[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2010 @ 08:52 claudia | In november ben ik bevallen van een prachtige dochter. De hele zwangerschap alsook de bevalling zijn prima verlopen. Op 6 februari werd ik weer voor het eerst ongesteld. We vrijen "onveilig", staan dus wel open voor een nieuwe zwangerschap. Vandaag, 10 maart ben ik nog niet opnieuw ongesteld geworden. Heb wel al een tijdje wat "witverlies". Aanleiding tot evt zwanger of ben ik misschien gewoon nog onregelmatig? Ik weet: testen en dan weet ik het maar 'k durf nog niet goed.. Afwachten tot het weekend en dan toch maar testen.. denk ik.![]() |
| 10/03/2010 @ 12:31 Koekje | Ik denk dat alleen een test kan bevestigen of je zwanger bent of niet . Hoop je het? |
| 10/03/2010 @ 13:24 claudia | Ik hoopte van wel .. heb Clearblue getest, was negatief. Maar wel nog steeds geen ![]() Paar daagjes afwachten en dan test halen die ik ook met mijn dochter gedaan had. Ik hoop nog steeds van wel ! ![]() |
| 13/03/2010 @ 16:41 Tessa | kan hoor.....ik had ook 13 weken na mijn bevalling een positieve zwangerschapstest in mijn handen.Resultaat: tussen mijn 2 kindjes zit juist 1 jaar verschil.......Hartstikke leuk ![]() |
| 13/03/2010 @ 17:09 Claudia | 1 week overtijd ! Test in huis: morgen testen ! Exact 1 jaar nadat ik positief testte van mijn dochter ! |
| 13/03/2010 @ 20:47 els | succes! |
| 16/03/2010 @ 09:53 Claudia | Ik heb dus negatief getest.. maar heb intussen nog steeds geen .. Al 9 dagen te laat. Frustrerend! Als ik dan toch niet zwanger ben heb ik toch graag dat alles gewoon doorgaat, maar er gebeurd niets.. Misschien is alles nog niet op punt van na mijn bevalling? Ik heb in feb mijn eerste menstruatie gehad na mijn bevalling. Deze maand zou dus de 2de keer zijn. Maar misschien is alles nog niet helemaal op punt? Bah, onzekerheid. |
[Reageer]

Kan het?
maar 'k durf nog niet goed..
Afwachten tot het weekend en dan toch maar testen.. denk ik.
. Hoop je het?

Bah, onzekerheid.