[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2010 @ 09:07 riekje | Dit klinkt heel erg als aambeien. Je zult er toch mee naar een huisarts of gyn moeten, omdat je in je zwangerschap niet zomaar alles mag smeren. Wat je wel zelf kan doen is zorgen dat je ontlasting zacht blijft door veel vezels te eten en vooral veel water te drinken. Ik hoop voor je dat het na de zwangerschap weer verdwijnt! Ik heb er heel lang last van gehad en heb ze uiteindelijk vorige maand operatief laten verwijderen. Groetjes Riekje |
| 10/03/2010 @ 11:50 An1978 | Ik heb hier al regelmatig last van voor ik zwanger was en ook in het begin van m'n zwangerschap. Er lag soms zodanig veel bloed in het toilet dat er precies een moord gebeurd was... Bij aambeien moet je ook wel pijn voelen als je naar het groot toilet gaat, anders kan het ook een andere oorzaak hebben. Het enige wat op lange termijn helpt is iets nemen om je stoelgang zachter en regelmatiger te maken. Ik neem regelmatig nog 'Forlax', mag tijdens de zwangerschap. |
| 10/03/2010 @ 18:01 natasha ![]() | pijn heb ik dan weer niet, maar idd bloeden kan soms verschietachtig zijn brrr. mss eventuele scheurtjes dan mss.. mss toch al één goed teken van NOG geen pijn te hebben |
| 11/03/2010 @ 12:41 Veronique | Ik heb nu ook last van aambeien..ik heb een zalf van de dokter gekregen die je gewoon tijdens de zwangerschap mag gebruiken en totaal geen schade brengt aan het ongeboren kind. Deze zalf mag je ook tijdens het geven van borstvoeding gebruiken. Contra Haemorrhoid PCH zalf heet het. Bij aambeien bloed je inderdaad en het doet heel erg pijn.. |
[Reageer]

Aambeien????

Nu zwanger van de 2e en zie enorm tegen de bevalling op deels doordat ik dan op 2 plekken enorme pijn heb..ben al 2 x naar de dokter geweest maar niks helpt..vrees dat ik ook onder het mes moet..