Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:53 Véro | Leen, heel lang geleden bij mij. maar ik hoor er wel veel goed van. Toua reg was anders ook nog een aanrader. lekkere tajines. geen idee wat het bij ons zal zijn vanavond. waarschijnlijk paksoi in de wok met oestersaus en noedels. En geroosterde cashewnoten. en verder TGIF. ben beetje moe. maar herinner mij ineens dat ik vanavond heb afgesproken om ene te gaan drinken met de meisjes. iets om naar uit te kijken. |
| Gisteren @ 13:22 Leen | ben juist naar markt geweest. viooltjes gekocht voor vooraan en witte selder om met tomatensaus te maken en rapen en courgette om couscous te maken. paksoi, nog nooit gemaakt. chinese kool wel al eens en daar lijkt dat op zeker hé? |
| Gisteren @ 14:13 pien | Ik ben ook aan het thuiswerken, maar ik ga hier maar wat voortdoen want zo 's nachts werken zie ik niet direct zitten!! ![]() ik ben weer tante geworden, van Em meli en. Prachtige naam vind ik dat! Ik zou graag vanavond eens gaan kijken met de kids, 't is wel in Gent te doen. We zien nog wel om hoe laat A en E wakker zijn. Straks H nog gaan halen ook... Goed weekend al voor iedereen!! ![]() |
| Gisteren @ 14:22 Leen | ja dat is ne mooie naam, lang maar toch mooi en lief hoe is 't met dat kindje dat daar zo veel te vroeg geboren was? prettig weekend |
| Gisteren @ 14:46 pien | Die zijn intussen kunnne verhuizen naar Wa shing ton en stellen het heel goed! Ze krijgt bv en komt goed bij en alles lijkt al een nare droom geweest te zijn, zeggen ze. Ik heb drus 3 nichtjes bij op even zoveel maanden, maar heb er wel nog geen enkel van gezien (straks het eerste: wihiiiii! Dat van J's andere zus heeft zeer erge reflux, en daarom ontvangen ze niet veel bezoek, sinds woensdag weten ze dat haar maagje niet goed gevormd is (platte buis ipv een zak). Vervolg volgt allicht nog... ![]() |
| Gisteren @ 15:35 Véro | proficiat Pien! Ik vind het vooral een schattige naam eigenlijk. Wel minder nieuws over dat andere kindje. Maar eens ze weten wat het is kunnen ze er mss ook iets aan doen. paksoi doet mij eigenlijk meer denken aan warmoes (snijbiet). Chinese kool is toch nog iets anders. Ik ga eens kijken op odin.nl. Mss vind ik nog iets lekker (en nieuw). |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?