< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: allerlei » schroefdoppen van aventflessen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: allerlei
schroefdoppen van aventflessen
20/07/2010 @ 14:49
bene

Online Status
hey

Na al verschillende winkels te bezoeken en wat te speuren op internet vroeg ik me dus af of ze die schroefdoppen (waar je de tut inplaats en dan zo op de fles schroeft) apart verkopen.
Ik heb er hier al twee stuk en ik vind het zo dom om gewoon nieuwe flessen te kopen, want daar is er nog niets aan.
Iemand dus raad?

dank je
Béné

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 16:37

Online Status Bekijk profiel
denk het niet hoor
ik heb er anders wel nog liggen door kapotte fles dan
grtz

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 18:52
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Ik gebruik nu al Avent flessen sinds de geboorte van mijn oudste en heb nog nooit aan de hand gehad dat de doppen sneller zouden slijten dan de flessen. Misschien dus eens durven van een mailtje te sturen aan Avent zelf? Als ze een beetje commercieel ingesteld zijn, sturen ze je wellicht wel gratis een aantal extra schroefdoppen! (Ik meen dat he, de schroefdoppen van de flessen van mijn oudste zoontje gebruik ik nu nog voor mijn dochtertje)

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 20:59
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ik heb het ook voor. Mijn zoontje smeet er nogal veel mee.
ik vroeg mij dat dus ook af om het apart te kopen. Na informatie te vragen in de winkel wist ik dat het ging maar het kost bijna evenveel als een nieuwe fles. Ik heb dus gewoon nieuwe flessen gekocht.

gr Sarah

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 21:02
Leen

Dat heb ik idd bij geen van de drie ooit voorgehad. Volgens mij hebben jullie heel wat spierkracht en draaien jullie de doppen erg fors aan...

Ik zou ook een mailtje sturen met de vraag of ze het apart verkopen. Ik heb het laatst met een fietsstoeltje voorgehad. Ik vroeg in de fietsenwinkel een missend onderdeeltje te bestellen, maar dat kon niet volgens het bestelformulier dat de winkel had. De winkel belde even naar de verdeler, en per express werd mij gratis het gevraagde onderdeeltje opgestuurd. Dat had nl niet mogen ontbreken. Service van de verdeler... fijn toch... !

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 21:17
ENGELMAMA

ik heb flesjes gekregen van mijn schoonzus maar sommigen hadden geen flesringen meer of dopje was weg.(kindjes speelden er ook mee)

ik heb dan van Avent de Steriele doppen voor zuigspenen (2)Travel gekocht (rond de 7euro)

Bevat 2 schroefdoppen (voor onderaan), 2 flesringen en 2 afsluitdoppen

ik vond die doppen eigenlijk heel handig om mijn flesjes mee te nemen naar onthaalmoeke (ze zaten mooi steriel)

Link naar deze reactie
20/07/2010 @ 21:42
bene

Online Status
hey

alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik ga straks een mailtje sturen naar het bedrijf. Dat is een goed idee! Ik laat jullie weten hoe het dan afgelopen is!
Tja, mijn zoontje smijt zijn flesje soms op de grond vanuit zijn eetstoel, maar ik veronderstel dat dit niet enkel hier gebeurt.
@engelmama: dat heb ik nog niet gezien, daar moet ik misschien naar op zoek gaan als ik geen antwoord van het bedrijf krijg.

Link naar deze reactie
21/07/2010 @ 11:05
Baukje

Ik heb die ook gewoon los kunnen kopen hier in Nederland bij de etos. Nou ja het zelfde setje wat engelmama ook heeft. Het ging mij dan meer om de losse doppen want die raak ik nog wel eens kwijt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]