< Publiciteit >

Zwanger-app

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zoely

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/09/2013 @ 18:23
Rowan

Hallo allemaal,

Ik ben overgestapt op een andere pil dus nu heb ik nog 2 volle strips over. Is er hier iemand die ze wilt overkopen? Ik kan ze op de post versturen. Voor 10EURO.
Ik hoor het!

Groetjes Rowan
Link naar deze reactie
29/09/2013 @ 18:19

Zoely
Hoi hoi, ik neem zoely nu ondertussen al bijna een jaar, hiervoor heb ik een tiental andere pillen gehad zoals jasmin, deso 20.. Noem maar op, bij al deze werd ik enorm weemoedig en depresie achtig, kortaf, het verschrikkelijkste meisje op de hele wereld of toch zo voelde ik mezelf..

Sinds ik zoely neem ben ik echt VERLOST van dit alles, vind het echt heel raar van deze negatieve reacties hierboven :) of mss ligt het aan mij :) ik heb nooit last gehad dat mijn lichaam moest wennen, nooit tussen tijdse bloedingen gehad en zeker geen abtnormale lange of korte duur van mijn maandstonden gehad!
Mijn vriend zegt dat ik mezelf weer heb gevonden ;)

Ben echt heel blij met deze pil ik voel me zoals ik er geen zou nemen, helemaal mezelf :)

Grtjs Indra
Link naar deze reactie
05/10/2013 @ 09:48

Zoely strips kopen
Beste Rowan, ik wil wel graag de strips van je kopen voor 10 euro om uit te proberen, mits ze nog 2 maanden goed zijn?
Als je me een mailtje stuurt (kan dat via dit forum?) kunnen we daar wat voor afspreken voor het opsturen.
Groetjes
Link naar deze reactie
21/10/2013 @ 16:58

Heey,
Slik nu sins 1 maand zoely en ben niet ongesteld geworden...
Ik en mijn vriend schrokken oraar ot!
Heeft iemand dit ook gehad en weet of het normaal is?
Heb er wel meer over gelezen dat vrouwen de 1ste maand menstruatie overslaan en toch last hebben van buikpijn.
Er stond zelfs bij dat hiervoor gewaarschuwd was door een gynaecoloog.
Maar toch vind k het wel raar.
Iemand die advies kan geven?

Link naar deze reactie
21/10/2013 @ 18:09
Flora

Online Status
Hoi Lianne,

Gebruikte je ervoor ook anticonceptie? Het kan wel normaal zijn als je met iets nieuw begint. Ik heb net hetzelfde voor met de Nora 30-pil. Ben bevallen in mei, dan minipil en nu Nora. Eerste keer met de pilstop heel hevig ongesteld en de tweede stop nauwelijks en nu weer pilstop en bijna niets. Maar ik heb dus ook wel alle symptomen: buikpijn, moe enz... Je steekt kunstmatige hormonen in je lichaam, die ervoor zorgen dat je geen slijmvlies in je baarmoeder opbouwt zoals gewoonlijk. In de bijsluiter van de pil staat ook inderdaad dat het uitblijven van de menstruatie niet abnormaal is, behalve tweemaal achter elkaar.

Link naar deze reactie
26/11/2013 @ 19:46

Zoely
Ook ik heb nog 2 volledige strips Zoely liggen die ik niet meer neem omdat ik me er niet goed mee voel.
Wil iemand ze overnemen?
Link naar deze reactie
16/03/2014 @ 00:34

Een vraagje
Ik neen nu ongeveer 8 maanden zoely..
En heb me al heel wat zorgen gemaakt hopelijk kan iemand lij hier raad geven..
Ik heb mijn regels niet 1x gekregen in die maanden..eerst dacht ik dat ik zwanger was maar dit was niet..
De arts zeg me ook dat ik me geen zorgen moet maken..dit doe ik dus wel..
Heb ook last van misselijkheid, gezwolle voeten, hoofdpijn, gewichtstoename, minder zin in seks.. En noem maar op..
Ik heb al verschillende pillen genomen en bij welke pil ook had ik steeds heel fel bloedverlies..
De arts zegt tot dit normaal is en zegt tot ik geen andere pil moet hebben..
Maar maak me vooral zorgen voor moest dit mijn vructbaarheid 'beschadigen'
Hopelijk heeft iemand ongeveer hetzelfde lijk mij..
Link naar deze reactie
31/03/2014 @ 13:40
nano

ik zou graag die strips van zoely hebben ik heb nog maar 1 strip over
Link naar deze reactie
10/04/2014 @ 22:21

Zoely
Ik neem nu al sinds oktober 2013 de pil zoely. Ik had tot kort geen last van de pil. Nu heb ik al 2x mijn regels ni gehad en heb last van hormoonwisselingen :-s de ene dag ben ik super gelukkige en dan plots kan ik wenen voor niets :-s
Ik weet niet goed wat doen ... Zal ik mijn huisarts even bellen om raad ?
Ik ben al verschillende keren moeten veranderen van pil aangezien ik steeds tussentijdse bloedingen had.
Hopelijk weten jullie een beetje raad...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]