[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2010 @ 08:46 Katherine | charlotte ging rollen toen ze 5 maand was van buiklig naar ruglig en omgekeerd! alleen zitten aan 6 maand rechtstaan in haar box aan 7maand kruipen aan 8maand eerste tandje aan 9 maand en alleen lopen aan 13 maand!!! |
12/03/2010 @ 13:14 ![]() | Zoontje: eerste buikrol op 6m Dochter: eerste buikrol op 4m |
| 12/03/2010 @ 16:48 Claudia | Eerste tandje op 11 weken. 2de tandje op 13 weken. 5de tandje op 17 weken. |
| 12/03/2010 @ 17:22 Sijsje | leuk topic! eerste tandje op 4 maanden, eerste kies op 14 maanden eerste keer omrollen op 5 maanden eerste keer alleen zitten op 7 maanden kruipen en zich recht trekken (kwam snel na elkaar) op 9-10 maanden (weet niet meer exact) eerste keer alleen lopen op 14 maanden |
| 12/03/2010 @ 17:39 duno | wat is de eerste mijlpaal? lachen? vanaf wanneer is dat? mijn dochter lacht precies al van de 1e week, maar misschien is dat gewoon een 'spiertrekking'? |
| 14/03/2010 @ 10:05 Sweettalk ![]() | mijn zoontje begon ECHT te lachen op 6weken, om bij te smelten.. De andere dingen heeft hij nog niet gedaan ![]() |
14/03/2010 @ 18:49 ![]() | eerste keer hoofdje rechthouden 4 weken eerste glimlach 5 weken eerste giecheltje 8 weken :-) de leukste tot hier toe al ... ![]() |
| 14/03/2010 @ 22:09 hw | Inderdaad leuk topic! Floor heeft een nogal aparte volgorde in haar ontwikkeling...: Buik-rug rollen: 5 maanden Los zitten: 5,5 maand Rug-buik rollen: 6 maanden Eerste 2 tandjes: 7 maanden Tijgeren: 7 maanden Eerste woordjes (aai, mama, papa, dagdag, happen, ja, nee, bal): 7,5 maand Zelf gaan zitten: 9,5 maand Staan: 11 maanden Kruipen (buik van de grond): 11 maanden Eerste zinnetjes: 13 maanden Los staan: 13,5 maand Los lopen: 15 maanden |
| 14/03/2010 @ 23:29 Amina | dochtertje: eerste tand: 7m kruipen: 6m en half rechttrekken aan tafel/park/zetel: 7m volledig alleen stappen: 10m 1week zoontje eerste tand: 5m kruipen: 7m rechttrekken aan tafel/park/zetel: 7m en half alleen staan: 9m en half eerste 2 stapjes alleen: 10m |
| 15/03/2010 @ 19:08 leentje ![]() | mijn kleine spruit heeft deze namiddag zijn allereerst schaterlachje laten horen, ik smolt weg. nu wachten op een andere eerste keer. |
| 15/03/2010 @ 19:45 Lin | Alleen zitten: 5,5 maand Eerste 2 tandjes: 6 maand op 13 maand nu al 9 tanden (volgens tandarts al redelijk wat )Poepschuiven: 9 maand Zich optrekken: 11 maand Stapjes aan de tafel en stoelen: 13 maand Veel woordjes!! De eerste waren broemm, papa, mama, woef, dada zo rond 7,5 maand Nu: appel, aap, fiets, broemm (kkrijg dat er ma ni uit ), buh (bal), appe-ien (appelsien), peeeeer, Eentje (Leentje de poes) E-EU (Bertje de kater), ien (lien een meisje bij onthaal, EN hij probeert enorm veel na te vertellen: kging hem vandaag halen bij de OM; en ik zei tegen haar ' hij is een echt aapje'; waarop hij superfier op zijn eigen wees en keihard "aap" zei!!! Hij weet ook al waar zijn buikje is, zijn tenen, zijn voeten, handjes, neus (alhoewel die moeilijk is zonder spiegel ), mondje, oren, en sinds vandaag ook tandjes! Hij wijst het zonder problemen aan. Elke week oefenen we een lichaamsdeel. ![]() |
[Reageer]

Het grote De Eerste Keer topic

amai das vroeg
.

), buh (bal), appe-ien (appelsien), peeeeer, Eentje (Leentje de poes) E-EU (Bertje de kater), ien (lien een meisje bij onthaal,