< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » 3 weken en doorslapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
3 weken en doorslapen
10/03/2010 @ 11:40
Nikerkieke

Online Status
Hallo,

Mijn zoontje is 3 weken en half en slaapt al enkele nachten van 23 uur tot 7.30 uur. Dan maak ik hem wakker voor fles. Hij krijgt dan een fles van 120ml en dan telkens elke 3 uur eentje van 90 ml. Krijgt hij dan wel voldoende melk nog? En is het oke dat hij al doorslaapt of hem snachts wakker maken voor melk aangezien hij nog zo klein is

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 13:15
trientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zou hem niet wakker maken ze :)
zij blij dat hij zo goed slaapt!
als hij honger heeft zal hij zicht wel laten horen hè!
als je hem snacht ga wakker maken gaat hij het mss
gewoon worden!

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 15:38
Wendy

Online Status Bekijk profiel
's nachts zou ik je kindje zeker laten slapen!
Het belangrijkste is dat hij zijn totaal hoeveelheid per dag binnen krijgt.

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 15:59
SiLLie

Hoi
Lena sliep ook zo lang na drie weken en half
En ik heb ze gewoon laten slapen hoor
Ze kreeg borstvoeding dus ik weet niet hoeveel ze dronk, maar ze kreeg toch altijd genoeg binnen denk ik
Groetjes van SiLLie

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 16:06
Sentje

Mij is altijd gezegd eenmaal boven de 3,5kg is het niet meer nodig om wakker te maken. Toen mijn meisje op 6weken doorsliep heb ik ze dan ook laten slapen.

Maar geef toe heb ook soms aan haar bedje staan twijfelen om haar wakker te maken, maar heb het niet gedaan en ze is ook groter geworden zonder honger te lijden

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 20:56
wensje

Lekker laten slapen!!
Onze dochter sliep gelijk door,ook 23 uur de laatste fles en dan was het ook rond 7:30.
Wakker maken hebben we 1x gedaan en toen hadden we een niet zo blij meisje

Geniet er lekker van zou ik zeggen,het kan ook heel anders!!
Bij ons is het trouwens zo gebleven en ze is nu 15 maanden...
Wat een weelde!!!
Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 20:59
Nyphredil

Niet wakker maken en ervan genieten!

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 21:01
Leentje

Online Status
Het hangt blijkbaar van het gewicht van je baby af of je haar wakker moet maken of niet. Onze Jonathan woog 2,735kg bij zijn geboorte (hoewel hij bijna 42 weken was) en volgens de kinderarts moesten we hem 's nachts wakker maken om te eten. Dat is nooit nodig geweest! Vrienden en familie raadden me dat trouwens af, als hij slaapt, slaapt hij en heeft hij geen honger. Baby's met honger worden vanzelf wakker. Maar als ze (te) weinig wegen, werkt dat systeem blijkbaar niet, ook als ze op tijd of te laat geboren zijn.

Als ze genoeg weegt, lekker laten slapen dus. En geniet er zelf ook maar van!

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 21:19
xx

Hi, ons dochtertje woog 2865 en moesten we elke 3 uur wakker maken. Het probleem is namelijk als ze nog zo klein zijn en ze niet continu eten dat dan hun bloedsuikerspiegel omlaag gaat. Ze kunnen zichzelf nog niet in balans houden. Ons dochtertje is nu 2,5 week en woog vorige week al 2910 eb nu mag ze 6 uurtjes doorslapen en dat doet ze goed want precies na die 6 uur gaat ze ook huilen omdat ze honger heeft! Dit was de eerste week niet zo en kregen we haar vaak amper wakker....

Dus denk ook dat het allemaal met het gewicht te maken heeft. Als ze genoeg weegt lekker laten doorslapen dus!

Groetjes
Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 15:21
Nikerkieke

Online Status
Ja Niloh woog met geboorte 2 kg 610 en is nu 3 weken en half en weegt 3 kg 200 dus ik weet niet hoelang hij mag slapen aan 1 stuk door. overdag vraagt hij telkens elke 3 uur en drinkt flink zen 90 ml uit maar meer dan 90 ml niet want als ik er 120 in doe laat hij ook 20 a 30 ml staan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]