< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » huilen bij drinken: tandjes of iets anders???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
huilen bij drinken: tandjes of iets anders???
11/03/2010 @ 12:52
Bibi

Online Status
Hoi,

Mijn dochtertje is 4 maand en sinds een dag of 2 huilt ze heel erg als ze begint te drinken, echt krijsen. Eergisteren had ze ook wat waterachtige stoelgang maar die is nu terug normaal en haar wangetjes staan al een paar dagen rood, maar geen koorts. Voor de rest is ze heel opgewekt en slaapt goed maar alleen als ze begint de drinken begint ze nu ook heel erg hard te huilen. Nu drinkt ze een paar slokjes en dan huilen, weer een paar slokjes en weer huilen. Het vreemde is wel dat ze na een 10 tal minuutjes dan wel vlotjes drinkt maar omdat ze tegen dan al zo moe is van het huilen drinkt ze haar flesjes niet meer helemaal uit.

Zou dit kunnen van tandjes die aan het doorkomen zijn want het is me opgevallen dat haar tandvlees bovenaan wat rood is, zo een rood lijntje op haar tandvlees. Of zou het ook wat anders kunnen zijn?

Groetjes,

bibi

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 14:20
sneakiesthippo

Online Status Bekijk profiel
kan best dat het tandjes zijn. Maar zou ze misschien spruw kunnen hebben? dan hebben ze dit gedrag ook namelijk. Of last van dr oortjes, dan gaat drinken ook moeilijk.
Lyanne heeft ook rode wangetjes, maar dit komt vaak ook door het weer van het moment.
Als het blijft misschien even naar dokter? Gewoon eens na laten kijken. ze moet wel drinken namelijk

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 10:46
Bibi

Online Status
Ik had ook al gedacht aan spruw maar ik zie niets in haar mondje van wit beslag of bobbeltjes ofzo.

Het rare is dat het niet elke keer is dat ze zo slecht drinkt. Gisteren heeft ze 3 van de 5 flesjes vlot gedronken en maar bij 2 gehuild. Deze morgen heeft ze ook haar flesje heel vlot gedronken. Gisteravond heb ik nog eens haar mondje gecontroleerd en aan haar tandvlees gevoeld en dan moest ze haar flesje drinken en was het terug wenen met tuiten maar na 5 minuten heeft ze haar flesje dan toch vlot gedronken. Haar stoelgang is ook al terug normaal en haar wangetjes staan ook niet meer zo rood. Hopelijk is het nu voorbij.

Denk dat we zullen moeten afwachten en zien wat er komt.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes,

bibi

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 11:09
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mijn zoontje weent ook bij sommige voedingen. Soms kalmeert hij dan als hij even op zijn tutje kan zuigen. Soms moeten we wel 5 minuten wachten voordat hij terug kan drinken.
We weten nog steeds niet zeker waarom hij het doet.
Strekt ze zich ook?
Want tandjes en drinken, breng ik niet echt in verband met elkaar (zeker bij ons niet omdat het al bijna 2 maanden bezig is)

Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 01:20
Christie

Online Status
Misschien keelpijn? Of spruw.
Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 06:47
Nyphredil

Kan ook van tandjes zijn hoor, mijn dochtertje heeft dat ook gehad. Meestal had ze het vooral bij 1 borst, dus als je de fles geeft, kan je mss eens testen door haar op je andere arm te leggen, mss heeft ze dan minder last...

Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 09:34
kim

Spruw is ook mijn eerste gedacht.
Wij hebben het hier ook gehad en er was hier ook weinig te merken van die witte stipjes. Hij klokte ook toen hij dronk.

[Laatst gewijzigd door kim - 14/03/2010 @ 09:36] - Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 14:38
Nyphredil

Tongklakken is idd typisch bij spruw, dat deed mijn dochter ook toen we spruw hadden. Maar zij had echt wel een wit tongetje.

Link naar deze reactie
14/03/2010 @ 18:25

Ik ga hier ook even de reacties volgen want Yanaïka heeft net hetzelfde probleem. Sommige flessen gaan supergoed, in 1 keer leeg, en bij andere flessen begint ze ook steeds te wenen.

Groetjes,
Lily

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]