[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/03/2010 @ 12:52 Bibi | Hoi, Mijn dochtertje is 4 maand en sinds een dag of 2 huilt ze heel erg als ze begint te drinken, echt krijsen. Eergisteren had ze ook wat waterachtige stoelgang maar die is nu terug normaal en haar wangetjes staan al een paar dagen rood, maar geen koorts. Voor de rest is ze heel opgewekt en slaapt goed maar alleen als ze begint de drinken begint ze nu ook heel erg hard te huilen. Nu drinkt ze een paar slokjes en dan huilen, weer een paar slokjes en weer huilen. Het vreemde is wel dat ze na een 10 tal minuutjes dan wel vlotjes drinkt maar omdat ze tegen dan al zo moe is van het huilen drinkt ze haar flesjes niet meer helemaal uit. Zou dit kunnen van tandjes die aan het doorkomen zijn want het is me opgevallen dat haar tandvlees bovenaan wat rood is, zo een rood lijntje op haar tandvlees. Of zou het ook wat anders kunnen zijn? Groetjes, bibi |
| 12/03/2010 @ 10:46 Bibi | Ik had ook al gedacht aan spruw maar ik zie niets in haar mondje van wit beslag of bobbeltjes ofzo. Het rare is dat het niet elke keer is dat ze zo slecht drinkt. Gisteren heeft ze 3 van de 5 flesjes vlot gedronken en maar bij 2 gehuild. Deze morgen heeft ze ook haar flesje heel vlot gedronken. Gisteravond heb ik nog eens haar mondje gecontroleerd en aan haar tandvlees gevoeld en dan moest ze haar flesje drinken en was het terug wenen met tuiten maar na 5 minuten heeft ze haar flesje dan toch vlot gedronken. Haar stoelgang is ook al terug normaal en haar wangetjes staan ook niet meer zo rood. Hopelijk is het nu voorbij. Denk dat we zullen moeten afwachten en zien wat er komt. Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes, bibi |
| 14/03/2010 @ 01:20 Christie | Misschien keelpijn? Of spruw. |
| 14/03/2010 @ 09:34 kim ![]() | Spruw is ook mijn eerste gedacht. Wij hebben het hier ook gehad en er was hier ook weinig te merken van die witte stipjes. Hij klokte ook toen hij dronk. ![]() |
| 14/03/2010 @ 14:38 Nyphredil ![]() | Tongklakken is idd typisch bij spruw, dat deed mijn dochter ook toen we spruw hadden. Maar zij had echt wel een wit tongetje. |
[Reageer]

huilen bij drinken: tandjes of iets anders???