me bij Miriam aan. Met de dag en praat er goed veel over. Schrijf het hier van je af. Dan ben je het even weer kwijt.

@Karin, hoe gaan de voorbereidingen? En wanneer trouw je? Weet je dat al.

Nou ga weer verder.

liefs

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:54
MamaMir

Jessie, ja die verjaardagen vergen een hoop tijd!
Nee geloof niet dat de tandjes al door zijn. Zal straks nog eens kijken, maar omdat hij nu ook een vieze hoest heeft, kan hij ook daar koorts van hebben. Die tanden nemen wel hun tijd.
Zal toch blij zijn als die door zijn, dan heb je toch weer even het ergste gehad tot de kiezen door komen.

Je zal bij Jasmijn zien dat er dan in eens een boel snel achter elkaar komen. Komt vanzelf.

Vanmiddag hebben we een borrel bij vrienden, maar denk dat papa met Bram thuis blijft. Papa wil toch voetbal kijken en zou anders toch eerder weg gaan, dus zoveel maakt het niet uit. Beetje afhankelijk hoe het gaat met Bram.

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:53
karin

jessie; de datum is 22 juni

Debby; hoe is het nu? Lijkt me zo raar dat het gewone leven weer verder gaat terwijl het niet gewoon meer is.

Miriam; tjeetje bram heeft wel een last ervan he. hoop dat hij nu snel van zijn koorts af is. En dat het eindelijk maar eens mooiw eer zal worden zodat al die bacterieen eens wegblijven.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]