Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2010 @ 16:07 MamaMir ![]() | Ik ben Janneke aan het leren fietsen zonder zijwieltjes. Gaat al best goed. Nog een beetje zelfvertrouwen en evenwicht en ze fietst zo weg. groetjes, Miriam |
| 11/03/2010 @ 20:56 Debby | hallo! Ik probeer de dagelijkse sleur weer op te pakken maar het is zoooo moeilijk. Kan alleen maar aan mijn vader denken, ieder uur van de dag, iedere minuut van de dag. Is echt lastig. We hebben hem een mooi afscheid gegeven en dat was voor ons het belangrijkste maar nu begint de rouwverwerking echt........ En nu is Darya alweer ziek..... Kan eigenlijk ook niet anders want heel de week hebben we bij mijn moeder geslapen, dus laat naar bed, ze lag bij ons in bed dus ze werd wel makkelijk wakker omdat ik zo onrustig sliep, de spanningen want ze is maandag mee geweest eb dat heeft denk ik veel indruk gemaakt. \dus nu maar even rustig aan doen. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie is ook net bevallen in februari ?

Maar is wel erg leuk zo.
Ik denk aan je