[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2010 @ 12:11 Anoniem | heb een vraagje aan zwangere dames. wanneer kregen jullie innestelingsbloed? en hoe lang duurde het? was het bruin of helder bloed. veel weinig? juist wanneer kregen jullie het. bij nod. of na je nod. liefs ![]() ![]() |
| 12/03/2010 @ 22:03 ellen26 ![]() | ik had 1 druppel precies op de dag van NOD.. en daar bleef het bij.. dacht dus dart de zou arriveren,, maar nee..![]() succes!! |
| 13/03/2010 @ 15:23 Leen | Hoi! Hier nooit geen innestelingsbloed gezien hoor! Niet iedereen heeft dit blijkbaar want ik ben wel degelijk zwanger (28 weken)! |
| 14/03/2010 @ 12:51 wolkewitje | Innestelingsbloed 1 week na mijn eisprong. Een heeel klein beetje, een drupje ofzo. Omdat ik meestal 5-6 dagen voor de dag dat ik echt ongesteld word al bloedverlies heb dacht ik eerst dat het dat was, maar het hield op en een week later had ik een positieve test. Ik ben nu voor de derde keer zwanger, en ook deze keer verlies ik weer bloed. Tot nu toe bruin, maar bij de vorige zwangerschappen ook rood, roze en oranje. Ongeveer van de zesde tot de twaalfde week. De eerste zwangerschap eindigde in een missed abortion en currettage, de tweede zwangerschap ging goed. Zolang ik er geen heel erge krampen bij heb ga ik er vanuit dat het gewoon goed gaat. |
| 14/03/2010 @ 14:12 Anoniem | ik heb bij mijn nod dag 2 druppels of zo bloed gehad heel klein beetje. ik ben nu 16 dagen overtijd. ik ga volgende week testen. maar zijn er nog meiden die het gehad hebben. ![]() |
| 15/03/2010 @ 11:39 ellen26 ![]() | klinkt goed!! waarom nog een week wachten?? volgens mij zit het wel goed! |
| 15/03/2010 @ 12:24 anitab | ik heb het zo'n 9 dagen voor NOD gehad, 1.5 rood/bruin rozig verlies. waarom test je niet gewoon? |
| 15/03/2010 @ 14:16 Anoniem | getest: negatief! ![]() |
[Reageer]

zwangeren innestelingbloed?

zou arriveren,, maar nee..