[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschapswens opgeborgen...
Zucht, hersenen al voorbereid om te stoppen maar hart wil ni
Zucht, hersenen al voorbereid om te stoppen maar hart wil ni| 18/03/2010 @ 22:45 els | Annemie, we verstaan je best hoor. 19 keer is inderdaad al behoorlijk lang. Misschien dat de natuur toch nog voor verrassing zorgt eenmaal wens en tellen opgeborgen is. |
| 27/03/2010 @ 19:40 Brientje | Ben de trotse mama van twee zonen nu 10 en 9 jaar maar wou altijd al drie kindjes. Maar ja gemakelijker gezecht dan gedaan. Kort na de geboorte van de jongste hebben we dus besloten voor een derde te gaan. Dat was in 2002 een jaar na zijn geboorte. 2003 vreugde alom maar spijtig genoeg niet voor lang. We gaven de moed niet op kom het gewoon weg niet over mijn hart krijgen om te stoppen. De jaren gaan verden de wanhoop spijtig genoeg ook. 2007 weereens vreude alom maar weer voor kort. Op mijn 29ste zeg ik tegen mijn man awel ik trek het me niet meer aan en op mijn 30ste geef ik er de brui aan. En ja hoor nog net voor mijn 30ste was ik in verwachting en verwachten we rond 4 mei onze dochter. Dus ja ik geloof dat je even moet zeggen tegen jezelf nu neem IK de tijd voor mezelf en wat ik heb. En hoe moeilijk het ook is het uit je hoofd zetten ja dat is gemakkelijker gezecht dan gedaan maar ik geloof er wel in. Het is waarschijnlijk niet echt het verhaal dat je wou horen maar de wonderen zijn de wereld nog echt niet uit. Ik wens je nog heel veel geluk en dat je wens van nog een kleintje ook bij jou mag uitkommen. groetjes brientje. |
| 28/03/2010 @ 20:20 Brientje | mijn gyn heeft me nooit gezecht dat het kwam omdat ik er teveel aan dacht dat was de opmerking van mijn omgeving. en net voor ik weer zwanger was in 2007 ben ik nog eens langs mijn gyn geweest om te zien of er mischien intussen tijd iets was veranderd waardoor het net niet meer ging. dus ja het is ook zeer belangrijk om je te laten testen of eens bij een fertiliteitsarts te gaan. je gewoontes veranderen mischien niet maar er veranderd zoveel in je lichaam dat even eens gaan testen toch geen kwaad kan. (fadeltje of niet ik weet het niet) maar heb wel al gehoord dat als een man het bof krijgt dat dat gevolgen kan hebben op zijn zwemmers. maar daar ben ik dus ook niet zeker van. het enige wat ik weet is dat ik enorm veel geluk heb dat het me nog 1x gelukt is. en ik wens ook al de andere evenveel zelf nog meer geluk dat het jullie ook nog eens mag lukken. groetjes brientje |
[Reageer]

het is nog niet zo erg als sommige andere koppels die MOETEN stoppen of niet kunnen eraan beginnen, maar ik voel me toch soms wel een beetje bij hen. Beetje zielig van mezelf maar tegen wie moet ik het anders zeggen........

Ik had ook al meerdere keren de hoop verloren op nog een 2e wonder, maar toch is wondertje eindelijk in de maak