Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2010 @ 10:41 Kaatje ![]() | ja erg eh!! Hier ook bij de tweede alweer heel weinig volk gezien, want was weer een jongen en was zomervakantie! |
| 12/03/2010 @ 10:46 Fien | Wij geven ook maar 1tje per koppel hoor, zou het raar vinden per persoon! Uiteindelijk is het maar een attentie voor thuis op de schouw bvb Wij gaan deze keer wel een 15tal minder pakjes suikerbonen bestellen. Uiteindelijk zijn er altijd mensen die in het buitenland wonen of die niet langskomen en aan wie je het dus niet kan geven...Het is echt wel een dure zaak suikerbonen! Ik haal dan liever nog iets bij in de AVA moest ik tekort hebben. Heb van mijn 1ste zwangerschap heel wat van mijn eigen suikerbonen mogen opeten ![]() |
| 15/03/2010 @ 09:15 Steppie ![]() | Ik doe het ook per koppel en voor de kindjes allemaal iets apart. Zo heb ik voor de kindjes zo een rietje met een hondje erop en met smarties in een zakje erbij. ![]() |
| 15/03/2010 @ 09:22 linda | ook nooit anders geweten dan per koppel. Ik had er 160 eerste keer en nu weer. En zal er amper over hebben. voor de kindjes ist wel per kindje, want is met speelgoedje er aan. zou ruzie zijn. wij steken wel 18 suikerbonen in, dus per koppel is dat elk 9, toch de moeite hé. De verpakking houdt toch bijna nooit iemand of belandt in een kast, dus ik vond veel boontjes het belangrijkste. |
| 23/03/2010 @ 19:50 R | Wij deden ook per persoon, maar wij hadden niet zo heel veel volk, dat scheelt. Ik was poliklinisch bevallen (wou een thuisbevalling eigenlijk) en veel mensen wilden alleen in het ziekenhuis op kraambezoek komen. Nou, graag of niet hoor, dan maar gezellig met de mensen die WEL wilden komen! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

doopsuiker: per koppel of per persoon?

Wij gaan deze keer wel een 15tal minder pakjes suikerbonen bestellen. Uiteindelijk zijn er altijd mensen die in het buitenland wonen of die niet langskomen en aan wie je het dus niet kan geven...Het is echt wel een dure zaak suikerbonen! Ik haal dan liever nog iets bij in de AVA moest ik tekort hebben. Heb van mijn 1ste zwangerschap heel wat van mijn eigen suikerbonen mogen opeten