[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2010 @ 18:38 son-shine ![]() | Meiden, dat heeft te maken met "moeheid" van de materie! Metaalmoeheid kent iedereen, maar ook plastic verminderd in kwaliteit spontaan op de duur!!!! |
| 12/04/2010 @ 19:55 patricia ![]() | hey son-shine dus toch maar een nieuwe of kan de oude nog even mee wat denk jij ![]() |
| 12/04/2010 @ 20:43 son-shine ![]() | Haal de hoes 'r een keer af, zie je kleurverschil en textuurverschil? Als het echt "erg" is kan je het zien ![]() |
| 15/04/2010 @ 14:48 biebel | Dames, Je moet naar de code kijken die erop staat. Alleen diegene waar ECE R44/04 opstaan zijn veilig gekeurd!!! Ik werk zelf als dienstverantwoordelijke voor onthaalgezinnen en die richtlijnen zijn een tijd geleden (in jaren uitgedrukt) door Kind en Gezin opgedragen. Als je je kindje vervoert dan moet dit met die code zijn. Je kan ook altijd langs politie gaan, zij weten ook perfect wat veilig is en wat niet. Dus de kans bestaat heel goed dat de verouderde modellen deze code niet hebben en dan zou ik het ook afraden om deze verkregen modellen nog te gebruiken... Hopelijk heb ik kunnen helpen! Groetjes |
[Reageer]

wat nu te doen

toch wel blij . want hij wou eerst paar doosjes pampers kopen maar hij vroeg de lijst en zij direct ik koop hem dus .