[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/02/2012 @ 09:43 sara | hallo via internet vind ik interessante aanbiedingen voor een pakket van een wandelwagen mura(+ draagmand, maxi cosi,voetenzak, ...) Komt toch 200 euro goedkoper uit dan als ik alles in dreambaby zou kopen. De winkel die momenteel mijn voorkeur draagt is babyhuis Casita (Terneuzen), alles is te bestellen via internet. Iemand ervaringen hiermee??? |
| 05/02/2012 @ 20:41 lindinha | wij kochten onze wandelwagentje enz ook in Nederland. Wel in babydump. Veel goedkoper en reeds gebruikt voor twee kindjes. Nog steeds in prima staat! We zijn hem wel zelf gaan halen. Onze fietskar kochten we wel via een nederlandse webshop. We betaalde voor onze croozer 150 euro minder dan in België en op twee dagen stond hij voor de deur |
| 06/02/2012 @ 10:31 ik | Ook hier alles bij babydump gehaald. Uitgebreide website,fijne winkels! Meerderen dicht bij de grens. En inderdaad goedkoper dan hier! |
| 06/02/2012 @ 21:54 Wendy ![]() | hier ook de wandelwagen en het park bij babydump besteld! was een enorm verschil qua prijs en een superservice gekregen! |
| 06/02/2012 @ 21:57 Hilde019 ![]() | Goede tip: nu is er blijkbaar een actie bij babydump.nl Bij een aankoop van een MURA krijg je een gratis eerste autostoel (GROEP 0) |
| 08/02/2012 @ 09:48 Tineke | Bedankt voor de tip Hilde! Ben helemaal weg van de Mura 3 Sweet cerise + actie en hoor zulke goede dingen over deze wandelwagen... Ik zie mij al wandelen. Is wel nog wat vroeg om nu aan te kopen zeker ... want ben pas uitgerekend voor oktober. ![]() Komen deze zaken ook soms in solden bij babydump of werken ze gewoon het hele jaar door met acties ? |
| 08/02/2012 @ 10:59 ik | Ik heb tijdens de vorige actie een quinny gekocht, met ook een gratis autostoeltje en luiertas. Nu zijn de nieuwe acties begonnen net, en weer dezelfde aanbieding. Dus denk dat ze vaak genoeg zulke aanbiedingen hebben. Wat wij hebben gedaan (omdat je zegt dat het te vroeg is) is in januari naar de winkel in Heerlen geweest, toen spullen besteld, leverdatum op Maart gezet (dat mag je dus helemaal zelf kiezen, wordt gratis geleverd). Ze hebben daar ook de garantie dat, mocht je zwangerschap mislopen, je kosteloos alles retour mag doen of gewoon je bestelling annuleren. Zo kan je gebruik maken van de aanbiedingen nu, maar toch nog niks in huis hebben (en ook nog niet betalen). |
| 08/02/2012 @ 11:31 Tineke | bedankt IK! Dat is goed om weten!! |
| 08/02/2012 @ 13:06 Line ![]() | Wij hebben onze kinderwagen en toebehoren besteld bij www. kidscomfort. eu (Duitse site) Heel tevreden van en een pak voordeliger. |
| 08/02/2012 @ 16:55 katleen | hier komt onze kinderwagen ook van Nederland (babypark.nl). 2 dagen later stond hij voor onze voordeur. In Belgie kostte de kinderwagen min de 10% geboortelijstkorting 300 euro meer. had ik het geweten, ik had er gans mijn uitzet gekocht. Voor de dienst na verkoop moet je het niet laten. Ik had daarom bij Dr**mbaby de lijst gelegd. Nu ik helaas de dienst na verkoop bij Dr**mbaby/Dr**mland heb ervaren, kan ik daar weinig positief van zeggen. Een onstabiel plooibedje drie keer moeten terugbrengen dat steeds ongewijzigd terugkwam (en dus 3 keer 6 tot 8 weken kwijt). Beweerde die verkoper dat je kindjes in eenpersoonsbed te slapen legt als ze kunnen rechtstaan (hier met 10 maanden) of dat mijn kind te zwaar is (P10) om maar geen moeite te moeten doen. |
| 08/02/2012 @ 21:11 sara | dank voor de reacties uiteindelijk is het besteld bij babyhuis casita het is ook interessant om de verschillende sites te bekijken babydump: mura + gratis maxi cosi + verzorgingstas casita: mura + gratis maxi cosi + voetenzak mura + voetenzak universeel voor in maxi cosi (wel nog 10 euro verzendkosten). iedere site biedt wel een aantal voordelen, en het loont de moeite om na te gaan wat je zelf meest nodig hebt (een verzorgingstas had ik bv. al). en inderdaad alles samen 200 euro goedkoper dan bij dreambaby... |
| 13/02/2012 @ 09:20 wendyo | Wij zijn onze Maxi Cosi Mura 4 (even voor de volledigheid) ook gaan kopen bij Casita. Niet via internet besteld, want is maar drie kwartier rijden van hier. Heel vriendelijke, goede bediening die je niet behandelt alsof je zelf nog een kind bent (hier is zo'n kinderwinkel in de buurt waar ze je echt zo behandelen, twee keer raden waar mijn lijst niet gelegd wordt). Wij kregen er een maxi cosi cabriofix bij en de draagmand (+ toebehoren). |
| 13/02/2012 @ 12:38 Mieke | Hier ook wandelwagen (mutsy 4rider - echte aanrader!!) in babydump gaan halen, veel goedkoper, goeie service achteraf (wisselstukken ed). Ik kijk nu al een paar jaar op de site voor de acties, en eerlijk, het zijn altijd dezelfde - het hele jaar door. Denk dus niet dat je 'direct' moet beslissen :) |
| 13/02/2012 @ 20:28 mieke | Hier ook super tevreden van Babydump! Ik krijg nu al pakweg 7 maanden de aanbiedingen per post van Babydump en dat zijn idd zoals Mieke hierboven zegt altijd (of vaak) dezelfde. Ik zou me er dus niet voor haasten. Wij hebben onze Stokke wandelwagen ook wel redelijk snel gereserveerd, maar dan pas als leverdatum januari opgegeven. Zijn het uiteindelijk (omwille van werk en dergelijke) het toch zelf gaan halen en alles stond mooi klaar in de verpakking, niets beschadigd, iemand hielp heel goed met alles in de auto te steken, ... Alleen maar positief over Babydump! (en Prenatal ook overigens) |
[Reageer]

wandelwagen nederland?