< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Popje.com

Houten speelgoed

BabyGoodies.eu

Rainbowbabies

Baby Junior

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » baby's huidje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
baby's huidje
09/03/2010 @ 13:05
blueke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
baby's huidje
mijn zoontje heeft sinds n maandje rode plekken op zijn voorhoofd, waar soms n geel korstje op komt. sinds vandaag is t ook op zijn wangetje en begint t n beetje in zijn haartjes te komen(2kleine plekjes)
bij K&G was t enige wat ze zeiden dat k m niet te warm moest kleden...
3 weken geleden was de wachtdokter geweest(voor mij) en heb m gevraagd wat k eraan kon doen, die zei van er amandelolie op te smeren en verder niets.
we zijn nu van t weekend weg geweest, ook buiten, dus moest k m wel warmer kleden, en ja, twas meer aan t worden. moet m toch warm kleden om buiten te gaan met dit koude weer!! k kleed m al minder warm als in december/januari en toen had hij er geen last van...
kan k hier nog iets aan doen? meer of minder badolie? keertje meer of minder met zeep wassen? keertje meer of minder insmeren met lichaamscremetje?

Link naar deze reactie
09/03/2010 @ 13:38

Als ik het zo lees, is het volgens mij een eczeemhuidje.
Onze Ferre had er ook iets meer last van bij koud weer.

Ik was hem steeds enkel met Eucerinwascreme, zijn lichaam wordt nooit met iets ingesmeerd, hij heeft een supergevoelige huid en kan echt nergens tegen.

Misschien ook eens eucerin proberen?

Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 14:46
musti

Mijn zoontje heeft ook enorme gevoelige huid, met eczeemplekjes.
De kinderarts gaf de raad om onze zoon 2 maal per dag in te wrijven met a-derma zalf EXOMEGA. Zeer goede zalf moet ik zeggen, ruikt niet echt lekker (alhoewel smaken verschillen natuurlijk) én is vrij duur 18euro, maar mijn zoontjes huid is weer eczeem vrij én babyzacht
Link naar deze reactie
10/03/2010 @ 15:37
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Na de geboorte had mijn zoontje een extreem droog huidje. Ik heb hem toen maar 2 keer in de week in bad gezet met Balneum olie. Kan je enkel bij de apotheek halen.
Ondertussen is zijn droog huidje bijna verdwenen, enkel zijn hoofdhuid nog.

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 19:13

Onze Jayda had dit ook. We zijn toen ook naar de ka geweest en die raade aan om idd niet te warm te kleden. De kleren gebruiken die alleen 100% katoen zijn omdat andere stoffen meer doen zweten en maximaal twee keer per week in bad met badolie van Louis Widmer remeder. Verkrijgbaar bij de apotheek ook hebben we de bodylotion waar ze iedere dag mee wordt ingesmeerd en nu is doorgte van haar huid onder controle

Link naar deze reactie
11/03/2010 @ 21:04
blueke

kheb nu de amandelolie nog meer gesmeerd dan ervoor, bijna om de 4 à 5uur, en t lijkt al stukken beter met die gelige korstjes op zijn voorhoofd
zijn ruwe wangetjes is nog niet helemaal beter. tis te hopen dat dat ook vlug volgt.
kga denk k eens horen voor die aderma, wij verkopen dat heel goed en heb er alveel goed van gehoord, maar als je al zolang thuis zit, vergeet je zo n dingen nogal he

bedankt alvast en als er nog tips zijn, gooi ze maar binnen

Link naar deze reactie
15/03/2010 @ 15:58
blueke

gaat al stukken beter met de exomega creme!

had daa nog n vraagje bij... mag k t ook in zijn haar smern? hij heeft t nu precies op zijn achterhoofdje ook n beetje, vooral de kleine droge plekjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]