[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2010 @ 19:26 | vocht of niet? ik ben wel al 23kg bijgekomen op 7 maand maar toch, mijn benen zijn afschuwelijk... bobbels en putten en mijn dijen hangen bijna over mijn knie-en, ik word er zelf bijna misselijk van zou dat allemaal vocht zijn? en wat doe je eraan... |
| 12/03/2010 @ 09:23 lies | handen en voeten wel neen, mijn handen en voeten vallen mee, onderbenen staan sokken wel in ...maar handen lijken me redelijk normaal . maar die benen!!! echt lelijk, een mooi lentejurke hoef ik voorlopig niet aan. ik heb wel wat schrik dat het niet meer goed komt, kvraag me echt af of zoiets terug in normale proportie gaat komen zonder blijvende letsel ![]() en ja hoor, de eerste zwangerschap 30kg , de tweede 27kg en nu ben ik al aan 23kg en moet nog 9 weken doen maar die benen! dat kan ik me niet herinneren , zelfs mijn benen optrekken lukt amper omdat het rond men knieën allemaal in de weg zit. ik geef toe, ik drink te weinig , ik moet dan zo vaak naar de toilet heb hier op het werk alvast een fles vittel erbij gezet. |
| 12/03/2010 @ 10:02 birgit | hier ook al 10kg aangekomen op 5maand... eerste zwangerschap was ik nog niks aangekomen en kreeg ik al mijn kg's opt laatste, dus dat beloofd! drink ook nauwelijks water (heb nu vlug een flesje naast me gezet) dikke vingers en olifantenvoetjes had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.. en denk dak nu ook weer aardig op weg ben.. vind het soms echt vernederend als ik andere topics lees waar ze nauwelijks iets aankomen... denk dan echt dat ik iets verkeerd eet, maar ik probeer zelf nog paar keer per week te sporten, en toch blijven die kg's erbij komen.. frusterend... |
| 12/03/2010 @ 12:57 lies | turnen ja ik heb nog BBB gedaan tot 4de maand zoiets maar ook zonder resultaat. en dan hoor je op de radio dat Tanja Dexters maar 3 kg is aangekomen . ik haal de 100kg nog op deze manier. voor zwangerschap liep ik 3 x per week een 4-5 tal km gezien mijn benen nu maak ik putten in de grond moest ik dat willen doen ![]() wel zou ik graag gaan fietsen van 2 april (dan ben ik thuis) dagelijks een half uurtje..zal wel geen kwaad kunnen zeker? |
[Reageer]

dikke benen

heb hier op het werk alvast een fles vittel erbij gezet.