Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/07/2010 @ 22:07 Muis ![]() | Hoi nr 1 wilde een tut de 2 andere niet! Ze mochten maar wilden niet...wel een doekje om te frotten(wrijven) een trooster. |
| 19/07/2010 @ 23:32 Karolien | wat een heisa over een tut.. hier drie tutters en ook best blij om! tutje dient als troost en om in slaap te vallen. als je die regel volgt is het afleren vrij simpel en lopen ze niet hele dagen rond met de tut. wat je kan proberen is een andere soort tut. mijn jongste kreeg ook bv, maar wil enkel tutten van avent. die zijn iets meer afgeplat.. ik deed er dan wat melk op en dat nam hij makkelijk aan. toen hij begon te tanden, ben ik er beginnen chamodent op te druppelen, smaakt wat zoet en nam hij de tut zeker goed aan! deed ik enkel bij het slapen gaan. ik heb ook eerst wat moeten zoeken naar de juiste tut. dat je moet opstaan voor een tutje is juist. maar dit is ook maar voor een korte periode. en het afleren heb je zelf in de hand. als je kinderen van 4 of 5 jaar ziet rondlopen met een tut overdag, tja, dan vraag je er wel wat om.. de jongste is nu 14 maand, en krijgt zijn tut enkel in zijn bed. als hij er uit komt, zeggen we dag tut, slaapwel en laat hij hem braaf liggen. beneden ligt er een reserve als er weer eens een erge valpartij is en hij troost nodig heeft. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Dochter van 3wk wil absoluut geen tutje

) geen tut geven.