< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschapswens opgeborgen... » Zucht, hersenen al voorbereid om te stoppen maar hart wil ni

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschapswens opgeborgen...
Zucht, hersenen al voorbereid om te stoppen maar hart wil ni
10/03/2010 @ 10:57
Annemie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Deze maand de laatste keer wachten op NOD.
Ik houd het voor gezien, deze keer is de laatste keer dat ik zit te wachten en te stressen en te lezen en te doen over zwanger worden van een 2de.
Ik heb al een hele planning gemaakt, dan ga ik fitnessen en dieëten en ik verkoop alle babyspullen om mezelf eens te trakteren.
Ik zie er naar uit (dacht ik). Maar hoelanger hoemeer ik naar die NOD dag ga, hoe harder ik twijfel.
Maar ik ben nu al 19 sessies aan het tellen en doen, mama en papa zijn gezond genoeg om kindjes te maken. Alleen wil het precies niet meer natuurlijk lukken.
IK wil wel stoppen maar da gevoel naar een 2de blijft toch hard hangen. Waarom toch?

het is nog niet zo erg als sommige andere koppels die MOETEN stoppen of niet kunnen eraan beginnen, maar ik voel me toch soms wel een beetje bij hen. Beetje zielig van mezelf maar tegen wie moet ik het anders zeggen........

Link naar deze reactie
18/03/2010 @ 22:45
els

Annemie, we verstaan je best hoor. 19 keer is inderdaad al behoorlijk lang.
Misschien dat de natuur toch nog voor verrassing zorgt eenmaal wens en tellen opgeborgen is.
Link naar deze reactie
19/03/2010 @ 14:47

Annemie: ik begrijp je volkomen.. ik ben nu 33 weken zwanger, maar dat heeft wel 2,5 jaar geduurd waarvan het laatste 3/4 jaar 7 miskramen!! misschien is het wel effe verstandig om je eerst verder te gaan focussen op het afvallen en fitnessen enz.. wie weet komt er dan toch nog spontaan een wonder Ik had ook al meerdere keren de hoop verloren op nog een 2e wonder, maar toch is wondertje eindelijk in de maak

Link naar deze reactie
19/03/2010 @ 21:42

wie weet als je er juist niet mee bezig gaat dat het dan vanzelf komt. Mijn gyneacoloog zei dat je er juist niet teveel mee bezig met zijn. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar kan er veel bij voorstellen.

Link naar deze reactie
27/03/2010 @ 19:40
Brientje

Ben de trotse mama van twee zonen nu 10 en 9 jaar maar wou altijd al drie kindjes. Maar ja gemakelijker gezecht dan gedaan. Kort na de geboorte van de jongste hebben we dus besloten voor een derde te gaan. Dat was in 2002 een jaar na zijn geboorte. 2003 vreugde alom maar spijtig genoeg niet voor lang. We gaven de moed niet op kom het gewoon weg niet over mijn hart krijgen om te stoppen. De jaren gaan verden de wanhoop spijtig genoeg ook. 2007 weereens vreude alom maar weer voor kort. Op mijn 29ste zeg ik tegen mijn man awel ik trek het me niet meer aan en op mijn 30ste geef ik er de brui aan. En ja hoor nog net voor mijn 30ste was ik in verwachting en verwachten we rond 4 mei onze dochter. Dus ja ik geloof dat je even moet zeggen tegen jezelf nu neem IK de tijd voor mezelf en wat ik heb. En hoe moeilijk het ook is het uit je hoofd zetten ja dat is gemakkelijker gezecht dan gedaan maar ik geloof er wel in. Het is waarschijnlijk niet echt het verhaal dat je wou horen maar de wonderen zijn de wereld nog echt niet uit. Ik wens je nog heel veel geluk en dat je wens van nog een kleintje ook bij jou mag uitkommen.

groetjes brientje.
Link naar deze reactie
28/03/2010 @ 12:16
meltem

Online Status Bekijk profiel
Sorry over dat een gynaecoloog zegt neit te veel ermee bezig zijn, die gyn verteld dus echt onzin.
Wij wachten 4,5 jaar op ons eerste wondertje!.
Nu weten we helaas onderhand waarom mijn man maakt geen volgroeide zaadcellen aan.
Maar er niet mee bezig zijn, deze tp van een cryo had ik er geen vertrouwen in en was er niet mee bezig.
Niet gelukt!
Vorige keer wel en toen zwanger maar helaas mk.
Maar topicstarter mag geen commentaar geven maar als je wens zo groot is waarom ga je dan niet eens naar een fertiliteitsarts om onderzoeken te laten doen.
Een forumvriendinnetje van mij raakt heeeeeeeeeel gemakkelijk zwanger van de eerste binnen 4 maanden, nu zijn ze bezig met een 2e ( 2 jaar) en nu is het niet meer zo makkelijk.

Link naar deze reactie
28/03/2010 @ 12:49
Annemie

Ik was van ons (eerste) prutske, al bij de 3de sessie zwanger.
En in het begin dacht ik ook da zal even tijd nodig hebben, en er dus ni echt mee bezig geweest, na een tijdje begon ik toch te tellen en bij de jaarlijkse controle bij de gyne de eerste belangrijke dingen bij mij eens laten checken: de doorgang goed, geen cysten, de ovulatie goed, de eicellen goed, alles was dik inorde. Echtgenoot ni getest maar hij leeft nog steeds op dezelfde manier als 3jaar terug.
Op de'n duur lette ik op alles, maar ja...
Momenteel gaat het ben nog wel ni gaan fitnessen en het babygerief staat klaar maar nog niet echt weg gedaan.
Ben nog 'jong', we zien wel mss een nakomerke.

Aan allen die in de moeilijke moedernatuur-straat zitten: sterkte mensen, ik bewonder jullie doorzettingskracht!

Link naar deze reactie
28/03/2010 @ 20:20
Brientje

mijn gyn heeft me nooit gezecht dat het kwam omdat ik er teveel aan dacht dat was de opmerking van mijn omgeving. en net voor ik weer zwanger was in 2007 ben ik nog eens langs mijn gyn geweest om te zien of er mischien intussen tijd iets was veranderd waardoor het net niet meer ging. dus ja het is ook zeer belangrijk om je te laten testen of eens bij een fertiliteitsarts te gaan. je gewoontes veranderen mischien niet maar er veranderd zoveel in je lichaam dat even eens gaan testen toch geen kwaad kan. (fadeltje of niet ik weet het niet) maar heb wel al gehoord dat als een man het bof krijgt dat dat gevolgen kan hebben op zijn zwemmers. maar daar ben ik dus ook niet zeker van. het enige wat ik weet is dat ik enorm veel geluk heb dat het me nog 1x gelukt is. en ik wens ook al de andere evenveel zelf nog meer geluk dat het jullie ook nog eens mag lukken.

groetjes brientje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]