< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
01/09/2010 @ 21:52
nele

khad gisteren met PJ ook zo iets voor...we zaten in wachtzaal bij dokter voor zijn oortjes en kwam een zwarte vrouw naast ons zitten. Ik zag pj zo met zijn ogen die vrouw afgaan van boven naar benden , van links naar rechts...kdacht ja, en nu gaat het komen...en ja, daar kwam het dan.."mamaaaaaaaaa, waarom is die mevrouw helemaal zwart, is die vuil?"....nee jongen...en khad nondedekkie echt geen pasklaar antwoord dat mij te binnen schoot...die heeft zo hetzelfde kleurtje als Manou'ke uit uw klas, die is toch ook heel mooi...'ah ja, das waar, deze mevrouw is ook heel mooi hé mama', ah ja, natuurlijk, zei ik...héhé, wat waren we daar goed uitgekomen hé ...en zo kom ik dus al 2 dagen na elkaar in aanraking met mijne zoon die oog heeft voor vrouwelijk schoon . En oz iedereen content : zwarte madame, pj en de mama ook, en de rest van de wachtzaal zat ook te gniffelen natuurlijk..met die klein mannen komt ge toch wat tegen hé...maar het zijn zulke momenten waar ik dus het meest van hou eigenlijk, die onverwachte zalige uitspraken van die tot nog toe meestal onschuldige bengels van ons. Vandaag meermaals beseft dat gezinsgeluk één van de mooiste dingen is die er zijn...heb echt genoten van de kindjes vandaag. haha, zoveel gestoef, tzou wel eens goed kunnen dat ik hem morgen achter het behang wil plakken.

Ma bon, belangrijskte is : PJ oortjes ok, geen buisjes meer tot nog toe .

Alle kids deden het prima zo te lezen, alleen spijtig van N hé Fie, maar je hebt dat prima aangepakt, N heeft zich snel herpakt, mede door de goede hulp van de mama .
Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:23
Nancy78

Online Status
ocharme, Fie, N'tje haar vroegere vriendinnekes zijn niet van de poes zeg Maar wel goed opgepakt van jou En ivm L'je laten slapen, ik deed dat ook echt vaak hoor, toen A'tje klein was. Ik heb daar ook veel commentaar op gekregen maar een kind wakker maken elke 5 voeten, is m.i veel schadelijker. Zolang je die geen uren en uren alleen laat om zelf te gaan boemelen of zo...

Iedereen 1ste schooldag overleefd? Z was supertrots op haar boekentasje (bijtje - site G) en heeft er veel commentaar op gekregen. Maar hier ook de klassen door elkaar geschud. Z was deel van vier vriendinnekes en helaas is zij enige die bij ene klas zit. Traantjes in ogen toen ze dat zag maar aan de andere kant, ze was al over ander vriendinneke aan het spreken toen ik haar 's avonds in bed stak en haar beste vriendinneke had tikkertej met haar gespeeld in speeltijd, dus no problem - oef

Nele, heb mij in deuk gelegd met je uitleg van PJ - hij heeft wel oog voor vrouwelijk schoon hé

Hihi, Els, R zijn eerste multiculturele ervaring ook achter de rug Daar kijkt Z niet meer van op, haar neefje is zwart hé.

Moet verder doen

by the way, nog geen pukkeltjes bij Z... Benieuwd of die er komen en wanneer...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:42
Leen

bij ons ook traantjes, ze wou terug naar 2KK, maar 's middags vond ze het toch leuk en vandaag geen probleem. wou wel niet naar refter, maar ja en A. moest blijven tot ze binnen gingen.
't is weer gestart.
en Pien, voor mij mocht de schoolvakantie ook nog duren hoor, vond dat ook wel leuke tijd. nu moeten we ze weer afgeven aan de juf...
N. is vandaag ook terug naar om en die was ook heel blij. nog dikke knuffel en dan moest ik maar vertrekken. tot gisteren was "Lertje akansie zee", (Claire met vakantie naar zee).
en ikke hier, dus alles terug op z'n plooi. A. heeft vandaag en morgen nog verlof, dan kan Y. rustig starten.

dada
Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:09
Snowy

Online Status Stuur bericht
hier is de eerste dag ook goed verlopen, alhoewel ik wel verwacht had dat we even in het klasje mochten blijven....

N. ziet spelen volledig zitten maar als ik vertel dat hij ook wat zal moeten leren aiaiiaa

hij kan trouwens al van 4.5 jaar fietsen zonder zijwieltjes en is momenteel zwemles aan het volgen, maar heeft wat bang als hij met enkel 2 blokjes in het diepe drijft en dreigt te zinken... maar alles op zijn tijd, is gewoon die grens overgaan he

zijn er nog mensen die op vakantie gaan binnekort?
wij vertrekken binnekort naar frankrijk (laatste jaar dat we er van kunnen profiteren! en toevallig is net de klasfoto in die week

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:58
Fie

Haha Nele, heb echt moeten lachen met PJ zijn uitspraken en feit dat hij het vrouwelijk schoon al weet te waarderen

Ook R zijn 'chocoladeventje' was heel grappig ! Op die leeftijd is dat toch nog zo onschuldig en vaak ongelofelijk grappig wat die allemaal zeggen en denken hé!

Bij N ging het goed op school vandaag maar ze ligt als een vodje in de zetel nu, ik voelde het meteen dat ze koorts had (D natuurlijk nog niet aan gedacht - was al twee uur thuis ) - heeft 38,6 - hopelijk is het maar een opstootje en overwint ze het maar begint al goed - gelukkig bijna weekend! Straks maar eens oma's rondbellen voor babysit morgen...

Fie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]