Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 20:17 Emmy. | Miriam; Stefan is kwaliteitsmanager. Ik weet niet of dat je wat zegt? Fijn dat het bij Bou goed gegaan is. Is het hem zelf tegengevallen of viel t hem mee? Moet hij u nog op controle om te kijken of al het zaad eruit is of hoe gaat dat? Dat heb ik nl. wel eens gehoord... Ik heb vandaag de treinbaan van eichhorn eens opgebouwd. Ik heb met koninginnedag op de rommelmarkt een hele grote uitbreidingsset erbij gekocht maar die stond nog altijd op zolder om schoon gemaakt te worden. Dat heb ik vanmorgen gedaan en daarna een megalange treinbaan gemaakt. Hij kan om beide tafels heen. De kinderen hebben er dus écht, niet overdreven, de héle dag mee gespeeld! Ik vond het zo leuk dat ze zich er zo goed mee vermaakt hebben. Zelfs Ivo wilde m niet kapot maken en kroop maar rond met zn treintjes en auto's. Zo leuk om te zien. En Laura wilde graag dat we m laten liggen vannacht zodat ze er morgen weer mee kunnen spelen. Doe ik wel, we moeten er wel overheen stappen telkens maar ala, ze vinden t zo leuk. Dan blijft hij gewoon een paar dagen liggen. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie is ook net bevallen in februari ?

Dan zou hij per 2 maanden 2 á 3 weken weg zijn naar t buitenland...maja om de tijd te overbruggen is t mss wel wat. Dat hij tenminste werk heeft en in die tijd nog wat anders kan zoeken.
De kinderen hebben er dus écht, niet overdreven, de héle dag mee gespeeld! Ik vond het zo leuk dat ze zich er zo goed mee vermaakt hebben. Zelfs Ivo wilde m niet kapot maken en kroop maar rond met zn treintjes en auto's. Zo leuk om te zien. En Laura wilde graag dat we m laten liggen vannacht zodat ze er morgen weer mee kunnen spelen. Doe ik wel, we moeten er wel overheen stappen telkens maar ala, ze vinden t zo leuk. Dan blijft hij gewoon een paar dagen liggen.