< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » stress tijdens klussen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
stress tijdens klussen
11/03/2010 @ 13:20
leentje

Online Status
Ik neem clomid om zwanger te raken.
Mijn man heeft last van stress als we 'moeten' klussen ?
Hebben nog dames hun man dit ?
Hoe ga je hier mee om ?
Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 12:24
fieken

Online Status Bekijk profiel
leentje
Hoi Leentje,

ik ken dat ook, wij hebben daar ook mee te kampen.
Het is de druk daardoor ga je meer gaan nadenken en heeft dit effect op de zin in sex.

Fieken

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 12:31
Toeterke

Hey leentje ,

Ook hier een partner die stress heeft tijdens het klussen.
Soms zo erg dat het gewoon niet gaat. We proberen dan wel ontspannen te doen. En dan lukt het meestal wel. Maar soms echt maar 1 keer. Terwijl de gyn echt wel aanraad om minstens 2 dagen na elkaar te klussen.

Nu zijn die problemen voor ons van de baan. Aangezien we volgende ronde beginnen met IUI.

Probeer er niet aan te denken.. En probeer een beetje sfeer te creëren.. Niet makkelijk. Maar ja.. het doel heiligt de middelen hé

Liefs en veel succes
x x x

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 19:38
leentje

Online Status
Ik neem clomid om zwanger te raken. Moet constant naar de gynecoloog en heb hier best veel bijwerkingen van. Mijn man moet helemaal niets doen voor de rest. Je kan alle hormonen van de wereld nemen maar als het niet lukt om te klussen is het allemaal voor niets...
Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 20:15
xxx

leentje,

mijn man heeft dat ook.... Ik begrijp je gevoel heel goed maar probeer begrip op te brengen want als je verwijten gaat maken, bereik je alleen het tegenovergestelde! Door begrip te tonen, stel je hem meer op zijn gemak. ik zeg soms gewoon "we "moeten" vanavond maar we zien wel he" ook al denk ik vanbinnen het MOEOEOEOEOETTTTTT vanavond of ik ontplof!!!! Hoe meer je zegt: je moet, hoe moeilijker voor hem.

Grof gezegd: als wij geen zin hebben, kunnen we erbij liggen en laten gebeuren maar onze mannen kunnen geen erectie faken.

ik weet het, moeilijk he
Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 20:19
leentje

Online Status
kunnen ze dan geen pilletje halen bij de huisarts ?
ik moet anders pilletjes genoeg nemen...!
Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 12:27
fieken

@ Leentje
Hehe Leentje,

Ik zou dit ook wel willen, maar dat gaat niet! ik denk dat het beste pilletje geduld is!
niet leuk maar het is zo!

ik duim voor jou!

liefs
fieken

Link naar deze reactie
15/03/2010 @ 18:22
Tita

Dat zou het zijn hé dat ze daar een pilletje voor konden nemen hahaha
Wij hebben dat probleem ook hoor. Maar ik zeg helemaal niets meer over de bezoekjes bij gyn,... (Ik zet ze meestal als hij nog werken is).
Hij weet dus helemaal niets ervan.
En dat helpt bij ons enorm.

In het begin bespraken we echt alles (en eigenlijk vond ik dat wel fijn), maar dan lukte het absoluut niet voor mijn ventje. En zoals je zegt: "Ee man kan geen erectie faken hé"
Link naar deze reactie
16/03/2010 @ 12:04
El31

Haha, ik ken het nog goed. Ik weet nog dat ik eindelijk eens een eitje had dat er goed uitzag. 's avonds en de dag erna moesten we sex hebben, maar m'n vriend had ook geen zin!!! Maanden clomid geslikt, eindelijk een ei en meneer heeft geen zin..... Ik heb het erbij gelaten en die ronde maar laten gaan. Druk zetten is nergens goed voor. Uiteindelijk heb ik via pregyl en ??? (weet de naam niet mee) weer een goed eitje gekregen en toen hebben we wel 2 dagen sex gehad. Niet van harte, maar het moest... En het is goed uitgepakt, ondertussen hebben we een flinke zoon van net 1 jaar.....

Ik weet dat het heel frustrerend is, maar helaas is het niet anders... Anders moet je hem maar goed verleiden en verwennen, dat helpt ook wel eens....

Succes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]