[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2010 @ 16:14 ikke | Hallo allemaal.. Ik ben nu 34 weken en 3 dagen zwanger. Vorige week woensdag is de vk bij mij thuis geweest omdat ik al weeen had. Er werd mij verteld dat ik 1,5 cm ontsluiting heb en het erg rustig aan moest gaan doen. Sindsdien voel ik allemaal gekke dingen en ik ben ontzettend bang dat de baby te vroeg zal komen. Hij ligt ook al wat voor op groei want toen ik 33.2 dagen zwanger was werd hij gemeten op 34.6 weken. Ik heb steeds rare steken in mijn buik en ik heb vandaag al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn onderrug.. het komt en het gaat. Het is niet zo dat het niet uit te houden is maar het is wel erg onaangenaam. Ook kan ik al een paar dagen mijn urine niet meer ophouden als ik wakker word. Ik moet dan echt naar de badkamer rennen omdat ik de wc beneden al niet eens meer haal en soms ben ik zelfs voor de badkamer al te laat. Ook heb ik een ontzettend pijnlijk gevoel beneden als ik op mijn hurken zit. Moeilijk te beschrijven.. alsof het dan helemaal open staat beneden zeg maar.. snap je? Alsof de baby er zo uit kan glijden.. En ook heb ik een ontzettende "spierpijn" beneden.. ik grap weleens tegen mijn vriend alsof het voelt alsof we de hele nacht kindjes hebben gemaakt.. maar zo voelt het echt zeg maar.. helemaal beurs.. Ik verlies ook steeds meer slijm na het plassen (sorry voor de details) Morgenmiddag moet ik weer naar de vk.. maar ik ben er zelf zo ongerust over.. Ben ook ontzettend emotioneel.. en kan me niet meer herrinneren wanneer ik me voor het laatst echt vrolijk heb gevoeld Kunnen jullie mij gerust stellen? |
| 27/07/2010 @ 18:19 | ik ben 40 weken en heb dat gevoel als ik buk ook maar voor de rest zou ik toch maar eens naar spoed gaan daar leggen ze je ook aan de monitor en dan weten ze meteen ook of er al weeen zijn als je niet op je gemak bent moet je het laten nakijken je kent je lichaam het beste zelf en als er dan toch niks is ben je ook gerustgesteld en kan je je eigen veel rustiger houden anders loop je toch maar de muren op je kan ook al eens naar een ziekenhuis bellen en een dokter om raad vragen |
| 31/07/2010 @ 20:36 Sarah | Ik vermoed dat je voorweeën hebt en dat je baby aan het indalen is. Vandaar dat je vaker naar de wc moet en stekende pijn hebt. Ik neem trouwens aan dat de pijn helemaal onderaan je buik is. Het voelt als messteken. Erg vervelende pijn. Als je onzeker bent kun je je gyn. of vk even bellen en vragen om advies. Succes. |
[Reageer]

Weet het even niet meer