< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Doopsuiker Suikerdraakje

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschapswens opgeborgen... » Net uit medische mallemolen gestapt

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschapswens opgeborgen...
Net uit medische mallemolen gestapt
03/05/2010 @ 17:35
Cathy137

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Zijn er nog dames die onlangs uit de medische mallemolen gestapt zijn?

Sinds augustus 2008 waren wij bezig voor een 2de kindje. Eerst enkele maanden met clomid en pregnyl, dan enkele IUI's, nadien 3 verse IVF-pogingen en de laatste was de cryo-poging. Hiervan weten we sinds vorige week vrijdag dat het weer niks is.

Vermits we verder willen met ons leven en mijn lichaam al genoeg heeft afgezien, hebben we besloten het hierbij te laten. Dit is een zeer moeilijke beslissing geweest, maar telkens die teleurstellingen bij een negatieve test waren ook zeer zwaar.

Zijn er mensen die hierover willen praten? Die willen vertellen hoe ze hiermee omgaan en wat er nu verandert in hun leven.

Wij hier gaan alvast genieten van wat we wel hebben, al komen de traantjes nog regelmatig in de ogen.

Iedereen die ook deze beslissing genomen heeft, veel sterkte!

groetjes

[Laatst gewijzigd door Cathy137 - 03/05/2010 @ 17:36] - Link naar deze reactie
06/05/2010 @ 07:45
Marie'tje

Online Status Bekijk profiel
Dag Cathy,
Ik zie dat je er al ééntje hebt, dat is een klein wondertje dan?
Wij proberen nu ongeveer een jaartje, deze maand was 3de met Clomid, ik heb enorm emotionele buien van Clomid, Asefemine, ... en al die andere brol. Ik denk er dus aan als het deze maand niet gelukt is, volgende maand me mss nog één keertje te laten opvolgen en er dan ook ff met te stoppen.

Weet je, volgens mij kan je er echt wel te veel met bezig zijn hoor.
Ik maak geen/te laat/weinig eitjes aan - gyne noemt het luie baarmoeder. Wat heb ik traantjes gelaten toen hij dat zei.
Nu is m'n grootmoeder een kleine 2 maand geleden overleden, ik was daar dus enorm mee bezig in de periode dat ik juist m'n ei moest hebben, direct van de 1ste keer zat er ééntje klaar.
Terwijl ik er dus echt niet niet niet met bezig was...
Dus denk ik, mss kan je er écht wel te veel mee bezig zijn.

Wie weet hé.

Kopke op!

M

Vermoedelijke bevalling op 05/05/2011.
Al 6 weken zwanger (15.08% ver), nog 33 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
07/05/2010 @ 12:56
Mona

Hoi Kathy

Ik ben ook sinds augustus 2008 bezig voor een tweede kindje, we zijn nu een laparoscopie (de 3de in totaal) en 11 behandelingen (waaronder 2 verse ICSI, 3 cryo-pogingen en 6 IUI) verder.
Sinds gisteren weet ik dat de laatste poging ook weer mislukt is, een IUI met 4 rijpe follikels.
Voor mijn zoontje heb ik ook 7 IUI en 2 verse IVF en 2 cryo's gehad.

Stilaan begin ik te beseffen dat het hopeloos is, maar ik blijf zo hardnekkig volhouden. Ik heb er nu in totaal al 22 pogingen opzitten, ik schaam me bijna om dat te zeggen.

Een 2de kindje is een droom die waarschijnlijk nooit zal uitkomen en ik weet niet hoe ik het kan loslaten zonder mijn hele leven dat verdriet en gemis mee te dragen.

Het is sterker om de beslissing te nemen om er mee te stoppen, dan zoals ik te blijven doorgaan tot het bittere einde.

[Laatst gewijzigd door Mona - 07/05/2010 @ 14:03] - Link naar deze reactie
07/05/2010 @ 15:59
Cathy137

hey dames,

Bedankt voor de reacties. Ik kan het ook niet opgeven. Ik wil wel want mijn verstand zegt stoppen, maar de drang, die blijft.

Gisteren nog eens een goed gesprek gehad met de huisarts en ze is er ook van overtuigd dat we niet klaar zijn om ermee te stoppen. Ze raadde ons aan naar Jette te gaan. Omdat er lange wachttijden zijn, had ik al gehoord van lotgenoten, heb ik vandaag ineens gebeld. We mogen op 05/07 reeds gaan, valt mee vind ik. Hopelijk brengt die dag ons veel geluk, kan ook niet anders, dit is ons zoontje zijn geboortedag.

Mona, waar ben jij in behandeling? Jij hebt ook al veel moeten ondergaan. Het is echt niet te onderschatten hé. In ieder geval, ik mee voor jou voor een wonder.

Marie, achteraf gezien is onze echt een wondertje. Hij is er na 11 maanden, na 1 maande clomid en pregnyl gekomen. Dus ja, toen moeten we echt veel geluk gehad hebben.

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2010 @ 20:29
Mona

Ik ben in behandeling in Jette, reeds van in het begin, blijkbaar moet ik toch een heel moeilijk geval zijn.

Link naar deze reactie
08/05/2010 @ 15:12
elif

Online Status Bekijk profiel
Meid ik wil je heel veel suc6 wensen in jette!
Wij lopen ook in jette bij prof tournaye.
Wij zijn al 4,5 jaar bezig voor ons 1e wondertje, maar dit komt doordat mijn man door de bof alleen onvolgroeide zaadcellen had , deze waren gevonden tijdens een tese.
Mijn eicellen zijn tijdens onze icsi met donorzaad bevrucht, helaas door ernstige overstimulatie geen verse tp, daarna tp van 2 cryo's zwanger van een 2ling maar helaas met 6,1 week mk van beiden.
De laatste cryo tp is mislukt.
Nu zijn we op de wachtbank van iui-d 1 nog 11 dagen , maar ik ben bang dat het niks zal zijn.

Heel veel succes meiden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]