< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » doopsuiker: per koppel of per persoon?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
doopsuiker: per koppel of per persoon?
11/03/2010 @ 11:22
Superlady

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nou marijke wat vind ik dat erg zie!
elk kindje is toch een wonder??
of het nu het eerste of het 12e is!!
als je familie van mij was dan stond ik alleszins wel elke keer in het ziekenhuis hoor!

groetjes

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 11:27
Marijke 9Maand Moderator

@Superlady, mijn ouders en schoonouders die komen wel hoor, en mijn grootouders ook maar voor de rest...tantes en nonkels vinden het zelfs de moeite niet om te weten hoe onze kindjes eruit zien, mijn man zijn broers staken zich ook niet op de moeite...vind het ergens wel jammer hoor, voor mij blijft het een even groot wonder, ook al is het het 4de en geen eerste meer...

Marijke

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 10:41
Kaatje

ja erg eh!! Hier ook bij de tweede alweer heel weinig volk gezien, want was weer een jongen en was zomervakantie!

Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 10:46
Fien

Wij geven ook maar 1tje per koppel hoor, zou het raar vinden per persoon! Uiteindelijk is het maar een attentie voor thuis op de schouw bvb Wij gaan deze keer wel een 15tal minder pakjes suikerbonen bestellen. Uiteindelijk zijn er altijd mensen die in het buitenland wonen of die niet langskomen en aan wie je het dus niet kan geven...Het is echt wel een dure zaak suikerbonen! Ik haal dan liever nog iets bij in de AVA moest ik tekort hebben. Heb van mijn 1ste zwangerschap heel wat van mijn eigen suikerbonen mogen opeten
Link naar deze reactie
12/03/2010 @ 10:49
son-shine

Online Status Stuur bericht
Marijke : troost je meis, t'is niet alleen bij jouw het geval, ik zit zelfs ernstig in de overweging helemaal geen geboortekaartjes en geboortegeschenkjes te maken voor "bezoek" gezien er toch geen kat afkomt ... echt exact de zelfde ervarng hier

Link naar deze reactie
15/03/2010 @ 09:15
Steppie

Ik doe het ook per koppel en voor de kindjes allemaal iets apart.

Zo heb ik voor de kindjes zo een rietje met een hondje erop en met smarties in een zakje erbij.

Vermoedelijke bevalling op 07/05/2010.
Al 52 weken zwanger (130.33% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/03/2010 @ 09:22
linda

ook nooit anders geweten dan per koppel. Ik had er 160 eerste keer en nu weer. En zal er amper over hebben.
voor de kindjes ist wel per kindje, want is met speelgoedje er aan. zou ruzie zijn.
wij steken wel 18 suikerbonen in, dus per koppel is dat elk 9, toch de moeite hé. De verpakking houdt toch bijna nooit iemand of belandt in een kast, dus ik vond veel boontjes het belangrijkste.
Link naar deze reactie
15/03/2010 @ 09:47
Goedele

Wij hadden voor ons eerste kindje daar niet echt over nagedacht en waren bang dat we niet genoeg doopsuiker zouden hebben Veel te veel dus want inderdaad, je vergeet het mee te geven, de bezoekers denken er ook niet aan of durven er niet naar vragen omdat jij er niet aan denkt,... Wij hadden uiteindelijk op de deur van de kamer een briefje gehangen: "Vergeet je suikerbonen niet, vraag er naar!" Uiteindelijk hadden we dus nog een hele hoop over die we als versiering hebben gebruikt voor de tafel van haar doopfeest en die dan werden meegenomen. Dat vonden we dan zo leuk dat we dat bij ons tweede meisje ook zo hebben gedaan.

Link naar deze reactie
21/03/2010 @ 15:04
tris

ik heb jeneverkes voor de mannen en chocoladerepen voor de vrouwen, en voor de kids heb ik bellenblazers met een zakje gepofte rijst.
maar hier dus voor ieder apart, zolang de voorraad jeneverflesjes het trekt ;)

Vermoedelijke bevalling op 31/05/2010.
Al 48 weken en 4 dagen zwanger (121.76% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
23/03/2010 @ 19:50
R

Wij deden ook per persoon, maar wij hadden niet zo heel veel volk, dat scheelt. Ik was poliklinisch bevallen (wou een thuisbevalling eigenlijk) en veel mensen wilden alleen in het ziekenhuis op kraambezoek komen.

Nou, graag of niet hoor, dan maar gezellig met de mensen die WEL wilden komen!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]