[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2010 @ 13:55 | hallo wie heeft hier ervaring mee?? groetjes |
| 11/03/2010 @ 14:06 | Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je wilt zeggen met "ontstoren van vaccinaties". Kan je wat meer uitleg geven? K'tje |
| 11/03/2010 @ 14:30 sneakiesthippo ![]() | geen idee... |
| 11/03/2010 @ 20:34 | Hallo Het ontstoren van vaccinaties is de nadelige reacties van de vaccinaties uit het lijfje van je kindje halen dmv homeopathische korrels, ik ga dit doen en vroeg me af of er mensen ervaring mee hebben om wat uit de praktijk te horen. Groetjes |
| 11/03/2010 @ 22:48 sneakiesthippo ![]() | homeopathie kan nooit kwaad. dus proberen kan altijd. |
| 12/03/2010 @ 10:55 | Ja ikke. :-) Sorry, had niet door dat het daarover ging. M'n zoontje was vaak ziek (vooral oorontstekingen, en bij het minste héél veel koorts). Ben er in november mee naar de homeopaat gegaan (hij was toen 2.5j). Ik heb toen inderdaad enkele zaken meegekregen om te "ontgiften" en om z'n weerstand op te bouwen. Sindsdien heeft hij nog max 39.6° (ipv 40.2-40.5) en nog maar 1 oorontsteking gehad. OK, hij heeft nog de nodige verkoudheden, hé. Maar hij overwint ze nu zonder koorts te maken (of maar een klein beetje) ipv direct pieken richting 40°. Hier heeft het dus wel geholpen, denk ik. K'tje |
| 12/03/2010 @ 14:06 Niempie | dat is fijn om te horen zeg, en merkte je aan hem dat hij bv driftig of lastiger werd, want ze kunnen blijkbaar heel erg op zo'n ontstoring of ontgifting reageren |
| 12/03/2010 @ 14:08 | Neen, 't is altijd al een driftkikkertje geweest. ![]() Buiten dat z'n weerstand er beter op werd, heb ik aan z'n gedrag niks speciaals gemerkt. |
| 12/03/2010 @ 17:56 Niempie | haha ja hier ook een flinke driftkikker, dus ja ik hou mijn hart al vast voor als het nog erger wordt |
[Reageer]

ontstoren vaccinaties